כל עוד נתניהו לא טס לאותם מדינות הוא מוגן גם בלי טראמפאני מניח שטראמפ התכוון למשפט הבינלאומי בעוון פישעי מלחמה נגד
נתניהו.
ואכן,הווטו האמריקני במוסדות האו"ם וגם האיומים המפורשים בסנקציות,
מצילים את נתניהו מהכלא של האג.
לא בהכרח.כל עוד נתניהו לא טס לאותם מדינות הוא מוגן גם בלי טראמפ
בהכרחלא בהכרח.
הוא מוגן כל זמן שטראמפ מגן עליו.
דיברת על מדינות אחרות.בהכרח
אם הוא בארץ אף מדינה לא יכולה לעצור אותו
אבל הוא ביקר באמירויות, אז דווקא במדינות ערב שטראמפ רוצה לצרף להסכמי אברהם, ביבי יכול לבקר בזכות טראמפ, האם האינטרס לבקר באמירויות, בחריין ואולי בעתיד סעודיה זה אינטרס של נתניהו או של טראמפ שנתניהו יבקר שם, זה סיפור אחר.בהכרח
אם הוא בארץ אף מדינה לא יכולה לעצור אותו
על סמך מה החלטת שהביקור הזה "בזכות טראמפ"?אבל הוא ביקר באמירויות, אז דווקא במדינות ערב שטראמפ רוצה לצרף להסכמי אברהם, ביבי יכול לבקר בזכות טראמפ, האם האינטרס לבקר באמירויות, בחריין ואולי בעתיד סעודיה זה אינטרס של נתניהו או של טראמפ שנתניהו יבקר שם, זה סיפור אחר.
לא הביקור, אלא העובדה שהוא לא נעצר שם.על סמך מה החלטת שהביקור הזה "בזכות טראמפ"?
זאת אומרת שאתה טוען שטראמפ הוא מעל האג.לא בהכרח.
הוא מוגן כל זמן שטראמפ מגן עליו.
טראמפ הוא שטוען זאת, שאם לא היה מתערב ביבי היה נעצר על ידי האג.זאת אומרת שאתה טוען שטראמפ הוא מעל האג.
טראמפ לאחרונה התחיל לומר כל מיני שטויות.טראמפ הוא שטוען זאת, שאם לא היה מתערב ביבי היה נעצר על ידי האג.
אנחנו לא חזקים כמו רוסיה. האנטישמים המסריחים של האו"ם או של נאט"ו בהחלט מסוגלים לפלוש לארצינו כדי לנסות לעצור את נתניהו אם חס וחלילה ברני סנדרס יהיה נשיא ארה"ב.כל עוד נתניהו לא טס לאותם מדינות הוא מוגן גם בלי טראמפ
אהה, לא יודע איך לספר לך את זה, אבל נתניהו לא "מבוקש" באף מדינה (אולי זולת אירן). צו מעצר בינלאומי לא הופך אדם ל"מבוקש". זאת הגדרה ששמורה למדינות שהן עצמן בעלות אינטרס לעצור מישהו ורודפות אותו ברחבי העולם, לרבות בקשות הסגרה וצעדים אחרים. כאן המדינות פסיביות ורק אם נתניהו במקרה ינחת על אדמתן, הן נדרשות, רשמית לפחות, לעצור/לעכב אותו.נתניהו מבוקש ב124 מדינות כידוע.
מה זה ישנה אם שלושת רבע מיהודי ישראל חושבים כמוהם או אף יותר קיצוניים מהם וחושבים שהם היו עדינים מדי.הדבר שיציל את ישראל
אם איכשהוא, יתפסו את נתניהו, סמוטרץ ובן גביר ושאר בהמות הימין ויעבירו אותם לאותו ארגון
שישפוט אותם וירחיק אותם מהחברה לתמיד
מדבריך עולה שנפל לך האסימון. עם ישראל רוצה באישים האלה, נתניהו, סמוטריץ', בן גביר, שינהיגו אותו. זה רצון הריבון הישראלי, כך עולה מדבריך והדרך היחידה להתמודד עם 'הבעיה' הזאת היא באמצעות גורמים חיצוניים שיעלימו אותם.הדבר שיציל את ישראל
אם איכשהוא, יתפסו את נתניהו, סמוטרץ ובן גביר ושאר בהמות הימין ויעבירו אותם לאותו ארגון
שישפוט אותם וירחיק אותם מהחברה לתמיד
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.