אמנם באיחור של חודש...טרמינל 3 בן שנה - כתבה ב YNET
כתבה שפורסמה ב- YNET במלאות שנה להפעלתו של טרמינל 3.
נצל"ש: כדאי להציץ במוסף מסלולטרמינל 3 בן שנה - כתבה ב YNET
כתבה שפורסמה ב- YNET במלאות שנה להפעלתו של טרמינל 3.
אני לא יודע מה כותביחם אבלללל....נצל"ש: כדאי להציץ במוסף מסלול
היום בידיעות אחרונות.
מצטער על הכתיבה הלא ברורה חסרת..אני לא יודע מה כותביחם אבלללל....
שאני טסתי בקיץ בערב לתאילנד ועברתי בטרמינל 3 המדהיםםם הזהההה!!! בדיוק שנפתחה הדלת ברכבת המו-דו המדהימה שהביאה אותי לטרמינל 3 ועד שנכנסתי בשערי הדיוטי פרי לקח לי בדיוק 30-35 דקות ואני לא מגזים היה טרמינל מדהים ובקושי צריך לחכות אל תשכחו שהחצי שעה שלקח לי להגיע מהרכבת לדיוטי היו כולל ישיבה לאכול בשחקים והיה ממש ממש מדהים ולא חכיתי בדיקה בטחונית בתוך כמה דקות צ'ק אין ישר קיבלו דרכונים 5 דקות היה מדהים!!
בדיוק ראיתי את זה במקרהנצל"ש: כדאי להציץ במוסף מסלול
היום בידיעות אחרונות.
אני מקווה שפרסום זהבדיוק ראיתי את זה במקרה
זאת ההתחלה בכיוון תהילה עולמיתולמי שלא יודע על מה מדובר - צירפתי סריקה מתוך עמוד 2 של מוסף מסלול. כל הזכויות לצילום שמורות לצלם "האלמוני"![]()
![]()
גם אני מאוד מקווה כך!אני מקווה שפרסום זה
יביא לעלייה בכמות המבקרים השבועית במוזיאון, וכך אולי יותר אנשים יהיו מעורבים בכל העניין שנקרא תחבורה ציבורית.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.