יאיר שאלה סקסית במיוחד

ברוך2002

New member
יאיר שאלה סקסית במיוחד

עכשיו שחזרת אני אשאל את השאלה שהתרוצצה בי לאחרונה תמיד עיניין אותי מה הקשר של המזלות השונים לסקס. פיסות אינפורמציה שונות גרמו לי להתבלבל עוד יותר: על עקרבים אומרים שהם המזלות הכי מיניים. השוורים אוהבים מאד סקס. הטלאים יצריים מאד ודורשים סיפוקים מידיים (זה כולל גם סקס- היצר הבסיסי של כל בעל חיים). מצד שני אומרים שהדליים ואני ביניהם, לפעמים יעדיפו קשר אפלטוני על פני קשר מיני ומכאן משתמע שהם לא מאד יצריים וממבט אישי אני יכול להעיד שהנ"ל נכון. היו לי כמה קשרים שהסתפקו בכך (אבל היו גם הרבה קשרים שלא)
גם שמעתי משהו דומה על הבתולות והגדיים ומאידך הסרטנים יעדיפו תמיד תחושת ביטחון לפני סקס. נשארו דגים, מאזנים, אריות וקשתים שעליהם לא שמעתי שום דבר שקשור לעיניין המין אז עשה לי סדר בראש ועזור לי בכך שתענה: מי המזל שהכי דורש סקס, מי המזל שהכי פחות אני מלא ביטחון שאף אחד פה לא יעלב, כולנו מספיק מיודעים בעיניין מכדי להבחין בכך שלא הכל תלוי במזל השמש
 

סוזיXX

New member
רק הערת ביניים

מה שקובע את המיניות זה לא מזל השמש אלא מארס. מארס יכול להיות שונה לגמרי ממזל השמש - הוא לא חייב להיות גם במזלות השכנים, בניגוד למרקורי וונוס. בקיצור זה כמו הירח - הוא יכול להיות בכל מזל אחר. אם אתה דלי, זה לא אומר שמארס שלך בדלי.
 

ברוך2002

New member
ברור, אני מבין

שאלתי באופן כללי לגבי מזלות השמש. קראתי מעט על המזלות בספר של ירון ליבנה והוא הדגיש את הנושא של המיניות אצל כל מזל אבל כפי שאמרתי האינפורמציה שקיבלתי ממנו לא הייתה מובנת במיוחד ואני מצפה כעת לחוות הדעת של יאיר. אבל תודה על ההתייחסות המהירה סוזי
 

ברוך2002

New member
מגיע גם מגיע ../images/Emo8.gif

לכן אני רוצה לשמוע יותר מיאיר. גם את מוזמנת לתרום בתור אחת מהמזלות האלו איזה מזל את עדי?
 

עדי444

New member
אני מן הסתם תאומים

המזל היחיד שלא הוזכר בהודעה. אבל זה בסדר, כי אנחנו לא סובלים מחסך בתחום.
 
אז ככה......./images/Emo13.gif

המזלות השונים מגיבים למין בדרך שאופיינית להם, כמו כן כפי שסוזי הזכירה, מאדים (ואצל נשים ונוס מבטאת את המיניות שלהן כנשים) קשור לנושא כך שצריך לבדוק בעיקר אותו, וגם עוד היבטים כמו למשל היבטים של מאדים ופלוטו לשמש, או מיקום הירח ועוד. הכל תלוי בשאר המפה אז לכן אי אפשר באמת להכליל. אצל אנשים בני אותו מזל זה יכול להיות שונה מאוד. בכל אופן...כעקרון - מזלות אש כמו אש - חמי מזג והמיניות שלהם חזקה לוהטת בוטה וישירה, בלי להסתיר. זה כולל את כל מזלות האש בלי יוצא מהכלל, טלה, אריה וקשת, לכולם דחף מיני חזק. טלה וקשת יותר חסרי סבלנות, אצל אריה מין קשור בצורה בלתי נפרדת מאהבה הם המציאו את המונח to make love - מין פירושו אהבה ואהבה פירושה מין. מזלות אוויר - אלו מזלות יותר אינטלקטואליים ו..קרירים יותר, הם גם עדינים יותר פיזית ממזלות האש, ומתעייפים מהר יותר. לעתים הם נהנים יותר מדיבורים ופלירטוטים מילוליים מאשר מהמעשה עצמו, אבל כמובן שצריך להבין שזה מאוד תלוי בהיבטים שהשמש מקבלת, כמו שאמרנו במאדים ובונוס ועוד (למשל אדם עם שמש דלי עם היבט חזק למאדים יכול להיות מיני וישיר מאוד כך שצריך לראות את שאר המפה), מאזניים מאוד רומנטיים ואוהבים לפלרטט עם כל יצור חמוד שהם פוגשים, ומחפשים כל הזמן ביטויים לחיבה, מתיקות, יופי, משום שהם נשלטים ע"י ונוס, הצד הנשי של המיניות, זה יותר אצלם ביטוי של אהבה מאשר של פעילות פיסית. מזלות אדמה - אלו מזלות שמבחינה מינית קצת מטעים הם נראים סגורים אדישים ומאופקים עד שאתה יכול לחשוב שאין להם יצר מין, אבל זה בעיקר כלפי חוץ וכלפי אנשים חדשים, כשאתה בקשר קרוב והם חשים בטחון ויציבות בקשר הם יכולים להיות מאוד חושניים, אם כי הרבה פחות ישירים ממזלות האש, גדי במיוחד מטעה אצל גדי יש עניין חזק של להראות שהוא שולט במצב שיש לו שליטה עצמית כלפי חוץ הוא יכול להיראות אדיש ובשליטה, אבל מתחת לחומת השליטה העצמית יש לו יצר חזק ביותר, לא פחות מכל מזל אחר. שור מזל מאוד חושני זקוק מאוד להרבה מגע פיזי ולחיבה, בתולה ניגשים בצורה קצת טכנית מדי למין ולעתים קרירים או ביישנים לפעמים מתחת למעטה של פוריטניות מסתתרת לה חושניות לא מבוטלת. ולעתים יצר המין שלהם נמוך. מזלות מים - אצלם המין לא יכול להיות סתם לשם מין נטו זה לא עניין פיזי אלא זה חייב להיות ביטוי לרגשות, זה עניין של אינטימיות, ושל ביטוי רגשי, הם גם עושים את זה עם הרבה רגש ורגישות, ולכן אנשים עם למשל מאדים במזלות מים יכולים להיות מאהבים מופלאים עם המון רגישות ואינטואיציה לצרכים של בן הזוג, סרטן אוהב לחוש שזקוקים לו הוא מאוד בנתינה במין, דגים מצד אחד מתפתים לכל אחד, ומפתים בנקל מאוד חושניים ומפתים ומצד שני לעתים הם בוחרים בחיים רוחניים אפלטוניים בכל מקרה הפנטסיה משחקת אצלם תפקיד חשוב, עקרב עליהם אפשר לכתוב ספר, גם אצלם המין הוא לא רק לצורך האקט הפיזי, זה אצלם כמעט עניין רוחני של התאחדות בצורה העמוקה ביותר עם אדם אחר, שכחתי מישהו? רק לא לשכוח שזה מאוד תלוי בשאר המפה.
 

ברוך2002

New member
איזו תשובה יפה ונכונה ../images/Emo45.gif

תענוג לקרוא אותך פרח ירוק. צדקת מאד לגביי (דלי). לדגים באמת יש כל מיני נטיות אפסתרופוניות לגבי המאהבים שלהם ואת זה הזכרת פה גם כן. כל הכבוד לך, באמת! מזלות האש לא הרחבת כל כך, ובכלל התעלמת מתאומים, אשמח לדעת מה דעתך אם שכחת. אשמח גם לקרוא את דעתו של יאיר בנוגע לקשר של המיניות והמזלות כי לו בתור אסטרולוג יש הרבה אינטראקציה עם בני המזלות השונים יאיר לא יפה לא להתייחס אליי, חיכיתי כל כל יפה עד שתחזור ועכשיו אתה מתעלם משאלתי? נפגעתי
 
אכן, תשובה יפה

ובגדול, אין טעם אפילו לחשוב על התאמת מזלות מבחינה מינית באופן כללי: כמו שאמרה פרח ירוק, לכל אחד מאתנו ישנם כמה וכמה כוכבים שאחראיים על נושא הזוגיות והמיניות, ביניהם מרס, ונוס, מרקורי שקשור לתקשורת, בית חמש שקשור לבטוי אישי של ה'אני' ושליט בית 5 ומה שהוא עושה בשאר המפה, יופיטר שקשור לצמיחה אישית (כן, גם זה קשור) סטורן שקשור לעכבות מיניות ואחרות, פלוטו שקשור ליכולת שלנו לתת את כל הקישקעס במין, נפטון שקשור לנתינה בכלל ולחושניות רגשית, ועוד ועוד.. על כן אין טעם לדבר על כל מזל וההתאמה שלו לאחרים, שכן זה עשוי להיות כללי מדי. בסופו של דבר מה שחשוב באמת הוא מפה משולבת בין שתי מפות לידה - קומפוזיט או סינסטרי - שמראה על ההתממשקות האישית עם אדם אחר, ובו אפשר לראות בצורה מעניינת איך שתי מפות לידה מתמזגות למפה אחת המייצגת את הקשר הזוגי על כל היבטיו. כך למשל אפשר לראות שני אנשים פסיביים שחווים קשר אקטיבי מאוד, או שני אנשים סוערים מינית שדווקא ביניהם הסקס הופך להיות מטלה פרקטית בלבד.. מעניין, מאתגר, ו.. מאוד אישי.
 
מה שידוע לי

מאזניים מאד רומנטיים ומעדיפים קשר רציני על פני סטוץ לא כמו תאומים שמעדיפים סטוצים מהירים על פני מערכת יחסים מחייבת- וזה אני יודע כי יש לי הרבה חברים וידידות במזל זה.חוץ מזה טלאים באמת יצריים מאד ומאד אוהבים היסחפויות ואת כל השלב של ההיסחפות למעשה וכמובן גם את השלב הטוב יותר אחריו (אל תשכחו שיש לי חברה טלאית וזה מניסיון)..... שוורים אוהבים במיוחד את האורגזמה שאחרי כי המטרה שלהם זה ההנאה שאחרי יותר מהמעשה עצמו!!!
 

עדי444

New member
תאומים ומין -

תאומים לא "מעדיפים" סטוצים. אנחנו פשוט לא מאמינים בקשר הדוק בין אהבה למין. שלא כמו אחרים (אריות, טלאים ועוד) אנחנו לא מתאהבים מהר ובקלות, אז בנתיים אנחנו משחקים. זו לא אשמתנו שאחרים רואים בכל מפגש מיני תחילתה של אהבה סוערת.
 
זה אותו הדבר בערך

התכוונתי לזה שאתם לא מתחברים עם אנשים אחרים בקלות, ואני חושב שאם אתם לא מאמינים בקשר הדוק בין אהבה למין זה אומר שאתם אוהבים סטוצים לא? ואני מסכים איתך לחלוטין לגבי האריות והטלאים שמתאהבים מהר ובקלות!!!!
 

עדי444

New member
אז, זהו, שלא -

אנחנו מתחברים עם אנשים מאד בקלות. פשוט לא מתאהבים בקלות. אז בתולות אולי לא יתחברו עד שלא יגיע האדם ברמה ובסטנדרט הנכונים. דליים יכולים להסתדר בלי לגמרי, וזה לא יזיז להם. אנחנו רק רוצים להנות עד שיגיע האדם הנכון, ושלא יבכו לנו כל פעם כאילו הבטחנו משהו. זה לא סטוצים - הגישה היא לא "השג מין ככל יכולתך", שהרי העניין שלנו בכל זאת יותר אינטלקטואלי מגופני באדם שממול.
 
למעלה