יאווו ההיתי מאחורי הקלעים בפסטיגל!!

יאווו ההיתי מאחורי הקלעים בפסטיגל!!

אלוהים אלוהים איזה כייף היה!!! נסעתי לראת את הפסטיגל בת"א בחופש חנוכה היום נסעתי לב"ש לפסטיגל בשעה 6 וחצי בבוקר וההיתי שם עד שעה 5 בערב לא ניכנסתי לפסטיגל לא היה לי כרטיס חיכתי בחוץ ראיתי את כול המפורסמים אם המכוניות שלהם איך שהם מגיעים סקעת החמוד הזה נתן לי נשיקה מאיה בוסדקילה מה זה סנובית!!! קיצר הלכתי אני וחברה שלי לקרבן שלהם יש 2 קרבנים קרבן בנים וקרבן בנות צעקתי לאגם והתחלתי לשיר את השיר שלה וצעקתי אני צרודה רצחח ודיברנו אם רן דנקר הראל מויאל אגם הראל סקעת פרוזק רוני חוץ מבוסקילה כי היא לא רצתה עכשיו לא דיברנו איתם ישר וזה הוצאנו ת'גרון שכבנו על הריצפה הצצנו מלמטה נקרענו וזה ודיברנו איתם כי אל הסכימו לפתוח את השער אז קראנו לכול רן ההראלים אגם רוני כולם באו קראנו לבוסקילה אז היא מסתכלת עלינו עשתה פרצוף והמשיכה ללכת.. אז צעקנו לה יסנובית מסריחה וזה.. וןאחרי זה תיפסתי לאיזה הרר וקראתי לאגם היא יסתכלה עלי ונתנה לי נשיקה ואז בערב התחיל לרדת גשם אז סקעת בא אלי אומר לי נשמה שלי לכי הביתה את תהיה חולה אמרתי לו אז תצא אז הוא אומר לי נשמהה אני לא רוצה להיחות חולה (הוא היה אם התלבושת שם פיטר פן והיה קר) אז אמרנו לרן דנקר רן למה אתה לא מתייחס אז הוא אומר מאמי אני חייבת לעלות לבמה וזה אבל חפיף לפני הוא דיבר איתנו והיה מה זה כייףף כמה שרתי לאגם באמצע החניה היו הקרבנים ואני שרה "תן קצת שקט ושלווה ואהבה...."ואני אומרת לה אגםם אני חולה עליךך ואני מצועקת וזה והיא ניגשה אלי ונישקה אותי ורן דהנקר וההראלים הם ממש ריחמו עלינו ששהינו בריצה שכבנו ממש שכבתי כולי ההיתי בוץ כדי ליראות למה זה היה גדר ענק היה רק רצח!!!!!!!! 11שעות ההיתי שם בישביל לראות את אגם כפרה עליהה אני אמןןן חיים שלייייייייייי קיצר היה שווה!!! כפרות על אגםםם ראיתי אותה מהחלון של החדר ראיתי את החדר שלהם ואת החדר של הבנים
 
למעלה