טעות אנוש בחשבונית

  • פותח הנושא gtsr
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

gtsr

New member
טעות אנוש בחשבונית

טעות אנוש בחשבונית
שלום, לפני חודש וחצי סיפקתי סחורה (מחשב) בעסק שלי ע"ס הזמנה שנערכה בנוכחות הלקוח. על החשבונית רשמתי בטעות שם שונה לרכיב מזה המופיע בהזמנה (פנטיום 4 במקום סלרון). אותו רכיב הינו יקר יותר מאשר הרכיב המופיע בהזמנה. כעת הלקוח טוען כי הוא הזמין את המחשב עם הרכיב היקר יותר ולא עם הרכיב המופיע בהזמנה וכי עלי להחליף את הרכיב לזה המופיע בחשבונית. האם על פי חוק, עלי לשאת בהוצאות בשל טעות שנעשתה בהיסח הדעת? האם ללקוח יש עילה לתביעה? תודה מראש
 

שיר ורד

New member
הנושא לא שייך לפורום דיני עבודה

טעות אנוש בחשבונית
שלום, לפני חודש וחצי סיפקתי סחורה (מחשב) בעסק שלי ע"ס הזמנה שנערכה בנוכחות הלקוח. על החשבונית רשמתי בטעות שם שונה לרכיב מזה המופיע בהזמנה (פנטיום 4 במקום סלרון). אותו רכיב הינו יקר יותר מאשר הרכיב המופיע בהזמנה. כעת הלקוח טוען כי הוא הזמין את המחשב עם הרכיב היקר יותר ולא עם הרכיב המופיע בהזמנה וכי עלי להחליף את הרכיב לזה המופיע בחשבונית. האם על פי חוק, עלי לשאת בהוצאות בשל טעות שנעשתה בהיסח הדעת? האם ללקוח יש עילה לתביעה? תודה מראש
הנושא לא שייך לפורום דיני עבודה
לפי הבנתי, בודאי שאינך יכול לחייב את הלקוח לקבל משהו שונה מהרשום בהזמנה. או שתקיים את ההזמנה ככתבה וכלשונה, או שתבקש לבטל את ההזמנה משום שמדובר במקח טעות, במקרה כזה, יתכן ותחויב בתשלום פיצוי ללקוח עקב הפרת הסכם. אך בכל מקרה אני מציע שתשאל בפורום חוק ומשפט או בפורום צרכנות.
 

gtsr

New member
תודה

הנושא לא שייך לפורום דיני עבודה
לפי הבנתי, בודאי שאינך יכול לחייב את הלקוח לקבל משהו שונה מהרשום בהזמנה. או שתקיים את ההזמנה ככתבה וכלשונה, או שתבקש לבטל את ההזמנה משום שמדובר במקח טעות, במקרה כזה, יתכן ותחויב בתשלום פיצוי ללקוח עקב הפרת הסכם. אך בכל מקרה אני מציע שתשאל בפורום חוק ומשפט או בפורום צרכנות.
תודה
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה