טרשת נפוצה

שלונדע

New member
טרשת נפוצה

שלום לקורא

בעלי חולה טרשת נפוצה . הוא עומד לעשות עליה בקרוב.
אני הייתי מבקשת אם אפשר לקבל אינפורמציה מה הם הזכויות הבסיסיות ולאן עלי לפנות על מנת לקבל מידע יותר מפורט אם יש כזה משרד שמטפל בבעיות שעלולות לצוץ.
למי עלי לפנות כדי שייעץ לי לגבי שינויים בדירה אותם אני צריכה לבצע וכו׳

לבעלי 100% נכות מוכרת ע״י ביטוח לאומי של ארה״ב. נסינו את כל הטיפולים החדשים ביותר ללא שיפור. הכדורים החדשים אפילו גרמו לו לרגרסיה , הפסקנו אחרי 3 חודשים. היום הוא ללא טיפול כלשהו ועל כן החלטנו שהוא יעשה עליה. אשמח על כל פיסת אינפורמציה שתעזור לי.

תודה מראש
 

mr dish

New member
בעלך, כחולה טרשת העושה עליה, יצטרף לאחת מקופו

ת החולים, לפי בחירתכם, ובמסגרתה הוא יטופל כפי שכולנו מטופלים.

במסגרת הסדרת זכויות הנכה שלו בארץ, הביטוח הלאומי ישלח לכם מומחים מטעמו, כאלה שייעצו לכם איזו דירה להתאים למוגבלויותיו של בעלך.

מדינת ישראל מפגרת רק בנושא התיגמול הקיומי של הנכים, לא בטיפול הרפואי בהם.
 

שלונדע

New member
טיפול בטרשת נפוצה

תודה על התשובה. ידוע לי כי אנחנו מתקדמים בכל הנושא הרפואי וזו הסיבה שהחלטנו שהוא יעשה עליה. הצעד הבא והמשמעותי הוא תאי גזע שעובדים על זה בארץ כמו בארה"ב . היה יותר נגיש לקבל תרופות חדשות שם מאשר כאן. על כל פנים אני אזרחית ישראלית החיה בארץ משנת 61 ואף פעם לא נאלצתי להתמודד עם ביטוח לואומי בכל נושא שהוא.
מה שמענין לדעת הוא פרק הזמן שבו דברים יכולים לזוז בביטוח לאומי והאם אפשר להתחיל לפני העליה עצמה.
תודה
 

bali

New member
מנהל
לגבי ביטוח לאומי

מציעה לך לברר באתר שלהם או טלפונית את כל הפרוצדורה של קבלת אחוזי נכות בארץ כאשר יש כבר הכרה בנכות בארה"ב. בגדול תהליכי הוועדות לוקחים חודשיים שלושה, לא יודעת אם אפשר להתחיל את התהליך לפני שעולים, זו שאלה שהם יענו לך.

ביטוח לאומי
 
למעלה