טרקר VS טייפון - מה עדיף, מה כדאי.
בימים אלה אני מתחבט בשאלה איזה קטנוע מבין השניים הנ"ל להביא. כמה פרטים עלי: סטודנט, עובד שנתיים שליח על טרקר. התקציב:2-3K בערך. ההתלבטות: טייפון לעומת טרקר. אני מחפש קטנוע (לא דיוק ודיו ושאר קטנועים לאנשים די קטנים) שיהיה לי זול לטפל ולהחזיק אותו. הדגש הוא על זול ואמין. איזה קטנוע מבין השניים האלה זול יותר לטיפול? איזה מהם אוכל פחות דלק ביחס לקילומטרז'? עושה פחות בעיות? חלקים יותר זולים? מה מחירו של מנוע (תחתון ועליון קומפלט) חדש [לדוגמא]? ות'כלס, איזה קטנוע מבין אלה אמין יותר ולא יאכזב אותי? ובכלל, מה עלי לבדוק באופן כללי כשאני בא לבדוק קטנוע לקניה פרטית? כדאי לקחת אותו לבדיקה אצל מכונאי (1 על 1 ושות')? האם אתם מכירים איזושהי אלטרנטיבה טובה חוץ משני אלה? *שנתיים אני עובד על הטרקר, ואני די מרוצה ממנו. סוגר סקאלה עירונית יפה, אמין(?), גדול ומרווח, וחסכוני יחסית בדלק. האם הסימני שאלה האלה בהכרח מעידים על אמינות ת'כלס? אודה לכל מידע אפשרי, תודה מראש!
בימים אלה אני מתחבט בשאלה איזה קטנוע מבין השניים הנ"ל להביא. כמה פרטים עלי: סטודנט, עובד שנתיים שליח על טרקר. התקציב:2-3K בערך. ההתלבטות: טייפון לעומת טרקר. אני מחפש קטנוע (לא דיוק ודיו ושאר קטנועים לאנשים די קטנים) שיהיה לי זול לטפל ולהחזיק אותו. הדגש הוא על זול ואמין. איזה קטנוע מבין השניים האלה זול יותר לטיפול? איזה מהם אוכל פחות דלק ביחס לקילומטרז'? עושה פחות בעיות? חלקים יותר זולים? מה מחירו של מנוע (תחתון ועליון קומפלט) חדש [לדוגמא]? ות'כלס, איזה קטנוע מבין אלה אמין יותר ולא יאכזב אותי? ובכלל, מה עלי לבדוק באופן כללי כשאני בא לבדוק קטנוע לקניה פרטית? כדאי לקחת אותו לבדיקה אצל מכונאי (1 על 1 ושות')? האם אתם מכירים איזושהי אלטרנטיבה טובה חוץ משני אלה? *שנתיים אני עובד על הטרקר, ואני די מרוצה ממנו. סוגר סקאלה עירונית יפה, אמין(?), גדול ומרווח, וחסכוני יחסית בדלק. האם הסימני שאלה האלה בהכרח מעידים על אמינות ת'כלס? אודה לכל מידע אפשרי, תודה מראש!