יאלה נסכם שבוע...

StarIess

New member
אני כזה בסדר עם זה, אבל לא יותר מזה.

בכלל, יש סיכוי שאם הייתי חושבת על זה עכשיו הייתי הולכת לשירות לאומי במקום... אבל סתם, הצחיק אותי שאת רוצה להתגייס, כי זה נשמע כאילו את -ממש- רוצה להתגייס וכזה.. מה כ"כ מלהיב בלהתגייס? |:
 

t i t i13

New member
אהה לא יודעת...

קודם כל אני מאוד ימנית אז בכללי אני ממש בעד צבא וזה... וסתם כאילו צבא זה אחד הדברים שאת זוכרת כל החיים..לא הייתי מוותרת על זה אפילו אם קשה שם לפעמים-קחי את זה בתור חוויה =] לאיפה מתגייסת?
 

StarIess

New member
אז זהו, שממה שאני מבינה (וזה לא הרבה),

אני מאוד שמאלנית. P: זהו, כל ה'חוויה' וזה זאת אחת הסיבות המאוד בודדות שאני הולכת בכל זאת... אני הולכת להיות מנהלת רשת מחשוב, שזה די חרא, וזה גם לא מוסיף במיוחד ל"איזה כיף, צבא". (יואו, יצאתי ממש ממורמרת)
 

t i t i13

New member
חחח אז למה הלכת אם את שמאלנית XD

שמעי כולם ממורמרים בהתחלה...היית צריכה לשמוע את ידיד שלי שדיברתי איתו יום שישי...הוא התגייס לתותחנים לפני כמה ימים עוד שניה הוא בכה לי בטלפון אבל הוא אמר שהוא לא מתחרט..זה שווה את זה..ואמרו לי שמנהלת רשת זה ממש סבבה..לא אוהבת מחשבים? <פאק תראי הייתי ערה כל הלילה ועכשיו אני הולכת לבצפר...אני צריכה להיות ממורמרת חח>
 

no one10

New member
שמאלנית, ימנית,

לא משנה את עצם העובדה שכולנו "אמורים" לאהוב את המולדת ולהקדיש שנתיים מהיים שלנו לשרת אותה. את לא דוגלת בזה, אל תלכי לקרבי. אבל את השירות שלך תעשי בכל מקרה.. חוץ מזה, צבא זו חוויה מאוד מבגרת, שעוזרת לעצב את האישיות ואני בטוחה שתהני שם המון. בהצלחה
 

t i t i13

New member
את מתכוונת אלי? ../images/Emo12.gif

לא אמרתי שום דבר נגד צבא מי שלא עושה צבא או שירות לאומי לדעתי הוא בנאדם אוגואיסט ודוחה
 

260adar

New member
באמת?

לא עשיתי צבא ושירות לאומי, אז אני אגואיסטית ודוחה? מעניין, דווקא את 2 התכונות האלה מעולם לא הצמידו לי. אבל הנה כנראה שהגיע הזמן.... לא כייף לי שאומרים עלי דברים כאלו, גדלתי בבית חרדי, לאבא ששירת בגולני ואמא שעשתה שירות לאומי כמזכירה רפואית אבל לא נראה לי שמישהו היה מקבל אותי לבית שלו אם ההורים שלי היו מעיפים אותי מהבית כי לא הצהרתי שאני דתיה... אבל אם זו דעתך כל אחד יחיה בדעותיו, רצונותיו, מעשיו וכן הלאה.
 

t i t i13

New member
אוי נו

ברור לך שלא התכוונתי על אנשים שלא מתגייסים מהסיבות האלה כן? מצטערת אם פגעתי,סליחה =/
 

StarIess

New member
זאת הסיבה השנייה שבגללה אני הולכת בכל זאת.

לא הולכת לקרבי (וגם במילא לא יכולה ללכת לקרבי, כי אני "תת משקל בדרגה בינונית", ווטאבר) אבל משרתת בכל זאת, ואנסה לעשות את זה טוב. מה שכן מעצבן אותי זאת העובדה שאני חייבת לעשות מטווחים בטירונות, ונראה לי שאני די אנסה להשתחרר מזה, למרות שאמרו שזה כמעט בלתי אפשרי.
 

StarIess

New member
כן זה נשמע מגניב,

אבל איך אני יכולה לדבר עם אנשים מהמ.. מדינות אויבות ולהגיד שאני לא מלחמתית ולא ברברית ולא כל זה אם אני הולכת לצה"ל ומלמדים אותי לירות? אין להם ממש כוח להסברים.
 

StarIess

New member
כי ככה הם רואים אותנו.

יצא לי לדבר אפילו אם מצרי אחד, או שהוא היה ירדני? בכל מקרה, הם חושבים שאנחנו פשוט חוליגנים. וזה לא שזה רק בגללם, אני פשוט רוצה להיות שלמה עם עצמי וזה. :)
 

t i t i13

New member
חחחחח

מה אכפת לך מה הם חושבים? למה הם לא חוליגנים? פחח שיעשו טובה שמעי נשמה אין מה לעשות במי שצריך לירות יורים תאכלס אנחנו מגנים פה על עצמנו ולא פותחים במלחמה על אפחד כמוהם לפי דעתי את ממש לא צריכה להרגיש אשמה עם זה במיוחד שאת לא בקרבי... חח טוב השיחה הזאת מידרדרת XD
 

vitekriver

New member
אני מכירה אותם

אני הכי אוהבת את כשנפוליון יכבוש את עכו להקה מטורפת חחח
 

StarIess

New member
תשמעי את אין בגטים בגטו XD זה בכלל גדול.

בכלל, יש לי את שני האלבומים שלהם והם פשוט תותחים :)
 

chyio

New member
~~

אז איך היה השבוע? וואלה מעולה D: האדם שעשה לכם את השבוע? שני
האדם שהרס לכם את השבוע? גל >_> אידיוט. דבר טוב שקרה השבוע? היה לי את היום הכי טוב בחיי! דבר רע שקרה השבוע? גל. משו שאתן מצטערות עליו השבוע או שפספסתן השבוע? שום כלום שיר השבוע? הממ סטרלס והשיר ההוא מישנן בנות [פרק 10, ג'ני משתוללת בבריכה של הספינה, אם מישהי זוכרת] סרט השבוע? אין סדרת השבוע? סיימתי את TLW יומיים אחרי שהעלו אז... אין XD ציטוט השבוע? משהו עם עוגיות תאווה וזה שאני אתן לחברות שלי כאלה כדי שהן יהיו חרמניות XD תמונת השבוע? אין משו שאתם מצפות לו שבוע הבא? מה שיבוא יבוא :] שבת שלום ^^
 
למעלה