טרייר נשך ילדה מרמלה

Bakura

New member
איזה ניסוח יפה, תראו-

"המקרה אירע כאשר התינוקת שיחקה עם הכלב בבית המשפחה כשלפתע תקף אותה ללא כל סיבה. הוא התנפל עליה ונשך אותה בחוזקה בפניה, תוך שהוא נועל את לסתותיו." אני אוהבת את אופציית נעילת הלסתות הזאת, איזו הברקה אבולוציונית ממש. איזה יופי שלכלבים יש אופציית נעילה בלסת, זה בטח חוסך להם המון טרחה. מסכנה הילדה.
והכלב.
 
תראו אני לא מאמינה כאלה רעים!!! :

"הכלב עדיין חופשי הווטרינר העירוני של עיריית רמלה, ד"ר רודריג יצחק, אומר כי מאז שעות הבוקר המוקדמות נערכים חיפושים אחרי הכלב. "הכלב מחוסן לכלבת על פי הרישומים שלנו, אבל ייתכן שהוא אלים מאוד ותוקפני כלפי הסביבה, ולכן אנחנו נמצאים בחיפושים אחריו, שכן קיים סיכוי שהוא יהיה תוקפני גם כלפי בני אדם אחרים. בינתיים לא הצלחנו לשים את ידינו עליו". רודריג הוסיף כי בדרך כלל הטרייר הוא לא זן תוקפני, ולכן המקרה הזה יוצא דופן. " נכון הוא טרייר, הוא לא אמור להיות תוקפני, רק האמסטפיטבול כלבים רעים שנושכים וכולם טובים!! ורק האמסטפיטבול "נועלים את לססותיהם" אני חושבת שהכל הכלבים פה בפורום שאוכלים משו ושמשחקים נועלים את "לססתותיהם" לא יודעת מה איתכם רק נראה לי ככה!
 
הנה הכתבה מתוקנת, תהנו../images/Emo26.gif

לפחות אני לא מחסירה פרטים חשובים ומוסיפה פרטים שקריים!
 
הכוונה היתה לומר

שגם מה שבכתבה זה סוג של טרייר (למרות שאין לי מושג על איזה סוג של טרייר מדובר במקרה הספציפי הזה)
 

סנופה

New member
אל תדאגי

אם זה היה בול טרייר למשל לא היו כותבים שזה גזע שנדיר שהוא נושך...
 
אם זה היה טרייר "מהמסוכנים" היו אומרים את

הגזע כמו ששמו תמונה, וכן אני מכירה את כל סוגי הכלבים שיש ואני יודעת בדיוק איזה טריירים יש
 

גלי1232

New member
יש לי את אותו הסוג של כלב

והכלבה שלי בחיים לא תקפה את האחיינית שלי. אם זה הכלב כמו שבתמונה שנוי ביטון שמה אז... אין סיכוי.שהכלב נשך סתם
 

אפרתs

New member
התשקורת רוצה רייטינג

ע"ח אלה שאין להם פה וזכות ייצוג, כנראה..
אני מאמינה שעיקר הכתבה הוא נשיכת ילדה בידי כלב משפחה [מה הסוג זה פחות רלוונטי לעניינינו].. ולגבי סילוף הפרטים של אופן הביצוע - שוב רייטינג זול לחמומי המח שכרגיל יתקיפו את הזן המותקף ממילא ולא תמיד בצדק.
 

איל35

New member
למישהו כאן אכפת בכלל מהילדה???

נראה שהדאגה לשלומו של הכלב חשובה לכן יותר. ילדה שפניה הושחטו וכל מה שחשוב האם תמונת האילוסטרציה מייצגת או לא את הכלב? אני קראתי על ילדה/תינוקת שפניה צולקו וכנראה לעד וכל מה שחשוב לכן זה שצולם טרייר אחר? (אמסטף הוא גם ממשפחת הטריירים) משתגע מזה, להגן על כל כלב בכל מחיר, אשמת המשפחה, לא אשמת המשפחה, מדובר כאן בתינוקת!!!
 

toomuchdogs

New member
למה לא חשובה האשמה?

אנשים חסרי אחריות שמגדלים כלבים ותינוקות צריכים להבין מה חוסר האחריות שלהם עלול לגרום לא נימאס לך לקרוא על כלבי משפחה שמשחיתים תינוקות וילדים!??!?!?! לי נימאס ועוד יותר נימאס שדווקא אלה שחייהם שוליים, אלה שקולם לא נישמע משלמים את מחיר חוסר האחריות בטח שאיכפת מהילדה אבל אנחנו בפורום כלבים, וכאן אנחנו אוהבים להשמיע את קולם של הנידכאים - במקרה גם הם כלבים...
 

איל35

New member
מצטער, לא מרחם על תוקפניים, לא בני אדם ולא

כלבים. יש גם מי שמרחם על עברינים על כך שעברו ילדות קשה וזאת התוצאה. כנ"ל, לא מחבב כלבים שהם תוקפניים הן כלפי כלבים אחרים והן בני אדם. הגורם פחות מעניין אותי. אותי מעניינת התוצאה של סבל רב לתינוקת. אולי את יכולה לקבל בהבנה כשכלבי השכן תוקפים את כלבייך, לי קשה לקבל זאת. כלב משפחה אינו כלב שחייו שוליים. כלב שכזה שתוקף תינוקת כי "התגרתה" בו, אינו זקוק לרחמים. מעניין אם היו תוקפים את ילדייך היית כה סלחנית לתוקפן.
 

toomuchdogs

New member
לא מבינה את כלבי השכן, אבל לא מאשימה אותם

כך הם חונכו ע"י הבעלים שלהם ונגד הבעלים אני כן פעלתי ואפעל. מצטערת, אבל אני חושבת שכאן בעלי הכלב, הוריי התינוקת אשמים ואותם יש להעניש אפילו במחיר הוצאת התינוקת מידם, הם חסרי אחריות היום הכלב תקף ומחר הם ישכחו להשאיר גז דלוק, נאשים את הגז?
 

איל35

New member
להשאיר תנור דולק זו רשלנות אחרת

הכלב הוא ישות בפני עצמה, התנור מן הסתם לא. מאולף ומחונך ככל שיהיה ישנם כלבים שעלולים לתקוף. בינינו, רוב בעלי הכלבים אינם משקיעים בחינוך ואילוף אלו שכן השקיעו לא מתמידים בתרגול. תינוקות, כן הם עלולים להציק לכלב. אחריות ההורים לחנך הן את התינוק (הצבת גבולות) והן את הכלב אך לעולם אין להגיע למצב שכלב תוקף את מי מבני הבית. על אחת כמה וכמה תינוק. הפרדה מוחלטת בין ילדים ותינוקות החיים יחדיו בבית היא בלתי אפשרית מבלי לבודד את הכלב עצמו. אין ספק שישנה בעייה למי שמגדל כלב שהוא תוקפן, רכושני, תופס את מקומו ההיררכי אחרת ממה שהוא אמור להיות ולגדל תינוקות יחדיו. מצטער, אין לי סימפטיה לכלבים תוקפנים. מכל הגדלים והצבעים.
 

chemical beats

New member
זה לא קשור אם יש לך סימפטיה או לא

כשיש תינוק בבית צריך להשגיח על הכלב ולכן זו רשלנות ההורים, תגיד מה שתגיד. כלב זו חיה,היררכיה ומה עוד.אי אפשר להגיד לו "הוא אשם" הוא כלב הוא לא בן אדם האחריות כולה על ההורים כולה
 
למעלה