יאיר היי...בוא רגע בבקשה לכאן......

יאיר היי...בוא רגע בבקשה לכאן......

יאיר היי..., יש לי פיתרון שעבד אצלי... מילה אחת והיא ``בזק`` רק הם יכולים לגמול אותך.. תאמין לי , לי זה עזר אפילו מאוד!!! בהתחלה כעסתי התעצבנתי ואפילו קיללתי את כל העולם. עישנתי כמו מטורפת סיגריה אחרי סיגריה לא יכולתי לראות את המחשב מבלי לגעת בו. העפנו את המחשב לביתה של חברתי הכנסנו אותו למחסן שלה כדי שאני לא אוכל לראות אותו ולהתעצבן למה אני לא יכולה לגלוש.... זה עבד!!!! כעבור 3 חודשים חזרתי והנה אני כבר לא מכורה תאמין לי יאיר עליי זה עבד ובגדול!!!!!!!!!!!!! אני נכנסת פה ושם אבל לא יותר מידי אני כבר יכולה לשלוט עליו ולא הוא עליי....למרות שאתה גר עם ההורים אצלך זה קצת בעיה....לנתק קו טלפון בבית אתה לא גר לבד וכאן הבעיה... יש אפשרות אחרת לנתק את האינטרנט בכלל מהבית זה כבר התחלה טובה.... אפילו שאתה גולש מבית הספר זה כבר לא כמו בבית כל היום יש בבית הספר הגבלה וזה יכול לעזור אתה יכול לגלוש מבית הספר כי שם יש זמן מוקצב. זאת היא דעתי יאיר אם יהיה לי עוד רעיון אשמח לעזור לך ... תחשוב על מה שאמרתי, זה רק עצה אתה לא חייב לקבל אותה, ממני שלך בכל בעיה טלי מהקריות..... :cool: :) ;-)
 

Y@ir

New member
שלום טלי !

אז ככה, הבעיה שאצלי יש כמה מחשבים בחדר, ונגיד שאני אנעל כמה במחסן תמיד יהיה עוד איזה ספיר (-: כנ``ל על לנתק את הקו של בזק, נגיד שאני אנתק אותו אני מחובר גם דרך הכבלים ככה שאני מגובה כל הזמן )-: בכל מקרה אני עוד כמה ימים מתחיל לעבוד ואני אשתדל לא לגעת במחשב חוץ מבשישישבת למשך השבועיים שאני אעבוד ... בכל מקרה תודה על העזרה בברכה יאיר
 
למעלה