טריגר.

אף אחד17

New member
טריגר.

אני רק רוצה לזרוק את מה שיש לי בפנים ולברוח הכי מהר שאפשר כדי שזה לא יצליח להשיג אותי.

אני לא מוצא את עצמי.לא מצליח להסביר מה יש לי בשבוע האחרון אני נחנק ואני לא יודע אם זה בגלל שאני לבד יותר מידי זמן או שהכול פתאום מתחיל להעיק עליי,
אני רוצה רק להפסיק את זה.לפעמים אחרי כמה כוסות אני מצליח להירדם בלי לפחד כי אחרי שאני שותה קצת כל העולם על הזין שלי ולא איכפת לי מה יקרה יותר.
הפחד מנהל אותי לאחרונה וזה הדבר שהכי מפחיד אותי....אני לא מצליח לישון.אני נשאר ער כל הלילה כי אני מפחד לישון וביום אני מצליח לישון רק שעתיים.

ביום ראשון שעבר חזרתי הביתה כי רציתי לראות את ההורים שלי.אני לא יכול להיות בבית בסופ"ש כי אחי נמצא שם והמשפחה שלי בחרה אותו על פניי,
בעבר הייתי עושה סופ"ש אצל אחותי ובעלה אבל לפני יותר מחצי שנה הם עברו לחו"ל ומאז אני עושה סופ"ש לבד או עם חברים.
ביום ראשון שעבר חזרתי הביתה אף אחד לא אמור היה להיות בבית בשעות האלה, פתחתי את הדלת עם המפתח שלי,ומצאתי אותו מענג את עצמו על הספה,ברחתי בלי להביט לאחור.
הוא איים עליי בעבר שאם הוא ימצא אותי בבית הוא יהרוג אותי.להורים שלי לא איכפת מבחינתם הם הביאו לעולם רק ילד אחד ואותו ילד זה הוא.

אני לא מחפש רחמים.אני רק מנסה להבין מה מציק לי.עברתי את זה,אני לא רואה אותו והוא לא רואה אותי,אז הוא לא יכול לפגוע בי יותר.
אבל...יש לי אחיינית שהיא כבר בת 10,והוא ממש קרוב אליה,לפני שנה וקצת אחותי הבכורה(אמא שלה)נהרגה בתאונת דרכים,מאז הם התקרבו יותר לצד שלנו במשפחה,
פסח שעבר אחיינית שלי ישנה באותה מיטה עם אחי.אמרתי לעצמי שהוא לא טיפש והוא לא יעשה שום דבר שהוא בטח השתנה והוא פשוט ממשיך לשנוא אותי כי יש לי את הנטייה להוציא את הרע מאנשים.
לאחרונה כשאני מצליח לישון אני חולם הרבה שהוא פוגע בה בעיקר מינית.
הוא התחיל לנצל אותי מינית כשהייתי בן 8 וחצי,אמא שלי התחילה להתאשפז בגיל הזה,הוא היה עושה לי בייביסיטר ומלמד אותי לענג אותו.זה נמשך עד שהייתי בוגר מספיק לנסות לעצור אותו.

אני יודע שתפסתי מקום.יודע שהתפזרתי בכתיבה.
רציתי רק לפרוק כי כבר אין לי איפה.
 


היי 17,
קשה לי לקרוא לך אף אחד, אתה מישהו
ולא תפסת מקום. להיפך, המקום בשבילך...
מכירה חלק מהדברים שכתבת ולכן מזדהה וכואבת איתך.
יש תקופות שהמועקה משתלטת מכל מיני סיבות. חוסר השינה רק מוסיף לקושי. אם יש לך דרך שתעזור לך לישון (יוגה, מדיטציה, פעילות גופנית, תרופות מרשם או טבעיות, שירים, סרטים וכו') יכול להיות שתרגיש הקלה, גם אם מועטה.
אתה מוזמן לפרוק כשצריך
המטריושקה
 

lanfir1

New member
היי

קראתי. אני רוצה להגיד דברים שיעזרו לך, שיקלו עליך, ואין לי איך. אבל רציתי להגיד לך שזה בסדר, שלכולנו יש את רגעים יותר קלים ויותר קשים, כולנו מרגישים את ה"חנק" הזה שדיברת עליו. אתה לא לבד, ממש לא...
מה שאני כן רוצה להגיד לך זה שאתה לא אשם. אתה לא מוציא רע מאף אחד. יש אנשים שפשוט עושים רע. בלי קשר למי עומד מולם. אל תעז להאמין למחשבות האלה שחודרות לראש ומנסות להאשים אותך. אתה ל-א אשם.
שולחת חיבוק, ומקווה שאיכשהו המצב ייעשה קל יותר.
 
למעלה