טראמפ הציל את נתניהו מהכלא של האג.נתניהו מבוקש ב124 מדינות כידוע.

אביב 2019

Well-known member
אני מניח שטראמפ התכוון למשפט הבינלאומי בעוון פישעי מלחמה נגד
נתניהו.
ואכן,הווטו האמריקני במוסדות האו"ם וגם האיומים המפורשים בסנקציות,
מצילים את נתניהו מהכלא של האג.
 

marabo

Well-known member
אני מניח שטראמפ התכוון למשפט הבינלאומי בעוון פישעי מלחמה נגד
נתניהו.
ואכן,הווטו האמריקני במוסדות האו"ם וגם האיומים המפורשים בסנקציות,
מצילים את נתניהו מהכלא של האג.
כל עוד נתניהו לא טס לאותם מדינות הוא מוגן גם בלי טראמפ
 

evglev1

Well-known member
מנהל
בהכרח
אם הוא בארץ אף מדינה לא יכולה לעצור אותו
אבל הוא ביקר באמירויות, אז דווקא במדינות ערב שטראמפ רוצה לצרף להסכמי אברהם, ביבי יכול לבקר בזכות טראמפ, האם האינטרס לבקר באמירויות, בחריין ואולי בעתיד סעודיה זה אינטרס של נתניהו או של טראמפ שנתניהו יבקר שם, זה סיפור אחר.
 

Harrington

Well-known member
מנהל
אבל הוא ביקר באמירויות, אז דווקא במדינות ערב שטראמפ רוצה לצרף להסכמי אברהם, ביבי יכול לבקר בזכות טראמפ, האם האינטרס לבקר באמירויות, בחריין ואולי בעתיד סעודיה זה אינטרס של נתניהו או של טראמפ שנתניהו יבקר שם, זה סיפור אחר.
על סמך מה החלטת שהביקור הזה "בזכות טראמפ"?
 

evglev1

Well-known member
מנהל
כל עוד נתניהו לא טס לאותם מדינות הוא מוגן גם בלי טראמפ
אנחנו לא חזקים כמו רוסיה. האנטישמים המסריחים של האו"ם או של נאט"ו בהחלט מסוגלים לפלוש לארצינו כדי לנסות לעצור את נתניהו אם חס וחלילה ברני סנדרס יהיה נשיא ארה"ב.
 

Harrington

Well-known member
מנהל
נתניהו מבוקש ב124 מדינות כידוע.
אהה, לא יודע איך לספר לך את זה, אבל נתניהו לא "מבוקש" באף מדינה (אולי זולת אירן). צו מעצר בינלאומי לא הופך אדם ל"מבוקש". זאת הגדרה ששמורה למדינות שהן עצמן בעלות אינטרס לעצור מישהו ורודפות אותו ברחבי העולם, לרבות בקשות הסגרה וצעדים אחרים. כאן המדינות פסיביות ורק אם נתניהו במקרה ינחת על אדמתן, הן נדרשות, רשמית לפחות, לעצור/לעכב אותו.
 

lemner40

Well-known member
הדבר שיציל את ישראל
אם איכשהוא, יתפסו את נתניהו, סמוטרץ ובן גביר ושאר בהמות הימין ויעבירו אותם לאותו ארגון
שישפוט אותם וירחיק אותם מהחברה לתמיד
 

evglev1

Well-known member
מנהל
הדבר שיציל את ישראל
אם איכשהוא, יתפסו את נתניהו, סמוטרץ ובן גביר ושאר בהמות הימין ויעבירו אותם לאותו ארגון
שישפוט אותם וירחיק אותם מהחברה לתמיד
מה זה ישנה אם שלושת רבע מיהודי ישראל חושבים כמוהם או אף יותר קיצוניים מהם וחושבים שהם היו עדינים מדי.
 

Harrington

Well-known member
מנהל
הדבר שיציל את ישראל
אם איכשהוא, יתפסו את נתניהו, סמוטרץ ובן גביר ושאר בהמות הימין ויעבירו אותם לאותו ארגון
שישפוט אותם וירחיק אותם מהחברה לתמיד
מדבריך עולה שנפל לך האסימון. עם ישראל רוצה באישים האלה, נתניהו, סמוטריץ', בן גביר, שינהיגו אותו. זה רצון הריבון הישראלי, כך עולה מדבריך והדרך היחידה להתמודד עם 'הבעיה' הזאת היא באמצעות גורמים חיצוניים שיעלימו אותם.

יפה. שמח עבורך שהשכלת (סוף סוף?) להבין זאת. כעת כל שנותר הוא שתבין שאף אחד לא עומד לעצור לא את נתניהו, לא את סמוטריץ' ולא את בן גביר, ושאם אכן כפי שאתה מעריך עם ישראל יבחר בהם שוב גם בבחירות הקרובות, הם ינהיגו את המדינה לקדנציה נוספת.
אולי לאחר שתפנים גם את החלק הזה במשוואה של עצמך, תוכל לחיות חיים רגועים ונינוחים יותר מאלה שמחייבים אותך להנפיץ 88 שרשורים בשבוע עם תעמולה רל"ביסטית באיזה פורום במדינה שאתה כלל לא חי בה.
 
למעלה