אספר לכם סוד. ששששש...
להקשיב טוב כי אני לוחש בשקט בשקט שלא כולם ישמעו... ששש... אני מאוד חובב רכבות ונסעתי ברכבת בניו-זילנד, אוסטרליה, בנגקוק, ישראל (הייתי בכל תחנות הרכבת בארץ שמופיעות בלו"ז הנוכחי, כלומר עליתי או ירדתי מרכבת נוסעים בכל אחת מ-36 התחנות בארץ), איטליה, פראג, אמסטרדם, בריטניה (לסטרדפורד אפון אוון כפרו של שייקספיר), ספרד, פורטוגל, איסטנבול (טראם), פרו, צ'ילה וארגנטינה אבל ממש ממש ממש לא מעניין אותי מספרים סידוריים, מספרי מערכים ושמו של הבורג של השלייף סופפים של מכוניתו הפרטית של נהג הקטר וכו'. בקיצור, בקטע הזה אני ההיפך הגמור של חן מלינג ועוד יותר הפוך של הד"ר שמתעד כל חריטה פנימית באיזה צילינדר או החלפת ציר בחוגון וכדומה. מ__א__ו__ד לא מעניין אותי. אותי מעניין יותר היסטוריה כללית של רכבות וכן רכבות נוסעים פעילות. בקטע יותר של להסתכל וגם לנסוע בהן, אם אפשר. בארץ מעניינת אותי ההיסטוריה בעיקר מהקמת רכבת ישראל ועד ימינו, בלי בכלל לדעת האם קטר 125 או 113 היו בתאונת בית-יהושע בשנת 63'. כן מעניין אותי ואפילו מאוד זה לראות תמונות מהתאונה ולהבין מה באמת קרה וכמה נוסעים נסעו בכל רכבת וכו'. היום סופר מעניין אותי היא סטטיסטיקה על כמות הנוסעים בכל רכבת ורכבת. משהו בסגנון הסקרים שהרכבת מבצעת מידי פעם. מה לעשות ואני עוף מוזר. אבל, אם במקרה הייתי יודע על מספר הקטר ומספרי הקרונות, כן הייתי מפרסם פה בגלל שאני כן מתחשב באחרים ויודע שיש כאלו שזה עושה להם את הערב. לכן, היות ואני לא התעניינתי לא זוכר. אם הייתי זוכר, הייתי מפרסם. סליחה, ולילה טוב !