טריוייה בע"מ..

talki1

New member
טריוייה בע"מ..

עם אתם חשובים שאתם יודעים הכל אבל הכל על טלנובלה בע"מ בוא ניראה אותכם בטריוייה בע"מ!! הטריוייה תיהיה על 60 הפרקים של טלנובלה בע"מ!! איפה..מתי..איך..למה..בקרוב פרטים נוספים כאן!! מי שרוצה להישתתף בטריוייה חייב לישלוח הודעה!! בהצלחה לכולם!!
 

oren456

New member
גם אני רוצה

וקבלו משהו מדהים שאני ועוד אחד הכנו בשביל שירי באירוויזיון.
 

talki1

New member
כנסו לכל מי שרוצה להשתתף!!

דבר ראישון תודה רבה לכל המישתפים!! דבר שני: בשבוע - שבועיים הקורבים אני יפרסם כאן איפה הטריוייה, באיזה שעה, מתי, איך והכל!! טריוייה בע"מ - יש למ לחכות..
 

tzofit1230

New member
אני גם רוצה..!!

סורי על השעה אבל אני רוצה להשתתף אני יודעת הכולללללל!!! אמ... מתי שזה יהיה תודיעווו!!! עד עכשיו אני יודעת שעלמה לא רוצה לנסוע עם חבר שלה שזה עילי שמכונה "אף-16"והוא דווקא רוצה שהיא תבוא איתו הם היו חברים 4 שנים וחצי והוא רוצה לנסוע לשם בשביל ללמוד רפואה ועילי הוא הילד של אמא... כפיר הוא הבן של נפתלי אונגר מפיק הטלנובלה "פירות אסורים" שמאוד רוצה לשכב עם דנה (יב"ז) דנה לא רוצה אותו ומתערבת עם כפיר שעם הוא ישבור את ליבה של רננה היא שלו ועם הוא לא מצליח הוא חייב להציע נישואים לשרית בערב ההשקה של הטלנובלה "פירות אסורים" רננה התסריטאית של הטלנובלה "פירות אסורים" חושבת שדנה משחקת גרוע וצודקת היא החברה הכי טובה של אפרת ומתחילה לחבב את כפיר והיא גם פעם הייתה דתייה טליה התסריטאית לשעבר של ערוץ "שוס" שונאת את רננה בגלל שהיא "גנבה" לה את העבודה (וגם דנה שונאת את רננה..) שון שהוא משחקת את עבדול בטלנובלה "פירות אסורים" חבר של שירה שהיא אחות של ניב, ניב הוא הומו החבר הכי טוב של כפיר ומסתבר שניב חושק בכפיר וכפיר לא מודע לזה.. ניב עובד במכון כושר הוא ושון שונאים אחד את השני שון מככב בטלנובלה לצידה של דנה בלום הדוגמנית שאודי נער המים אוהב...!!!! שרית היא הבת של גרשון חבייה שהוא מאפיונר מטורף(אלברט אילוז שגם בטלנובלה "מיכאלה" הוא היה גרשון חבייה מאפיונר מטורף..) שרית הייתה צריכה להתחתן עם אבי שהוא אחד המאפינרים של גרשון... הם לא התחתנו לאחר ששרית וכפיר הכירו וכפיר ניסה לעבוד עליה שהוא אמר לה שהוא מחבב אותה אז שרית ברחה מהחינה שלה לבית של כפיר וכפיר סיפר לה שהכל היה סתם סטוץ ועבודה בעניים בטי חברה של שרית אמרה לה שכפיר אוהב אותה בגלל זה הוא אומר את כל הדברים האלה...שרית מקשיבה לה ומתעלקת על כפיר, ניצה היא אמא של כפיר ועלמה אישתו של נפתלי אונגר שהיא "פולנייה" חולת סדר וניקיון היא אשת יחסי הציבור של הטלנובלה "פירת אסורים" ובכלל של הערוץ "שוס" ניצה כל הזמן מתעסקת בדיאטות כושלות ומצפה מעלמה להתחתן עם עילי לנפתלי היה רומן עם מירי מורן שמשחקת את העלמה זימר בטלנובלה "פירות אסורים" לאפרת יש רומן עם הבמאי שחר שהוא אלכוהוליסט גמור שנרדם בכל מקום אפשרי עם קול של מסומם אפרת אוהבת אותו מאוד והוא משחק אותה אוהב אותה שחר גרוש איזה 600 פעמים (חיחי)בערך... בטי מספרת לאבי כל מה ששרית סיפרה ואבי מעוצבן על כפיר בטי היא החברה הכי טובה של ששרית בני קייזרמן מת להיות עם דנה בלום מחזר אחריה בדרכים מ-ג-ע-י-ל-ו-ת-! דנה לא סובלת אותו אודי מאמין לכל מילה שיוצאת מהפה של עלמה והוא ישן באולםנים של ערוץ "שוס" אמ......... ו... זהו אין לי כוח לכתוב צופיתו'ש המאמו'ש... נ.ב: למה כתבת פה ולא בפורום של טלנובלה בע"מ?
 

talki1

New member
כנסו לכל המישתתפים שרוצים..

חחחח אני רואה שיש פה אנשים שיודעים על טלנובלה בע"מ..אבל.. את כל המידע תשאירו לטריוייה!! הטריוייה תכלול 120 שאלות!! בנתיים כל פרק תיסתכלו על הדבר הכי קטן!! אוליי הדבר הכי קטן הזה יכל להיות השאלה הכי קשה!! פרטים נוספים יפרסמו בפורום הזה בימים הקרובים!! נ.ב. גם בפורום טלנובלה בע"מ פירסמתי!! אני רוצה שהטריוייה הסאת תיהיה פ-צ-צ-ה!! בהצלחה לכולם..טל..
 

talki1

New member
לפרטים:

לפרטים נוספים כמו לאיי סי קו הבא: 288-333-485
 
למעלה