טריאתלון נשים וטריאתלון ת"א

hartzitzit

New member
טריאתלון נשים וטריאתלון ת"א

אתמול גיליתי (באדיבות נועה) שטרי' ת"א הוקדם לשבוע אחרי טרי' נשים. במקור, טרי' ת"א היה מתוכנן ל 26.6, כחודש אחרי טרי' נשים. שינוי התאריך לסמיכות כלכך קרובה, יאלץ נשים רבות לוותר על אחת התחרויות ומכך יפגעו 2 הארועים. שלחתי מייל הבוקר לאיגוד הטרי' וביקשתי לבחון את האפשרות לדחות את ת"א בשבוע לפחות, על מנת לאפשר ליותר נשים להשתתף. אעדכן כשאקבל תשובה.
 
את גדולה!

כל הכבוד על היוזמה, בספק אם יעזור אבל מחזיקה אצבעות שכן כי לעשות 3 טריאתלונים בחודש אחד זה לא ממש לעניין ולא מתאים לי לוותר על אף אחד מהם
 
../images/Emo229.gifיקירתי. שווה לנו הניתוח שלך../images/Emo3.gif

במיוחד לי שזכיתי גם לפגוש אותך... מקווה שיתיחסו לזה ברצינות. אחרת די ברור לי שתל אביב יוצא מהתמונה.
 

hartzitzit

New member
קיבלתי תשובה...

כצפוי - התשובה שלילית... "לצערינו לא ניתן לשנות לא צריכה להיות בעיה להתחרות ספרינט שבוע אחרי שבוע מייקי" עדיין -לדעתי אם נקים מספיק רעש, אולי משהו יזוז...
 

zzebra

New member
זה כל כך מעצבן

הראש הקטן הזה. אין שום נסיון להתאמץ ולמצוא פתרון נוח בדיוק כמו שהיה עם מרתון תל אביב.
 

didi651

New member
לאו דווקא ראש קטן

אין לנו מידע למה הוזז התאריך, יכול להיות שה"אשמה" בעיריית ת"א או במשטרה.
 

ofec bar

New member
"לא צריכה להיות בעיה להתחרות ספרינט

שבוע אחרי שבוע" ?????? אולי בשביל מי שעושה טריאתלונים כבר שנים, בטח לא בשביל אלה שמתחילים את דרכם בענף. זאת בדיוק הגישה האליטיסטית המקוממת שגורמת לנשים מתחילות להדיר רגלן מתחרויות טריאתלון, ובדיוק הגישה אליה מתנגד טריאתלון נשים וכל מה שהוא מייצג! טריאתלון נשים - ברור שאני שם. עמק הירדן - תקראו לי נאיבית אבל מעבר לנוף ולכינרת יש לו ערך מוסף. טריאתלון תל אביב? ברור שלרוץ בעיר מרכזית זה חשוב, אפילו טריוויאלי שעיר גדולה במרכז הארץ תארגן את תחרויות הספורט הטובות והגדולות ביותר, אך לאחרונה נראה לי שהגיע תור העיר להוכיח לי שהיא שווה מספיק כדי שארוץ בה.
 

zzebra

New member
שנה שעברה

ויתרתי על תל אביב כי הוא היה "רק" חודש אחרי הנשים וזה הרגיש לי צמוד מידי בתור מי שרק התחילה עם טריאתלונים.. אז שבוע אחרי? פשוט רע.
 

naamitz

New member
עוד על שנה שעברה

בשנה שעברה, עשיתי לי טיול אופניים של שבת בבוקר עם אחי, שהסתיים באזור הנמל - בדיוק באמצע טריאתלון תל אביב. בתור "בוגרת" עממי נשים - עכשיו היה לי כבוד גדול לכל מי שהשתתף אז נעמדתי לצפות ולעודד. התאכזבתי מאד לגלות שבטריאתלון גדול ומכובד כזה, לא היו חסימות, וכל רוכב/הולך/מטייל של שבת התערבב לו במסלול הריצה של המתחרים... התאכזבתי מאד לראות את הזלזול במתחרים של המארגנים (לא ממש יכולה להאשים את הולכי הרגל התמימים שלא הבינו למה הם מפריעים). אולי זה לטובה שאי אפשר להשתתף בתל אביב.
 
למעלה