טריילר חדש!!!!!!!!!!!! והוא אדיר!!!

מוגלי7

New member
../images/Emo58.gif!

ראיתם את הסייברמנים??
יהיה ממש מעניין יהיה לראות אותם בידיים של מופאט, למרות שהם חפורים. מי יודע, אולי הוא יוציא מהם משהו. IT BEGINS!
 

Gal lifrey

New member
וואו!!! ../images/Emo58.gif

א. כמו שדיברנו על הספוילר הקודם בקטע עם הילדה, היא באמת אמרה בהתחלה משהו בסגנון "כשהייתי ילדה..."- לא שמעתי את ההמשך, אבל אולי הערכות שלנו נכונות! (תתקנו אותי אם מישהו מצליח להבין את ההמשך וזה לא קשור לזה... אני לא ממש מצליחה משום מה לשמוע מה היא אומרת) רק השאלה היא- למה הוא מחזיק אותה ככה באוויר? ב. זו רק אני או ששינו לדאלק את הצבע? ג. בסדר, אני יודעת שאמרו שהדוקטור יהיה קצת חסר רחמים או משהו כזה, אבל בחייכם- אקדח?! אם הדוקטור יכול להיות חסר רחמים אז אולי זה יכול להתבטא בזה שהוא פחות ייתן הזדמנויות או ייתן לחייזרים כמו הדאלק למות, בלי לנסות לשכנע אותם קודם להפסיק מה שהם עושים; אבל אקדח?! זה כבר מוגזם!
 

noam 500

New member
../images/Emo58.gif בקשר לשאלה ב

כן..ץ אפילו שמו לו את הדגל של אנגליה על הצוואר
 

מוגלי7

New member
מה שאיימי אמרקה בהתחלה../images/Emo58.gif

When I was a little girl, I dreamed of time and space. Last night, all my dreams came true כשהייתי ילדה קטנה, חלמתי על החלל והזמן. אתמול בלילה, כל חלומותיי התגשמו.
 

noam 500

New member
../images/Emo58.gif../images/Emo58.gif../images/Emo58.gif

איזה טריילר טוב. איזה מוזר הדאלק בצבע חאקי עם הסמל של בריטניה
 
אני לא יודעת למה אבל העונה נראת נורא

עשירה מבחינת הדמויות והמקומות (והתפאורה בפרט). כאילו זה נראה הרבה יותר עמוס בפרטים ושונה.. לא יודעת להסביר ממש, אבל זה פשוט נותן הרגשה אחרת לגמריי.
 

jacobyd

New member
יייאאאאייייייייי

איך אני מחכה לעונה החדשה בסרט של אליס לא היה את הטריירל בתלת מימד :( לפחות הסרט היה טוב והראיון עם מאת שחשבתי שהיה אתמול הוא בשישי הבא השבוע היה אירוע התרמה למאבק במלריה במדינות עולם שלישי אוףף- היו מביאים את הדוקטור והוא היה מטפל במלריה בחינם הולכת להיות עונה גאונית In Steven Moffat we trust
 

John the Savage

New member
יש ראיון קצת עם מאט, קרן וסטיבן מופאט

שנערך לאחר ההקרנה למבקרים של הפרק הראשון. אפשר למצוא אותו ביוטיוב. אומרים שם כמה דברים די מעניינים לגבי העונה. הבעיה היא שיש שם גם כמה ספויילרים לפרק הראשון (בעיקר בשאלות של המראיין), ולכן קצת הצטערתי שראיתי את זה. בכל מקרה, עושה רושם שתהיה עונה מעניינת במיוחד. לדעתי לא כדאי לפתח יותר מידי ציפיות לגבי הפרק הראשון, שאמנם נכתב על-ידי מופאט אבל זה פרק שהתפקיד שלו הוא בעיקר להציג את הדמויות כך שניראה לי שהעלילה עצמה תהיה משנית בפרק הזה. מצד שני, יש לי רושם שמופאט עומד לעשות את מה שתמיד חשבתי שחסר בדוקטור הו, ולהכניס עלילה עונתית שמתקדמת מפרק לפרק כך שהקשר בין הפרקים יהיה יותר מהודק ממה שהיה קודם (אני מנחש, זה רק רושם כללי שקיבלתי, לא ידיעה וודאית). וזה לעומת העונות הקודמות בהן היה בעיקר מוטיב חוזר אחד במהלך העונה, כגון Bad wolf, שמקשר בין הפרקים.
 

Gal lifrey

New member
שמתי לב לעוד משהו../images/Emo58.gif

אני לא בטוחה אם מישהו כבר אמר שזה הולך להיות בעונה, אבל הדוקטור הולך להיות כנראה בסטונהנג', לפחות ממה שזה נראה. נשמע מעניין.
 
חביב. לא התלהבתי יותר מידי אך גם לא התאכזבתי.

נמאס לי כבר לכתוב את זה, אבל "נראה איך יהיה!"
 

Apple Scruff

New member
תפוז, כל כלב בא יומו../images/Emo58.gif

אניווי, זו רק אני, שאו שמאט (לפחות לפי הטריילרים) טיפה... מנסה לשחק את הדוקטור בסגנון דיוויד טננט? גם בסוף הזמן חשבתי ככה. הוא כאלו לא מביא משהו משל עצמו לדמות, כמו כל הדוקטורים. ואני לא יודעת עד כמה אפשר להאשים אותו, בהתחשב בנעליים הענקיות שיש לו להיכנס אליהן אחרי טננט, אבל לא יודעת. אני רואה את הטריילרים, רואה את הסוף בספיישל האחרון וזה צועק לי "מאט סמית' מנסה להיות דיוויד!!!" וזה בכלל לא קשור אם אני מחבבת אותו או לא, פשוט ככה זה מרגיש. וסביר להניח שעוד צריך לראות איתו פרק שלם ואמיתי לפני שקובעים, אבל בינתיים זה נראה ככה קצת, לא?
 

DaKakashi

New member
אני לא מסכימה

זה נכון שהדוקטור שלו די מטורלל (לטובה), אבל אני ממש לא חושבת שהוא מנסה לחקות את דיוויד טננט. הוא מביא הרבה דברים חדשים במשחק שלו, דברים שממש מוצאים חן בעיניי- התנועה שלו, ומעט ילדותיות- אני חושבת שהוא הולך להיות דוקטור ממש מרענן =] (ושלא תבינו לא נכון, המשחק של טננט מדהים!)
 

jacobyd

New member
../images/Emo58.gif לפי סטיבן מופת...

הדוקטור החדש אמור להיות בלאגן מוחלט שאיכשהו עובד ביחד בצורה אלגנטית ונראה שזה באמת הכיוון
 
למעלה