יאיר, לנסוע או לא לנסוע?

alon1122

New member
יאיר, לנסוע או לא לנסוע?

יש הטוענים שנסיעה למקום אחר בעולם ביום ההולדת, מייצרת מפת SR שונה.
למזלי, או גורלי, אני נאלץ לנסוע לקנדה בגלל עבודה בדיוק בשבוע של יומולדת.

מצ"ב קובץ חזרת השמש בתל אביב
וגם קובץ של חזרת השמש בטורונטו קנדה

האם עלי לנסוע?
מי מהמפות יותר טובות?
 
הממ.. לא הייתי מתרגש מזה.

יכול להיות דווקא מעניין השוני הזה. אישית מאמין בלפגוש את הגורל בלי לפחד ממנו ולהחליט בעצמי מה לעשות עם השינויים ולאן לקחת אותם.
 

alon1122

New member
האם אתה מאמין

בנושא של השפעת המיקופ של חזרת השמש על המזל?

האם אתה מאמין שלהיות אמיץ (לא לפחד) כפי שרשמת משמעו לקבל את מה שקורה או להיפך, לנסות להשפיע?
 
תשובות

1. כל השלמת סיבוב של כל פלנטה הוא סוג של השלמת מעגל ופתיחת מעגל חדש, לא רק של השמש. אישית בהחלט יוצר מפות יום הולדת כדי לראות את מצב הכוכבים השנתי של אדם ובמה למקד אותו, אבל יוצר זאת עם טרנזיטים על מפת הלידה המקורית, ולא יוצר כביכול מפת לידה מחודשת לגמרי, על כל לא משמעותית הנסיעה בעיני: בכל מקרה מפת יום ההולדת היא יותר סימבולית מבחינת ההסתכלות ומיקוד הפעילות.

2. להיות אמיץ - משמעו להבין מה אומרים הכוכבים ולהבין במקביל שזה חלק מהשיעורים שאתה לוקח ושנועדו לך, ולא לפחד לקבל אותם. לנסות להשפיע תמיד אפשר, בהחלט, אבל גם הנסיונות להשפיע הם חלק מהתהליך הזה ומהלימוד של לקחת אחריות על חייך: כל צפוי - מפת הכוכבים האישית שלך - והרשות נתונה: לחוות אותם לפי בחירתך ובמישור שאתה בוחר. בודאי שיש כאן בחירות, אבל לדקויות כמו האם לנסוע ביום של מפת יום הולדת או לא - אישית לא הייתי מתייחס.

בכל מקרה - נסיעה טובה! (ומזל טוף, כמובן..
)
 

alon1122

New member
לא ממש הבנתי את התשובות

1. אז אתה לא מאמין בהשפעת שינוי המיקום הגיאוגרפי ביום ההולדת על מפת חזרת השמש - הבנתי נכון?

2. אומץ לקבל את מה שהכוכבים אומרים, הכוונה להבין שיש כאן אפשרות להשפיע? או הכוונה שהרשות נתונה או הכוונה לקחת אחריות? האמת, לא ממש הבנתי את התשובה הכל כך כללית לשאלה כל כך ספציפית.
 
אהמ..

1. בדיוק.

2. האמת ששני הכוונים נכונים: בגדול - לא לפחד ממה שמגיע מהכוכבים אלא ללמוד להפוך כל לימון ללימונדה. במעגל הקודם של סטורן כשהוא הגיע לשמש שלי היתה לי תקופה נוראית. כמעט שנתיים איומות ונוראות למרות שהייתי מודע וראית את זה קורה. בפעם הזו הטרנזיט הסטורני על השמש - אגב יש לי צמידות שמש סטורן בלידתי - היה פורה במיוחד, גם רגשית וגם כלכלית, בעיקר משום שהסכמתי ללמוד את השעורים שנתן לי: לעזוב מערכת יחסים הרסנית, ולהמר כלכלית על האמת שלי. לקחתי מכאן גם את היכולת לא להפוך בראש את הטרנזיט הזה לטרגדיה, ומצד שני - לקחת אחריות על הפיכת המצב הזה למקום ווינרי, על כל המשתמע.

אגב, את כל הלקחים האלה אני הולך להעביר עכשיו בפברואר בסדנת קוד השפע האסטרולוגי שפיתחתי בהתאם לנסיון האישי שלי הזה עם סטורן בשלוש השנים האחרונות, ושוב - עוד לימונדה, והפעם מבחירה.

אז מה אני אומר? בגדול, כל מה שעובר עליך הוא בסדר: גם היכולת לקבל את מה שיש, וגם הרצון להלחם לשנות ולהגיע לשם במיטבך: גם זה וגם זה נמצאים ברשימת התובנות והלקחים שמצב כוכבים מביא איתו, אם כך תחליט. אני מדבר באופן כללי יותר לפעמים בשאלות כאלה כדי שגם אחרים יוכלו ללמוד מהסיטואציה, ולא רק אתה.

מקווה שהפעם הייתי ברור יותר..
אם לא - אתה מוזמן להמשיך ולשאול. בשביל זה אני כאן.

יאיר
 

um1111

New member
יאיר, איך אפשר לקבל פרטים על הסדנא שאתה מעביר

בחודש פברואר?
 


אז בוא שתף בהם את כולם..

סדנת קוד השפע האסטרולוגי ל 10 אנשים בלבד ב 7 לפברואר, ליליינבלום 13 תל אביב.
 
למעלה