טרמפולינה

lalalike

New member
טרמפולינה

היי חבר'ה חדשה:) ביום ראשון אני קופצת לגובה ועולה הלכתי לקניון גבעתיים אספתי את מדי הא' שלי מהמתפרה קניתי יומן קטן שבו אכתוב תאריכים, וכל יום צ'ק ליסט עם ריבועים קטנים, לסמן וי על כל דבר שאני עושה. אני רוצה להשתחרר בגאווה, עם דרגת סמל ראשון, מהצבא. וללמוד פסיכולוגיה, או צילום, או משפטים. ולרקוד על במה. אני חושבת לפעמים על הסרט 'תעביר את זה הלאה' ומתכננת איך במהלך חיים שלמים אני אדליק את כל הנרות שלי. עד שיתכלו כולם. ואחרי שאני מכבה את האור בחדר המסודר שלי מסודר, אבל לא יותר מדי, בדיוק במידה הנכונה, אני כמעט מייד נרדמת. וחולמת, כמעט מקווה, שבסוף השבוע הזה, אני אאבד שליטה. ואפול. טרמפולינה.
 

niva99

New member
הלוואי שתזכי

להדליק במהלך החיים השלמים את כל נרות שלך. שתממשי את כל החלומות -ואיך בחורה כ'כ מסודרת - [י''ומן קטן שבו אכתוב תאריכיםו כל יום צ'ק ליסט עם ריבועים קטנים,לסמן וי על כל דבר שאני עושה''].מאבדת שליטה ?
 

alexandron

New member
אכן דבר מה רענן לכרסם, הגדרה מדוייקת משהוא.

עוד רשימה יומנית, הגם אם שונה בתכלית. מקווה שלא נהפוך בעצם את הפורום למן מקום כזה מעין 'בלוג משותף'. זה כלל לא מכוון אלייך אישית, ואם כבר כהערה- אז אליי בלבד. אני ראיתי את מרכז הקטע הזה דווקא בשורות האחרונות. בניגוד אולי לאחרים. בעיניי ליפול ולאבד שליטה זה אחד הצרכים הבסיסיים ביותר בבני אדם. גם אלו מאתנו שהם פדנטים לחלוטין לגבי תיכנון חייהם נמשכים כמו לאש אל האיבוד הזה באיזושהיא דרך. טכנית לגבי הכתיבה- זה בעיניי 'עוד-לא-שיר'. לא מהוקצע או מהודק, אין כמעט ראייה רחבה של בחירת מילים או ניסוחים כך שיהיו... יהיו בעצם דבר מה שבמקרה הזה אכן-אינם. אפשר לכתוב על הנושא הזה שיר, לקצר שורות וניסוחים, לתאר דבר מה ליד ולא את הדבר עצמו, להשתמש בכל מני 'טריקים' של משוררים חובבים... אך כל זה היה הופך את הקטע הזה לדבר מה אחר שבבירור אינו. ברוכה הבאה.
 
למעלה