טר"ש (ההיפך מצל"ש, קרי גינוי וקצת ביזוי) ליונה יהב, ראש

מצב
הנושא נעול.

down under

New member
טר"ש (ההיפך מצל"ש, קרי גינוי וקצת ביזוי) ליונה יהב, ראש

טר"ש (ההיפך מצל"ש, קרי גינוי וקצת ביזוי) ליונה יהב, ראש
עירית חיפה.
מדוע?
כי איך הוא מסיים את הקריינות שלו לתשדיר אירועי חג הסוכות בחיפה?
תתניעו ותגיעו.

סליחה? סליחה?? סליחה???
העיר הכי רכבתית בארץ (גם 6 תחנות בתחום המוניציפאלי ו-3 בתחום התשלום ה"רגיל", גם כרמלית, גם רכבל שכונה בעבר
הביצים של גוראל) גם אוטובוסים בשבת ויש אליה אוטובוסים מלפחות שליש מהישובים בארץ, לעיר כזו הסלוגן המסיים של
דבריו הוא תתניעו ותגיעו?
מה עם הגעה ברכבת? מה עם הגעה באוטובוס? הרי זה בחול המועד, זמן שבו יש אוטובוסים בכל הארץ ולא רק בחיפה.

הרי יונה יהב צריך את הקהל שיגיע ולא את המכוניות שלהם ואת זיהום האויר שהן מייצרות ואת הפקקים שהן יוצרות ואת עומס החניה ש
הן יוצרות.

 

Subi777

New member
כי יונה יהב בעצמו מתניע ומגיע.

טר"ש (ההיפך מצל"ש, קרי גינוי וקצת ביזוי) ליונה יהב, ראש
עירית חיפה.
מדוע?
כי איך הוא מסיים את הקריינות שלו לתשדיר אירועי חג הסוכות בחיפה?
תתניעו ותגיעו.

סליחה? סליחה?? סליחה???
העיר הכי רכבתית בארץ (גם 6 תחנות בתחום המוניציפאלי ו-3 בתחום התשלום ה"רגיל", גם כרמלית, גם רכבל שכונה בעבר
הביצים של גוראל) גם אוטובוסים בשבת ויש אליה אוטובוסים מלפחות שליש מהישובים בארץ, לעיר כזו הסלוגן המסיים של
דבריו הוא תתניעו ותגיעו?
מה עם הגעה ברכבת? מה עם הגעה באוטובוס? הרי זה בחול המועד, זמן שבו יש אוטובוסים בכל הארץ ולא רק בחיפה.

הרי יונה יהב צריך את הקהל שיגיע ולא את המכוניות שלהם ואת זיהום האויר שהן מייצרות ואת הפקקים שהן יוצרות ואת עומס החניה ש
הן יוצרות.

כי יונה יהב בעצמו מתניע ומגיע.
הוא לא חושב על עצמו כמשתמש תחבורה ציבורית, כמו כל מקבלי ההחלטות בארץ. בגלל זה התחבורה הציבורית נראית כמו שהיא נראית.
&nbsp
היה טוב למדינה ואפילו לעיריות אם היו קובעים יום בשבוע שבו סוגרים את החניון וניתן להגיע לעבודה רק בתחבורה ציבורית.
 

עדירמר

New member
תחבורה ציבורית בחיפה

כי יונה יהב בעצמו מתניע ומגיע.
הוא לא חושב על עצמו כמשתמש תחבורה ציבורית, כמו כל מקבלי ההחלטות בארץ. בגלל זה התחבורה הציבורית נראית כמו שהיא נראית.
&nbsp
היה טוב למדינה ואפילו לעיריות אם היו קובעים יום בשבוע שבו סוגרים את החניון וניתן להגיע לעבודה רק בתחבורה ציבורית.
תחבורה ציבורית בחיפה
אולי כי אין תחבורה ציבורית נורמלית בחיפה?
אולי כי למי שרוצה להגיע למקומות העניין המרכזיים צריך להחליף אוטובוס?
ומה עם הרכבל? לתחנה העליונה שלו לא מגיע אף אוטובוס!
 

Subi777

New member
הרכבל הוא תיירותי. הוא אינו אמצעי תחבורה

תחבורה ציבורית בחיפה
אולי כי אין תחבורה ציבורית נורמלית בחיפה?
אולי כי למי שרוצה להגיע למקומות העניין המרכזיים צריך להחליף אוטובוס?
ומה עם הרכבל? לתחנה העליונה שלו לא מגיע אף אוטובוס!
הרכבל הוא תיירותי. הוא אינו אמצעי תחבורה
 

עדירמר

New member
הרכבל בחיפה

הרכבל הוא תיירותי. הוא אינו אמצעי תחבורה
הרכבל בחיפה
אז גם לרכבל בחיפה מיגיע קו אוטובוס משלו.
יש מקומות רבים אצל הגויים שבהם יש תחבורה ציבורית נאותה לאטרקציות תיירותיות.
 

Subi777

New member
אם זה לא מטריד את בעל העסק. זה לא צריך להטריד אותך.

הרכבל בחיפה
אז גם לרכבל בחיפה מיגיע קו אוטובוס משלו.
יש מקומות רבים אצל הגויים שבהם יש תחבורה ציבורית נאותה לאטרקציות תיירותיות.
אם זה לא מטריד את בעל העסק. זה לא צריך להטריד אותך.
 

Subi777

New member
אולי בתאוריה. בפועל זה עסק בבעלות העירייה.

עיריית חיפה היא "עסק" בבעלות התושבים
ומכאן נגזרת מחויבותה.
אולי בתאוריה. בפועל זה עסק בבעלות העירייה.
וראש העיר לרוב עושה מה שמתחשק לו.
 
לתחנה התחתונה של הרכבל יש תחבורה ציבורית נאותה

הרכבל בחיפה
אז גם לרכבל בחיפה מיגיע קו אוטובוס משלו.
יש מקומות רבים אצל הגויים שבהם יש תחבורה ציבורית נאותה לאטרקציות תיירותיות.
לתחנה התחתונה של הרכבל יש תחבורה ציבורית נאותה
 

עדירמר

New member
רכבל חיפה

לתחנה התחתונה של הרכבל יש תחבורה ציבורית נאותה
רכבל חיפה
צריך להיות כתוב כך:
רק לתחנה בבת גלים של הרכבל החיפאי יש תחבורה ציבורית.
נאותה? אולי. אבל אפילו מסוף נוח להמתנה אין שם. אפילו לא ספסל, ובטח לא סככה שתגן מפני פגעי מזג האוויר.
 

trilliane

Active member
מנהל


תחבורה ציבורית בחיפה
אולי כי אין תחבורה ציבורית נורמלית בחיפה?
אולי כי למי שרוצה להגיע למקומות העניין המרכזיים צריך להחליף אוטובוס?
ומה עם הרכבל? לתחנה העליונה שלו לא מגיע אף אוטובוס!
 

נתנאל531

Well-known member
נצל"ש חיפאי - במטרונית עברו אתמול לשעון חורף...

טר"ש (ההיפך מצל"ש, קרי גינוי וקצת ביזוי) ליונה יהב, ראש
עירית חיפה.
מדוע?
כי איך הוא מסיים את הקריינות שלו לתשדיר אירועי חג הסוכות בחיפה?
תתניעו ותגיעו.

סליחה? סליחה?? סליחה???
העיר הכי רכבתית בארץ (גם 6 תחנות בתחום המוניציפאלי ו-3 בתחום התשלום ה"רגיל", גם כרמלית, גם רכבל שכונה בעבר
הביצים של גוראל) גם אוטובוסים בשבת ויש אליה אוטובוסים מלפחות שליש מהישובים בארץ, לעיר כזו הסלוגן המסיים של
דבריו הוא תתניעו ותגיעו?
מה עם הגעה ברכבת? מה עם הגעה באוטובוס? הרי זה בחול המועד, זמן שבו יש אוטובוסים בכל הארץ ולא רק בחיפה.

הרי יונה יהב צריך את הקהל שיגיע ולא את המכוניות שלהם ואת זיהום האויר שהן מייצרות ואת הפקקים שהן יוצרות ואת עומס החניה ש
הן יוצרות.

נצל"ש חיפאי - במטרונית עברו אתמול לשעון חורף...
אתמול קניתי כרטיס חד-פעמי במכונת הכרטיסים של המטרונית בשעות הצהריים המוקדמות, ולהפעתי גיליתי שזכיתי רק ב־30 דקות של מעבר חופשי, במקום ב־90. לאחר בדיקה מהירה, הסתבר שהזמן המודפס על הכרטיס נמצא שעה אחורה - כלומר עבר לשעון חורף (בעבר כזכור, המעבר לשעון חורף היה במוצאי ראש השנה). על פניו הבעיה הזו אמורה הייתה להשפיע על כל הנוסעים שמבצעים מעבר באמצעות כרטיסיות, וכרטיסי מעבר חד-פעמיים.

בהמשך כשעברתי לאוטובוס אגד, שאלתי את הנהג אם כבר נתקל היום בנוסעים שהייתה להם בעיה עם הזמנים של הכרטיסים, הוא השיב שרק התחיל משמרת, אבל אף אחד לא עדכן אותו על דבר כזה. שירות הלקוחות הטלפוני של המטרונית לא היה נגיש לתלונות (2 ניתוקים, אחד במהלך שיחה (ולא חזרו), שני במהלך המתנה, התייאשתי).

כשרציתי לחזור במסגרת 90 הדקות (מעבר ל־30 הרשומות בכרטיס), תיכננתי נאום הסבר קצר לנהג על התקלה בתוספת נכונות לשלם עבור כרטיס נוסף (ולדרוש עבורו החזר משירות הלקוחות של המטרונית), אבל הנהג היה אותו נהג שסיפרתי לו את הסיפור מהלוך... באדישות הוא ניקב ניקוב נוסף בכרטיס החד-פעמי. את ההמשכים עשיתי במטרונית, שם לא צריך לתת הסבר לנהגים, אלא רק לפקחים (שלא היו). שירות הלקוחות של המטרונית בחוף הכרמל לא הכיר את בעית השעון, אבל לאחר פניה טלפונית של הנציגה הסתבר שהנושא בטיפול. בדיקה מהירה של רציף המטרונית בתחנה הראה שהבעיה גם שם, כאשר הפרשי הזמנים בין המכונות עמדו על שעה בדיוק.

מפליא שהנושא חמק מתחת לרדאר התקשורתי, לא מצאתי על כך שום דיווח בשום מקום, לרבות דפי ה־FB המוקדשים למטרונית ולתחבורה הציבורית בחיפה, למרות שהדבר אמור היה להשפיע על כמות גדולה של נוסעים שביצעו מעברים באמצעות כרטיסיות וכרטיסי נייר.

בסיום היום נתקלתי לראשונה במכונת כרטוס של אגד שמצפצפת צפצוף קצר בעת אישור ביצוע תיקוף. שדרוג תוכנה או הדור החדש של מכונות הכרטוס? בתקווה שבוטל גם צליל השגיאה המציק של כרטיס נייר שלא הוצא משפתי המכונה.





 

Subi777

New member
מדוע בשתי המכונות זה נראה כאילו גירדו מדבקה מהאיזור הירוק?

נצל"ש חיפאי - במטרונית עברו אתמול לשעון חורף...
אתמול קניתי כרטיס חד-פעמי במכונת הכרטיסים של המטרונית בשעות הצהריים המוקדמות, ולהפעתי גיליתי שזכיתי רק ב־30 דקות של מעבר חופשי, במקום ב־90. לאחר בדיקה מהירה, הסתבר שהזמן המודפס על הכרטיס נמצא שעה אחורה - כלומר עבר לשעון חורף (בעבר כזכור, המעבר לשעון חורף היה במוצאי ראש השנה). על פניו הבעיה הזו אמורה הייתה להשפיע על כל הנוסעים שמבצעים מעבר באמצעות כרטיסיות, וכרטיסי מעבר חד-פעמיים.

בהמשך כשעברתי לאוטובוס אגד, שאלתי את הנהג אם כבר נתקל היום בנוסעים שהייתה להם בעיה עם הזמנים של הכרטיסים, הוא השיב שרק התחיל משמרת, אבל אף אחד לא עדכן אותו על דבר כזה. שירות הלקוחות הטלפוני של המטרונית לא היה נגיש לתלונות (2 ניתוקים, אחד במהלך שיחה (ולא חזרו), שני במהלך המתנה, התייאשתי).

כשרציתי לחזור במסגרת 90 הדקות (מעבר ל־30 הרשומות בכרטיס), תיכננתי נאום הסבר קצר לנהג על התקלה בתוספת נכונות לשלם עבור כרטיס נוסף (ולדרוש עבורו החזר משירות הלקוחות של המטרונית), אבל הנהג היה אותו נהג שסיפרתי לו את הסיפור מהלוך... באדישות הוא ניקב ניקוב נוסף בכרטיס החד-פעמי. את ההמשכים עשיתי במטרונית, שם לא צריך לתת הסבר לנהגים, אלא רק לפקחים (שלא היו). שירות הלקוחות של המטרונית בחוף הכרמל לא הכיר את בעית השעון, אבל לאחר פניה טלפונית של הנציגה הסתבר שהנושא בטיפול. בדיקה מהירה של רציף המטרונית בתחנה הראה שהבעיה גם שם, כאשר הפרשי הזמנים בין המכונות עמדו על שעה בדיוק.

מפליא שהנושא חמק מתחת לרדאר התקשורתי, לא מצאתי על כך שום דיווח בשום מקום, לרבות דפי ה־FB המוקדשים למטרונית ולתחבורה הציבורית בחיפה, למרות שהדבר אמור היה להשפיע על כמות גדולה של נוסעים שביצעו מעברים באמצעות כרטיסיות וכרטיסי נייר.

בסיום היום נתקלתי לראשונה במכונת כרטוס של אגד שמצפצפת צפצוף קצר בעת אישור ביצוע תיקוף. שדרוג תוכנה או הדור החדש של מכונות הכרטוס? בתקווה שבוטל גם צליל השגיאה המציק של כרטיס נייר שלא הוצא משפתי המכונה.
מדוע בשתי המכונות זה נראה כאילו גירדו מדבקה מהאיזור הירוק?
 

Gn434

New member
כי גירדו מהן מדבקה

מדוע בשתי המכונות זה נראה כאילו גירדו מדבקה מהאיזור הירוק?
כי גירדו מהן מדבקה
כשהמטרונית הייתה בהרצה והייתה חינם, הודבקו שם מדבקות שלא צריך לשלם.
 

Subi777

New member
אני בטוח שחברת דן בצפון יכולה להסיר את המדבקות בצורה קצת

כי גירדו מהן מדבקה
כשהמטרונית הייתה בהרצה והייתה חינם, הודבקו שם מדבקות שלא צריך לשלם.
אני בטוח שחברת דן בצפון יכולה להסיר את המדבקות בצורה קצת
יותר אסטטית.
 

trilliane

Active member
מנהל
לא רק במטרונית; גם במערכת נתוני זמן אמת

נצל"ש חיפאי - במטרונית עברו אתמול לשעון חורף...
אתמול קניתי כרטיס חד-פעמי במכונת הכרטיסים של המטרונית בשעות הצהריים המוקדמות, ולהפעתי גיליתי שזכיתי רק ב־30 דקות של מעבר חופשי, במקום ב־90. לאחר בדיקה מהירה, הסתבר שהזמן המודפס על הכרטיס נמצא שעה אחורה - כלומר עבר לשעון חורף (בעבר כזכור, המעבר לשעון חורף היה במוצאי ראש השנה). על פניו הבעיה הזו אמורה הייתה להשפיע על כל הנוסעים שמבצעים מעבר באמצעות כרטיסיות, וכרטיסי מעבר חד-פעמיים.

בהמשך כשעברתי לאוטובוס אגד, שאלתי את הנהג אם כבר נתקל היום בנוסעים שהייתה להם בעיה עם הזמנים של הכרטיסים, הוא השיב שרק התחיל משמרת, אבל אף אחד לא עדכן אותו על דבר כזה. שירות הלקוחות הטלפוני של המטרונית לא היה נגיש לתלונות (2 ניתוקים, אחד במהלך שיחה (ולא חזרו), שני במהלך המתנה, התייאשתי).

כשרציתי לחזור במסגרת 90 הדקות (מעבר ל־30 הרשומות בכרטיס), תיכננתי נאום הסבר קצר לנהג על התקלה בתוספת נכונות לשלם עבור כרטיס נוסף (ולדרוש עבורו החזר משירות הלקוחות של המטרונית), אבל הנהג היה אותו נהג שסיפרתי לו את הסיפור מהלוך... באדישות הוא ניקב ניקוב נוסף בכרטיס החד-פעמי. את ההמשכים עשיתי במטרונית, שם לא צריך לתת הסבר לנהגים, אלא רק לפקחים (שלא היו). שירות הלקוחות של המטרונית בחוף הכרמל לא הכיר את בעית השעון, אבל לאחר פניה טלפונית של הנציגה הסתבר שהנושא בטיפול. בדיקה מהירה של רציף המטרונית בתחנה הראה שהבעיה גם שם, כאשר הפרשי הזמנים בין המכונות עמדו על שעה בדיוק.

מפליא שהנושא חמק מתחת לרדאר התקשורתי, לא מצאתי על כך שום דיווח בשום מקום, לרבות דפי ה־FB המוקדשים למטרונית ולתחבורה הציבורית בחיפה, למרות שהדבר אמור היה להשפיע על כמות גדולה של נוסעים שביצעו מעברים באמצעות כרטיסיות וכרטיסי נייר.

בסיום היום נתקלתי לראשונה במכונת כרטוס של אגד שמצפצפת צפצוף קצר בעת אישור ביצוע תיקוף. שדרוג תוכנה או הדור החדש של מכונות הכרטוס? בתקווה שבוטל גם צליל השגיאה המציק של כרטיס נייר שלא הוצא משפתי המכונה.
לא רק במטרונית; גם במערכת נתוני זמן אמת
או לפחות כך זה מוצג ביישום "אוטובוס קרוב". בהתחלה לא הבנתי בהתחלה למה אני מקבלת שעות של אוטובוסים מלפני שעה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה