טרנר, תקנה קטלינה למוזיאון....

רן בג

New member
טרנר, תקנה קטלינה למוזיאון....

אני מוכן לסגור לך עיסקה טובה.. Registration Type Price N2763A PBY-6A Super Catalina $190,000 N9505C PBY-5A Super Catalina $165,000 N31235 PBY-5A Super Catalina $150,000 C-GFFC Standard PBY-5A $145,000 N9825Z Standard PBY-6A $140,000
 

אמיר72

New member
למה ?

הטמטום עם הקטלינה שעומדת בצרפת עם המנוע של הדקוטה לא הספיק ? אישור מכונאי, כנראה, עדיין לא הגיע. ולמה בכלל צריך קטלינה ? מה הדבר הזה עשה בתולדות ח"א שצריך אותו במוזיאון, עמד חצי מהזמן עם שליש סד"כ מושבת ?
 

YHS

New member
גם לא יגיע אישור מכונאי

העיקר שלקחו ממטוס חי את המנועים שלו והפכו אותו לגרוטאה
 

soloavia

New member
יהיה ותגיע

כמקורב לנושא כבר כשנה, אני יכול להגיד שהמטוס מתוכנן לנחות בארץ בקרוב. לא אוסיף פרטים נוספים בשלב זה, אך חברו הגורמים המעורבים הם מהדרג הבכיר ביותר (לא ברמה הלאומית - אלא הבינלאומית) והם לא יתנו לפרוייקט הזה ליפול.
 
ממש נהדר !


איזה מזל, יגיע מטוס נוסף... על מנת שיוכל להרקב במגדש הגרוטאות של טרנר.... יופי נחמה
 

ZeevRozenek

New member
NORATLAS - כמה עצוב

לראות אותו במצב כזה - טיסתי הראשונה היתה במטוס כזה, בקורס צניחה, לפני כ-40 שנה. זאב
 

soloavia

New member
וזה עוד במצב טוב...

לגבי הקטלינה - הוקמה עמותה שתשמר אותה (אי"ה) במצב טיסה. גם את הדקוטה יש כוונה להחזיר למצב טיסה - למרות שלכך ידרש עוד מנוע....
 

רן בג

New member
אם הצרפתים היו בונים את הנורד...

...מאותם חומרים ואיכות שהאמריקאים בנו את הדקוטה אני מאמין שהיינו רואים היום הרבה נורדים באוויר. סכ"ה היה מטוס נוח וטוב ומאוד מתאים למשימותיו.
 
אני ביליתי בנורד הזה כמה פעמים

מהארץ לפריז בשנת 1967 וכן כמה פעמים לצילום הרמה כשהיתה עוד סורית. גם יצא לי כמה פעמים לתקן לו את ממסר ההתנעה במעבדה ועוד כמה רכיבים. הכי מפחיד היה ללכת לשרותים במהלך הטיסה לפריז. כידוע לכם קיבלנו אותם מתנה מגרמניה ז"א הגרמנים הבינו מה הם נותנים.
 
למעלה