טעות קשה של Idti !!! אנא תקן לנו !!

מצב
הנושא נעול.

aas111

New member
טוב,לאביתר

חברים יקרים בבקשה לא להגזים.
זה לא בגלל שאני דתי. זה בגלל שזה לא הפורום המתאים. תודה.
טוב,לאביתר
אאז צודק אז בוא נתן למנהל פורום למחק את ההודעה יש פה גם ילדים צופים כאן וגם אנשים בעלי לב חלש או שלא רוצים לצפות
 
../images/Emo132.gif../images/Emo98.gifזה רכבת או רקבת?../images/Emo6.gif../images/Emo12.gif

תודה לך
ממתנה ממני בשבילך מצאתי את זה באחת אתרים ולא זוכר איפה ,זה היה לפני חודשיים או יותר ואין לי לינק
זה רכבת או רקבת?
 

ldti

New member
מנסה להיזכר... הייתי צריך לקחת ניר.

טעות קשה של Idti !!! אנא תקן לנו !!
אתה כותב אתמול: "בשעה 22:00 הגיעה הרכבת הראשונה (הרשמית) לתחנת ראשונים , מספר הרכבת אינו ידוע לי כרגע. הרכבת הורכבה מ4 קרונות קומותיים שמספרם 441-444 , וקרון כח שמספרו 447. כמו כן הוצמד אל הרכבת בצידה השני קטר מסוג JT42BW שמספרו 735. בקרוב תמונות באתר "חדשות הרכבת" עד כאן הנוסח שלך ! אבל למען הרקורדס אנא תקן לנו את הטעויות כדי שאוכל להכניס את החומר לטבלאות ההסטוריה שלי. בתודה מראש, אביתר: ועכשיו לטעויות: 1. קרון 447 איננו קרון כח !!! איזה קרון כח היה אתמול?? אולי 407 ?? 2. אתה כותב: קרונות שמספרם 441-444 ... לא יכול להיות !!! כי קרונות מס' 441 ו-442 היו אתמול בבית-שמש יחד איתי ברכבת הראשונה ! אנא נסה להיזכר אילו קרונות בדיוק היו לרכבת מס' 7603 - הרכבת הראשונה מ"הראשונים" ! אני מודה לך על המאמץ המחודש ואשמח מאוד לקבל אינפורמציה מדוייקת באשר להרכב רכבת מס' 7603 !!! שלך, אביתר.
מנסה להיזכר... הייתי צריך לקחת ניר.
ייתכן שהיה זה אכן 407. 444 100% היה שם , יש לי תמונה להוכחה. כנ"ל לגבי ה735. אני ראיתי את 440 (אני חושב) ואת 445 , ולכן הנחתי ש441-444 תקועים ביניהם. סליחה אם טעיתי. ברגע שיהיה עוד מידע אני ארשום פה.
 
440 היה איתי ולכן גם הוא לא יתכן !

מנסה להיזכר... הייתי צריך לקחת ניר.
ייתכן שהיה זה אכן 407. 444 100% היה שם , יש לי תמונה להוכחה. כנ"ל לגבי ה735. אני ראיתי את 440 (אני חושב) ואת 445 , ולכן הנחתי ש441-444 תקועים ביניהם. סליחה אם טעיתי. ברגע שיהיה עוד מידע אני ארשום פה.
440 היה איתי ולכן גם הוא לא יתכן !
 

ldti

New member
יענקלה , האם אתה יכול לעזור עם מידע

טעות קשה של Idti !!! אנא תקן לנו !!
אתה כותב אתמול: "בשעה 22:00 הגיעה הרכבת הראשונה (הרשמית) לתחנת ראשונים , מספר הרכבת אינו ידוע לי כרגע. הרכבת הורכבה מ4 קרונות קומותיים שמספרם 441-444 , וקרון כח שמספרו 447. כמו כן הוצמד אל הרכבת בצידה השני קטר מסוג JT42BW שמספרו 735. בקרוב תמונות באתר "חדשות הרכבת" עד כאן הנוסח שלך ! אבל למען הרקורדס אנא תקן לנו את הטעויות כדי שאוכל להכניס את החומר לטבלאות ההסטוריה שלי. בתודה מראש, אביתר: ועכשיו לטעויות: 1. קרון 447 איננו קרון כח !!! איזה קרון כח היה אתמול?? אולי 407 ?? 2. אתה כותב: קרונות שמספרם 441-444 ... לא יכול להיות !!! כי קרונות מס' 441 ו-442 היו אתמול בבית-שמש יחד איתי ברכבת הראשונה ! אנא נסה להיזכר אילו קרונות בדיוק היו לרכבת מס' 7603 - הרכבת הראשונה מ"הראשונים" ! אני מודה לך על המאמץ המחודש ואשמח מאוד לקבל אינפורמציה מדוייקת באשר להרכב רכבת מס' 7603 !!! שלך, אביתר.
יענקלה , האם אתה יכול לעזור עם מידע
יותר מדויק? תודה. ראה הודעה קודמת.
 
אספר לכם סוד. ששששש...

יענקלה , האם אתה יכול לעזור עם מידע
יותר מדויק? תודה. ראה הודעה קודמת.
אספר לכם סוד. ששששש...
להקשיב טוב כי אני לוחש בשקט בשקט שלא כולם ישמעו... ששש... אני מאוד חובב רכבות ונסעתי ברכבת בניו-זילנד, אוסטרליה, בנגקוק, ישראל (הייתי בכל תחנות הרכבת בארץ שמופיעות בלו"ז הנוכחי, כלומר עליתי או ירדתי מרכבת נוסעים בכל אחת מ-36 התחנות בארץ), איטליה, פראג, אמסטרדם, בריטניה (לסטרדפורד אפון אוון כפרו של שייקספיר), ספרד, פורטוגל, איסטנבול (טראם), פרו, צ'ילה וארגנטינה אבל ממש ממש ממש לא מעניין אותי מספרים סידוריים, מספרי מערכים ושמו של הבורג של השלייף סופפים של מכוניתו הפרטית של נהג הקטר וכו'. בקיצור, בקטע הזה אני ההיפך הגמור של חן מלינג ועוד יותר הפוך של הד"ר שמתעד כל חריטה פנימית באיזה צילינדר או החלפת ציר בחוגון וכדומה. מ__א__ו__ד לא מעניין אותי. אותי מעניין יותר היסטוריה כללית של רכבות וכן רכבות נוסעים פעילות. בקטע יותר של להסתכל וגם לנסוע בהן, אם אפשר. בארץ מעניינת אותי ההיסטוריה בעיקר מהקמת רכבת ישראל ועד ימינו, בלי בכלל לדעת האם קטר 125 או 113 היו בתאונת בית-יהושע בשנת 63'. כן מעניין אותי ואפילו מאוד זה לראות תמונות מהתאונה ולהבין מה באמת קרה וכמה נוסעים נסעו בכל רכבת וכו'. היום סופר מעניין אותי היא סטטיסטיקה על כמות הנוסעים בכל רכבת ורכבת. משהו בסגנון הסקרים שהרכבת מבצעת מידי פעם. מה לעשות ואני עוף מוזר. אבל, אם במקרה הייתי יודע על מספר הקטר ומספרי הקרונות, כן הייתי מפרסם פה בגלל שאני כן מתחשב באחרים ויודע שיש כאלו שזה עושה להם את הערב. לכן, היות ואני לא התעניינתי לא זוכר. אם הייתי זוכר, הייתי מפרסם. סליחה, ולילה טוב !
 
לא נורא. אברר במקורות אחרים. תודה.

אספר לכם סוד. ששששש...
להקשיב טוב כי אני לוחש בשקט בשקט שלא כולם ישמעו... ששש... אני מאוד חובב רכבות ונסעתי ברכבת בניו-זילנד, אוסטרליה, בנגקוק, ישראל (הייתי בכל תחנות הרכבת בארץ שמופיעות בלו"ז הנוכחי, כלומר עליתי או ירדתי מרכבת נוסעים בכל אחת מ-36 התחנות בארץ), איטליה, פראג, אמסטרדם, בריטניה (לסטרדפורד אפון אוון כפרו של שייקספיר), ספרד, פורטוגל, איסטנבול (טראם), פרו, צ'ילה וארגנטינה אבל ממש ממש ממש לא מעניין אותי מספרים סידוריים, מספרי מערכים ושמו של הבורג של השלייף סופפים של מכוניתו הפרטית של נהג הקטר וכו'. בקיצור, בקטע הזה אני ההיפך הגמור של חן מלינג ועוד יותר הפוך של הד"ר שמתעד כל חריטה פנימית באיזה צילינדר או החלפת ציר בחוגון וכדומה. מ__א__ו__ד לא מעניין אותי. אותי מעניין יותר היסטוריה כללית של רכבות וכן רכבות נוסעים פעילות. בקטע יותר של להסתכל וגם לנסוע בהן, אם אפשר. בארץ מעניינת אותי ההיסטוריה בעיקר מהקמת רכבת ישראל ועד ימינו, בלי בכלל לדעת האם קטר 125 או 113 היו בתאונת בית-יהושע בשנת 63'. כן מעניין אותי ואפילו מאוד זה לראות תמונות מהתאונה ולהבין מה באמת קרה וכמה נוסעים נסעו בכל רכבת וכו'. היום סופר מעניין אותי היא סטטיסטיקה על כמות הנוסעים בכל רכבת ורכבת. משהו בסגנון הסקרים שהרכבת מבצעת מידי פעם. מה לעשות ואני עוף מוזר. אבל, אם במקרה הייתי יודע על מספר הקטר ומספרי הקרונות, כן הייתי מפרסם פה בגלל שאני כן מתחשב באחרים ויודע שיש כאלו שזה עושה להם את הערב. לכן, היות ואני לא התעניינתי לא זוכר. אם הייתי זוכר, הייתי מפרסם. סליחה, ולילה טוב !
לא נורא. אברר במקורות אחרים. תודה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה