Bad Ass IL
New member
טריפל הייץ´ בדרו קארי (סטאר וורלד)!
היום אחרי הפרק של דרו קארי הראו פריוויו לשבוע הבא, והראו שם את טריפל הייץ´, נראה לי מ98, אולי 99, והוא הופיע בפרק, וראיתי רק שהוא שותה בירה ויורק אותה... אז שבוע הבא, יום שלישי, סטאר וורלד, 14:00, 17:30!
היום אחרי הפרק של דרו קארי הראו פריוויו לשבוע הבא, והראו שם את טריפל הייץ´, נראה לי מ98, אולי 99, והוא הופיע בפרק, וראיתי רק שהוא שותה בירה ויורק אותה... אז שבוע הבא, יום שלישי, סטאר וורלד, 14:00, 17:30!