טעות בניסוח השאלה הראשונה היום בתכנית 15.10

איליין4

New member
טעות בניסוח השאלה הראשונה היום בתכנית 15.10

שלום רב, השאלה היתה היכן התקיימו יותר אולימפיאדות: ספרד, איטליה או אוסטרליה. התשובה לפי התכנית היתה אוסטרליה (2 אולימפיאדות) אבל האמת היא שזה לא נכון. באיטליה התקיימו סה"כ עד היום 3 אולימפיאדות, אחת קיץ ושתי אולימפיאדות חורף שהן אולימפיאדות לכל דבר. הכוונה של השאלה היתה אולימפיאדות קיץ בלבד, אבל זה לא הוזכר בשאלה עצמה! הבנות התאומות מרחובות ענו נכון!!! אשמח לדעת איך עוד אפשר להעביר את המסר להפקה של התכנית. שבת שלום.
 
disagree

הן לא מתנשאות בעייני וההפקה מטומטמת שעשתה דבר כזה. אם אתם שואלים אותי צריכים לפצות אותם איכשהו...
 

יוליקה

Member
מנהל
אם כבר מדברים על טעויות

קייפטאון לא נמצאת בצד השני של כדור הארץ (אוסטרליה ודרום אמריקה נמצאות שם) קייפטאון היא בדרום אפריקה והיא ב"חצי הדרומי" של כדור הארץ עונות השנה הפוכות מאצלנו בחצי הדרומי של כדור הארץ ולא חשוב באיזה צד. גם ארה"ב נמצאת בחצי השני אבל אצלם העונות זהות לשלנו. קצת אינטלגנציה למחברי השאלות...ולמנחה!!!
 

bcr2

New member
אני ידעתי את התשובה בגלל המונדיאל

אני זוכר שבקיץ היה שם חורף הרי בגלל המונדיאל, אז הגיון פשוט הנחה אותי שיש בדרום אפריקה אביב כיום.
 

יוליקה

Member
מנהל
לא מדובר כאן על ידע אישי

אלא על כך שמנחה התוכנית משחרר שטויות....
 

bcr2

New member
בנוגע לשאלה על האולימפיאדות...

אני חושב בגלל שאולימפיאדות הקיץ מכונות כ"אולימפיאדות" התכוונו מן הסתם לאולימפיאדות האלו ספציפית. אם השאלה נכתבה כך : "באיזו מדינה היו יותר אולימפיאדות (כולל חורף) ?". מן הסתם בארץ אין חשיבות משמעותית לאולימפיאדות החורף ביחס לאולימפיאדות הקיץ ואולימפיאדות הנכים, כך שבין כה וכה הן ידעו שהתכוונו לאולימפיאדות הקיץ.
 

bogabog

New member
לא מסכים!

הטעות היא בניסוח השאלה, נקודה ואי אפשר עכשיו לתרץ שבארץ לא מתכוונים לאולימפיאדות חורף... יש לנו גם נציגים באולימפיאדות חורף שמשיגים תוצאות לא רעות בכלל... אולימפיאדה היא אולימפיאדה. כפי שאליפות עולם זו אליפות עולם ואין זה משנה באיזה תחום... גם אם זה ניפוח בלונים. לכן אולימפיאדה ללא ציון איזו, זה שם כולל לכלל האולימפיאדות. נכון, זה גם כולל אולימפיאדות נכים נוער וכד'... חייבים להקפיד לנסח את השאלות כמו שצריך ולברר את התשובות הנכונות. הבחורות לא מתלהבות, זהו טבען כנראה, הן צדקו והגיע להן להמשיך לשחק.
 
למעלה