טרמינל 3 בן שנה - כתבה ב YNET

מצב
הנושא נעול.

אוהד11

New member
טרמינל 3 בן שנה - כתבה ב YNET

טרמינל 3 בן שנה - כתבה ב YNET
כתבה שפורסמה ב- YNET במלאות שנה להפעלתו של טרמינל 3.
 

NNN747

New member
אני לא יודע מה כותביחם אבלללל....

נצל"ש: כדאי להציץ במוסף מסלול
היום בידיעות אחרונות.
אני לא יודע מה כותביחם אבלללל....
שאני טסתי בקיץ בערב לתאילנד ועברתי בטרמינל 3 המדהיםםם הזהההה!!! בדיוק שנפתחה הדלת ברכבת המו-דו המדהימה שהביאה אותי לטרמינל 3 ועד שנכנסתי בשערי הדיוטי פרי לקח לי בדיוק 30-35 דקות ואני לא מגזים היה טרמינל מדהים ובקושי צריך לחכות אל תשכחו שהחצי שעה שלקח לי להגיע מהרכבת לדיוטי היו כולל ישיבה לאכול בשחקים והיה ממש ממש מדהים ולא חכיתי בדיקה בטחונית בתוך כמה דקות צ'ק אין ישר קיבלו דרכונים 5 דקות היה מדהים!!
 

NNN747

New member
מצטער על הכתיבה הלא ברורה חסרת..

אני לא יודע מה כותביחם אבלללל....
שאני טסתי בקיץ בערב לתאילנד ועברתי בטרמינל 3 המדהיםםם הזהההה!!! בדיוק שנפתחה הדלת ברכבת המו-דו המדהימה שהביאה אותי לטרמינל 3 ועד שנכנסתי בשערי הדיוטי פרי לקח לי בדיוק 30-35 דקות ואני לא מגזים היה טרמינל מדהים ובקושי צריך לחכות אל תשכחו שהחצי שעה שלקח לי להגיע מהרכבת לדיוטי היו כולל ישיבה לאכול בשחקים והיה ממש ממש מדהים ולא חכיתי בדיקה בטחונית בתוך כמה דקות צ'ק אין ישר קיבלו דרכונים 5 דקות היה מדהים!!
מצטער על הכתיבה הלא ברורה חסרת..
סימנים.. תנסו להבין! מצטער@
 
בדיוק ראיתי את זה במקרה

נצל"ש: כדאי להציץ במוסף מסלול
היום בידיעות אחרונות.
בדיוק ראיתי את זה במקרה
זאת ההתחלה בכיוון תהילה עולמית
ולמי שלא יודע על מה מדובר - צירפתי סריקה מתוך עמוד 2 של מוסף מסלול. כל הזכויות לצילום שמורות לצלם "האלמוני"
 
אני מקווה שפרסום זה

בדיוק ראיתי את זה במקרה
זאת ההתחלה בכיוון תהילה עולמית
ולמי שלא יודע על מה מדובר - צירפתי סריקה מתוך עמוד 2 של מוסף מסלול. כל הזכויות לצילום שמורות לצלם "האלמוני"
אני מקווה שפרסום זה
יביא לעלייה בכמות המבקרים השבועית במוזיאון, וכך אולי יותר אנשים יהיו מעורבים בכל העניין שנקרא תחבורה ציבורית.
 
גם אני מאוד מקווה כך!

אני מקווה שפרסום זה
יביא לעלייה בכמות המבקרים השבועית במוזיאון, וכך אולי יותר אנשים יהיו מעורבים בכל העניין שנקרא תחבורה ציבורית.
גם אני מאוד מקווה כך!
אגב, שים לב, הם נתנו לי בטעות קרדיט על עוד תמונה שכלל לא צילמתי (מתחת לרובריקה של המוזיאון).
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה