טריאתלט מתחיל בהחלט
שלום, מזה כ חודש אני מתאמן בריצה בחדר כושר ומעוניין להפוך את התחביב לריצה בחוץ ובכלל להתחיל להתאמן לטריאתלון. האם יש איזשהו אימון התחלתי לשם כך? איך אני משלב בין אימוני השחייה, האופניים והריצה מבחינת שעות וימים? האם כדאי לי לרכוש שעון דופק? מה דעתכם על rs300x של פולאר? האם הוא יכסה את כל הצרכים של טריאתלט מתחיל? אשמח לטיפים תודה מראש. דרור
שלום, מזה כ חודש אני מתאמן בריצה בחדר כושר ומעוניין להפוך את התחביב לריצה בחוץ ובכלל להתחיל להתאמן לטריאתלון. האם יש איזשהו אימון התחלתי לשם כך? איך אני משלב בין אימוני השחייה, האופניים והריצה מבחינת שעות וימים? האם כדאי לי לרכוש שעון דופק? מה דעתכם על rs300x של פולאר? האם הוא יכסה את כל הצרכים של טריאתלט מתחיל? אשמח לטיפים תודה מראש. דרור