טעות באתר המפות -gov.map

מצב
הנושא נעול.

סוקר28

New member
טעות באתר המפות -gov.map

טעות באתר המפות -gov.map
שלום לכם
רציתי להתריע כי הלו"ז שמופיע עבור קו 641 באתר המפות הממשלתי שגוי. הנסיעה הראשונה במוצ"ש לא יוצאת ב-18:00 (חלילה) אלא רק ב-20:00.
כמה תהיות עקב כך:
1. איך זה שאף אחד לא דואג שהזמנים שם יהיו נכונים? למדתי את זה על בשרי, ועוד בשעה שאין ממש חלופות אחרות. לא נעים.
2. לדעתי הטעות נובעת מהמעבר משעון חורף לשעון קיץ. מישהו יכול לאמת שאכן כך? אם כן, זה אומר שחלה הרעה בשירות (שכן השעון זז בשעה, ואילו הנסיעה הראשונה זזה בשעתיים).
3. אם כבר יש כמה קווים שמתחילים ליסוע לפני צאת השבת או החג, למה לא כך בשאר הקווים?
 
מעניין שב"כל קו" זה מופיע בסדר -

טעות באתר המפות -gov.map
שלום לכם
רציתי להתריע כי הלו"ז שמופיע עבור קו 641 באתר המפות הממשלתי שגוי. הנסיעה הראשונה במוצ"ש לא יוצאת ב-18:00 (חלילה) אלא רק ב-20:00.
כמה תהיות עקב כך:
1. איך זה שאף אחד לא דואג שהזמנים שם יהיו נכונים? למדתי את זה על בשרי, ועוד בשעה שאין ממש חלופות אחרות. לא נעים.
2. לדעתי הטעות נובעת מהמעבר משעון חורף לשעון קיץ. מישהו יכול לאמת שאכן כך? אם כן, זה אומר שחלה הרעה בשירות (שכן השעון זז בשעה, ואילו הנסיעה הראשונה זזה בשעתיים).
3. אם כבר יש כמה קווים שמתחילים ליסוע לפני צאת השבת או החג, למה לא כך בשאר הקווים?
מעניין שב"כל קו" זה מופיע בסדר -
אוטובוס ראשון מת"א ב-20:30.

לגבי התזוזה בשעתיים, אני חושב שזה כך מכיוון שהשעה המאוחרת ביותר של צאת השבת בשעון חורף (18:30, סוף מרץ) מוקדמת בשעתיים מהשעה המאוחרת ביותר של צאת השבת בשעון קיץ (20:34, סוף יוני).

מעניין אם גם שעת סיום השירות ביום שישי זזה קדימה בשעתיים.
 

סוקר28

New member
די משוכנע שסיום השירות בשישי....

מעניין שב"כל קו" זה מופיע בסדר -
אוטובוס ראשון מת"א ב-20:30.

לגבי התזוזה בשעתיים, אני חושב שזה כך מכיוון שהשעה המאוחרת ביותר של צאת השבת בשעון חורף (18:30, סוף מרץ) מוקדמת בשעתיים מהשעה המאוחרת ביותר של צאת השבת בשעון קיץ (20:34, סוף יוני).

מעניין אם גם שעת סיום השירות ביום שישי זזה קדימה בשעתיים.
די משוכנע שסיום השירות בשישי....
...לא הוארך בשעתיים.
ברכבת אני בטוח - בשעון הקיץ מקבלים עוד שעה שירות ביום שישי, לעומת פחות שעתיים שירות במוצ"ש (שזה יוצא די נוראי, רכבת ראשונה אחרי 21:00 עבורי. כמובן עמוסה אנשים...)
 

Ofekalef1

New member
למה לא עושים "חצי שעה לאחר צאת השבת"

די משוכנע שסיום השירות בשישי....
...לא הוארך בשעתיים.
ברכבת אני בטוח - בשעון הקיץ מקבלים עוד שעה שירות ביום שישי, לעומת פחות שעתיים שירות במוצ"ש (שזה יוצא די נוראי, רכבת ראשונה אחרי 21:00 עבורי. כמובן עמוסה אנשים...)
למה לא עושים "חצי שעה לאחר צאת השבת"
כמו בחנויות?
 

25306yosef

New member
הרכבות יוצאות דווקא בדיוק בצאת השבת...

למה לא עושים "חצי שעה לאחר צאת השבת"
כמו בחנויות?
הרכבות יוצאות דווקא בדיוק בצאת השבת...
או אולי לפני כן...

הבעיה היא שבדיוק בצאת השבת (20:40 סמוך ליום הארוך ביותר בשנה) הן יוצאות מהמוסך כמערך ריק עד לתחנת המוצא של הרכבת. מרגע יציאת המערך הריק מהמוסך (לדוגמה מוסך חיפה / חיפה מזרח או מוסך לוד) ועד ליציאת הרכבת מתחנת המוצא (לדוגמה נהריה או אשקלון) לוקח לפחות חצי שעה.

בעיה נוספת היא שלוח הזמנים המותאם לשעון קיץ, מתעדכן פעם אחת בשנה בלבד והוא מותאם ליום הארוך ביותר בשנה (על מנת להימנע חלילה מחילול שבת). כך אולי מתקבל הרושם המוטעה שהרכבת לא מתחילה לעבוד עם צאת השבת אלא רק כשעה או יותר לאחר מכן.
 

Ofekalef1

New member
זה קצת מוזר

הרכבות יוצאות דווקא בדיוק בצאת השבת...
או אולי לפני כן...

הבעיה היא שבדיוק בצאת השבת (20:40 סמוך ליום הארוך ביותר בשנה) הן יוצאות מהמוסך כמערך ריק עד לתחנת המוצא של הרכבת. מרגע יציאת המערך הריק מהמוסך (לדוגמה מוסך חיפה / חיפה מזרח או מוסך לוד) ועד ליציאת הרכבת מתחנת המוצא (לדוגמה נהריה או אשקלון) לוקח לפחות חצי שעה.

בעיה נוספת היא שלוח הזמנים המותאם לשעון קיץ, מתעדכן פעם אחת בשנה בלבד והוא מותאם ליום הארוך ביותר בשנה (על מנת להימנע חלילה מחילול שבת). כך אולי מתקבל הרושם המוטעה שהרכבת לא מתחילה לעבוד עם צאת השבת אלא רק כשעה או יותר לאחר מכן.
זה קצת מוזר
למה לא להחנות את הרכבות בתחנות המוצא? אין אפשרות לעשות את זה?
 

25306yosef

New member
זה לא מוזר, ככה זה עובד...

זה קצת מוזר
למה לא להחנות את הרכבות בתחנות המוצא? אין אפשרות לעשות את זה?
זה לא מוזר, ככה זה עובד...
אין אפשרות להחנות את כל הרכבות בתחנת המוצא. הדבר דורש הקצאת משאבים נוספת.
 

Ofekalef1

New member
לא צריך את כל הרכבות, מספיק אחת בכל תחנת מוצא

זה לא מוזר, ככה זה עובד...
אין אפשרות להחנות את כל הרכבות בתחנת המוצא. הדבר דורש הקצאת משאבים נוספת.
לא צריך את כל הרכבות, מספיק אחת בכל תחנת מוצא
לא?
בשדרות/אשקלון צריך אחת, בהוד השרון/בנימינה אחת, במודיעין/ב"ש אחת ובנהריה 2.
דרושים לשם החניה בתחנה משאבים נוספים?
 
דרושים משאבים ואמצעים של שמירה על הרכבות

לא צריך את כל הרכבות, מספיק אחת בכל תחנת מוצא
לא?
בשדרות/אשקלון צריך אחת, בהוד השרון/בנימינה אחת, במודיעין/ב"ש אחת ובנהריה 2.
דרושים לשם החניה בתחנה משאבים נוספים?
דרושים משאבים ואמצעים של שמירה על הרכבות
כאשר הרכבות מרוכזות במתחמים גדולים המיועדים לכך נדרש פחות כוח אדם מאשר אם הרכבות יחנו בתחנות המוצא.
מספיק שרכבת אחת תחנה בכל תחנת מוצא וכבר דרישות כוח האדם יעלו.
 

25306yosef

New member
צריך אבטחה בכל תחנה על מנת למנוע

לא צריך את כל הרכבות, מספיק אחת בכל תחנת מוצא
לא?
בשדרות/אשקלון צריך אחת, בהוד השרון/בנימינה אחת, במודיעין/ב"ש אחת ובנהריה 2.
דרושים לשם החניה בתחנה משאבים נוספים?
צריך אבטחה בכל תחנה על מנת למנוע
דברים בלתי רצויים.

הדבר גם מצריך הוצאת מערכים ריקים מיוחדים ביום שישי לפני כניסת השבת (חלק מהרכבות של מוצ"ש ממשיכות לנסוע ללא תדלוק ובדיקת מוסך גם ביום ראשון העמוס...).

וכמובן שצריך גם מערך הסעים על מנת להסיע את כל עובדי הרכבת ביום שישי הביתה לאחר שהחנו את המערך הריק בתחנת המוצא, ובשבת על מנת להסיע אותם מביתם אל תחנות המוצא.
 

נתנאל531

Well-known member
שמירה הרמטית, אספקת דלק, זיהום אוויר קל

לא צריך את כל הרכבות, מספיק אחת בכל תחנת מוצא
לא?
בשדרות/אשקלון צריך אחת, בהוד השרון/בנימינה אחת, במודיעין/ב"ש אחת ובנהריה 2.
דרושים לשם החניה בתחנה משאבים נוספים?
שמירה הרמטית, אספקת דלק, זיהום אוויר קל
עקב פעילות קטרים שאינם מכובים (לפחות כך היה בעבר, איני יודע איך זה היום).

אף אחד לא רוצה להתעורר בבוקר לרכבת מרוססת בגרפיטי, או עם חלונות שבורים, ויחד עם נושא הדלק וההדממה, ישנו צורך במתחם מוגן ושמור, וכזה ישנו רק בחיפה בצפון.
 

נתנאל531

Well-known member
מתחם כזה בצפון - רק בחיפה, כמובן

שמירה הרמטית, אספקת דלק, זיהום אוויר קל
עקב פעילות קטרים שאינם מכובים (לפחות כך היה בעבר, איני יודע איך זה היום).

אף אחד לא רוצה להתעורר בבוקר לרכבת מרוססת בגרפיטי, או עם חלונות שבורים, ויחד עם נושא הדלק וההדממה, ישנו צורך במתחם מוגן ושמור, וכזה ישנו רק בחיפה בצפון.
מתחם כזה בצפון - רק בחיפה, כמובן
 

Ofekalef1

New member
לא חשבתי על נושא האבטחה. תודה על ההסבר!

שמירה הרמטית, אספקת דלק, זיהום אוויר קל
עקב פעילות קטרים שאינם מכובים (לפחות כך היה בעבר, איני יודע איך זה היום).

אף אחד לא רוצה להתעורר בבוקר לרכבת מרוססת בגרפיטי, או עם חלונות שבורים, ויחד עם נושא הדלק וההדממה, ישנו צורך במתחם מוגן ושמור, וכזה ישנו רק בחיפה בצפון.
לא חשבתי על נושא האבטחה. תודה על ההסבר!
 

סוקר28

New member
אויש

לא חשבתי על נושא האבטחה. תודה על ההסבר!
אויש
עזבו אתכם, תראו כמה משאבים צריך בשביל עוד חצי שעה שירות.
די, צריך לסיים את עידן הכליאה של אוכלוסייה של מאות אלפי אנשים במדינה הזאת, למשך יממה כל שבוע + חגים. מה זה הפחד הזה מכמה חברי כנסת דתיים? אני באמת לא מבין?!
 

stratomaximus

New member
דווקא בראשל"צ משה דיין אני רואה רכבת חונה

לא צריך את כל הרכבות, מספיק אחת בכל תחנת מוצא
לא?
בשדרות/אשקלון צריך אחת, בהוד השרון/בנימינה אחת, במודיעין/ב"ש אחת ובנהריה 2.
דרושים לשם החניה בתחנה משאבים נוספים?
דווקא בראשל"צ משה דיין אני רואה רכבת חונה
בשבת באופן קבוע. אולי בתחנות שקשה להסתנן לתוכן ולעשות נזק כן משאירים רכבת.
 

25306yosef

New member
השאלה, האם הרכבת החונה כוללת גם קטר ?

דווקא בראשל"צ משה דיין אני רואה רכבת חונה
בשבת באופן קבוע. אולי בתחנות שקשה להסתנן לתוכן ולעשות נזק כן משאירים רכבת.
השאלה, האם הרכבת החונה כוללת גם קטר ?
אם הרכבת החונה איננה כוללת גם קטר, אז יש צורך לשלוח קטר בודד מהמוסך בלוד וניתן לעשות זאת רק לאחר צאת השבת.

ואיך בדיוק שולחים קטר בודד ממוסך לוד לראשל"צ משה דיין ? דרך ההגנה או דרך פלשת ? יש פה שוב חצי שעה לפחות כמו בשליחת מערך ריק לתחנת המוצא.
 

stratomaximus

New member
למה שישאירו רכבת בלי קטר?

השאלה, האם הרכבת החונה כוללת גם קטר ?
אם הרכבת החונה איננה כוללת גם קטר, אז יש צורך לשלוח קטר בודד מהמוסך בלוד וניתן לעשות זאת רק לאחר צאת השבת.

ואיך בדיוק שולחים קטר בודד ממוסך לוד לראשל"צ משה דיין ? דרך ההגנה או דרך פלשת ? יש פה שוב חצי שעה לפחות כמו בשליחת מערך ריק לתחנת המוצא.
למה שישאירו רכבת בלי קטר?
מה הפואנטה?
אין לי מושג אם יש גם קטר, ואין לי גם דרך לראות כל כך, כי רוב התצפיות שלי על התחנה הן כשאני נוסע לידה על איילון, ואני רואה את הגג של רכבת הקומותיים שחונה שם. כדי לראות את צידה השני, אני צריך כנראה לעמוד על הגשר של משה דיין במיוחד, מה שלא קורה אף פעם.
 

25306yosef

New member
כך למעשה נהוג במקרים רבים,

למה שישאירו רכבת בלי קטר?
מה הפואנטה?
אין לי מושג אם יש גם קטר, ואין לי גם דרך לראות כל כך, כי רוב התצפיות שלי על התחנה הן כשאני נוסע לידה על איילון, ואני רואה את הגג של רכבת הקומותיים שחונה שם. כדי לראות את צידה השני, אני צריך כנראה לעמוד על הגשר של משה דיין במיוחד, מה שלא קורה אף פעם.
כך למעשה נהוג במקרים רבים,
על מנת לחסוך בשטח דיור, מחנים רכבות במקומות שונים ללא הקטר.

כך שבמקרה ורוצים להשמיש את הרכבת יש צורך לשלוח קטר בודד מהמוסך. את הקטר לא נוהגים להשאיר בתחנה שבה הושארה הרכבת. הקטר גם דורש תדלוק וטיפול מיוחד.
 

Rubim88

New member
קטר הוא לא מה שיגרום לחסוך שטח דיור

כך למעשה נהוג במקרים רבים,
על מנת לחסוך בשטח דיור, מחנים רכבות במקומות שונים ללא הקטר.

כך שבמקרה ורוצים להשמיש את הרכבת יש צורך לשלוח קטר בודד מהמוסך. את הקטר לא נוהגים להשאיר בתחנה שבה הושארה הרכבת. הקטר גם דורש תדלוק וטיפול מיוחד.
קטר הוא לא מה שיגרום לחסוך שטח דיור
אתה מבלבל בין מתחמים תפעוליים שם קרונות וקטרים מופרדים(אם לטיפולים או לעיתוקים של מערכי קרונות) לבין דיור של מערכים בתחנות קצה(או תחנות תפעוליות קרובות) על מנת להפעיל משם רכבת בתחילת השירות בלי לשלוח אותה לשם.
 

אורי404

New member
גם בתל אביב-מרכז ובתחנת סוקולוב חונות רכבות

דווקא בראשל"צ משה דיין אני רואה רכבת חונה
בשבת באופן קבוע. אולי בתחנות שקשה להסתנן לתוכן ולעשות נזק כן משאירים רכבת.
גם בתל אביב-מרכז ובתחנת סוקולוב חונות רכבות
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה