יאיר יש לי עוד שאלה...

יאיר יש לי עוד שאלה...

אני רוצה לדעת מה קורה בעתידי הקרוב (למשל סופשבוע הזה)בצורה קצת יותר מעמיקה מהורוסקופ של עיתון איפה ואיך אני יכולה לבדוק את זה? והאם לך יש תשובה ?? ה- 28/01/85 6 ורבע ברזיל תודה תודה תודה איב נ.ב- לא התעצבנתי מהשאלה של אלדר... נ.נ.ב- אלדר אני בספק אם עיצבן את יאיר שנטפלת אלי... שים לב למה שהוא רושם... :)
 

אלדר

New member
שבי העיר היא ריו דה ג`נרו

שם היא נולדה אז יש לך הכל תנסה.... בהצלחה
 

אלדר

New member
איב.....

אני מאוד חושב שאת יאיר זה לא עצבן ש``נתפלתי`` אליך מעצבן אותו שאני מדבר בכלל פה! ומעצבן אותו שאני לא עונה תשובה אסטרולוגית מיקצועית (אבל גם הוא לא עונה כך) ואיב זה יותר מהצבן אותו שהוא לא מבין מה שאני אומר וזה לא שווה שככה הוא מתנהג אלי זה לא אשמתי שהוא לא מבין יש כאלה שכן מבינים ועוד דבר לא חשבתי שהתעצבנת מהשאלה שלי (אם זה היה עלי?) ויאיר לי נכנס אנא כל הזמן איב ככה שאולי הוא לא נכנס מתי ששאלת מקודם לגבי סוף שבוע זה אולי הוא לא נכנס בימי שישי אולי זה סתם בעיה קטנה ואולי לה היה לו זמן אבל גם את איב לא נמצאת כאן כל הזמן!! זה אצל כולם טוב להפסיק לזבל את השכל
 
איב חביבתי

מה לעשות ולפעמים אני עסוק.. בכל מקרה, את צריכה אסטרולוג מקצועי כדי לשבת איתו על הדברים - אין מקום לדעתי שיפרט לך בהרחבה מה שאת עוברת בתקופה הקרובה, חוץ לראות את ההורוסקופ היומי והתחזיות השבועיות.
 
חחחחח תודה!

מצטערת... פשוט חשבתי שהחלטת לפסוח עלי וזה קצת העליב.. בכל מקרה תודה על ההתייחסות..! יום טוב.. איב
 
למעלה