טעיתי בגדול.אסף צדק.
לגבי כמה גשם עוד ירד מתחילת מרץ,הסתמכתי על סטטיסטיקה ועל אינטואיציה שכנראה הטעתה אותי,ואני עומד כאן לפניכם ומודה טעיתי בגדול,ואסף צדק ,ובענק,כשאמר שהחורף נגמר.גם אם יירדו עוד גשמים,ההתערבות היתה עד סוף אפריל,למי שעוד זוכר,ופשוט עלי להודות בטעות,ולשבח את אסף.
לגבי כמה גשם עוד ירד מתחילת מרץ,הסתמכתי על סטטיסטיקה ועל אינטואיציה שכנראה הטעתה אותי,ואני עומד כאן לפניכם ומודה טעיתי בגדול,ואסף צדק ,ובענק,כשאמר שהחורף נגמר.גם אם יירדו עוד גשמים,ההתערבות היתה עד סוף אפריל,למי שעוד זוכר,ופשוט עלי להודות בטעות,ולשבח את אסף.