טסק 1 באליפות העולם

חגי

New member
טסק 1 באליפות העולם

אילן מסיים 46 - מכובד לאללה ירון עושה רק 34 קמ ורון וינר מצליח למחות כעבור 68 קמ ובמקום ה 80 קצת אחרי חבורת ברזילאים מפורסמים
 

חגי

New member
מעניין לראות את המרחקים

של אלו שלא עשו גול - קבוצה באזור 95 קמ קבוצה ב- 70 מספר גולשים מפורסמים מהטובים בעולם לא עשו גול 2 ספרדים שמשמשים לי מדד ייחוס (התחרנו איתם ב 2003) סיימו מעט לפני אילן
 

חגי

New member
יש תוצאות - אילן חירבן טסק של 185 קמ

רון וינר ממשיך להוציא ביצועים טובים יחסית עם 123 קמ ומקום 53 ירון עם 94 ומיקום 79 אילן נפל כבר אחרי 33 קמ וסיים כמעט אחרון במקום 104 - אם מישהוא יודע עוד פרטים מה קרה (ברטוסט?) שיספר!
 

חגי

New member
אגב - שוב אפשר לראות שהלמינרים

די נכחדו נראה שפרישתו של מנפרד ועליית מחיר היורו עשו נזק קטלני לחברה שמכרה פעם הכי הרבה גלשנים תחרותיים.
 
גרובר פרנץ, החבר היהודי הונגרי שלנו

שגר ונאסף ע"י החברה שלנו, מככב יפה ומוביל עליהם.
 

חגי

New member
אכן - מקום 44 - מכובד מאד

וכנראה שישפר מיקום אחרי טסק 3
 

amitceder

New member
כל הכבוד לחבר'ה

מחזיק לכם אצבעות, שרק ילך וישתפר... ! מתי תכתבו קצת חוויות, מעבר למספרים היבשים...
 

חגי

New member
טסק 4 - וינר איז א ווינר!!!!

סופסוף אטילה לא מנצח...כבר התחלתי לתמוה. אבל החדשה המרעישה - רון וינר(שניצל) ממשיך להשתפר וסיים במקום ה- (יחד עם ננה רוטור יצרן הריתמות)19 !!!! גדול! אילן וירון עושים גול אבל ממוקמים מתחת למקום 80 בגלל שטסו לעט מאד. סהכ 92 מתוך 99 בגול - טסק שהמהירות היתה מכרעת כדי להתברג טוב בטבלה.
 

חגי

New member
התחלק לי ה"ע" במקום א אבל חברה - רגע הסטורי

לא זכור לי ישראלי שדורג באליפות העולם (בעת החדשה כמובן) באחד הטסקים במקום כל כך גבוה!! כל הכבוד לבחור. אגב - וינר לא התחרה בליגה בארץ אף פעם וחבל - אין ספק שהוא מוכיח שלמד והתקדם המון בשנים האחרונות. לפני כ- 5 שנים (נדמה לי) הוא המריא מכרמליה ואני יצאתי מזיכרון. בקשר הבטחנו להיפגש במבוא חמה (האמת לא כל כך האמנו) ואכן נחתנו כמעט באותו זמן יחד בשדה הנחיתה העליון. דבר נוסף - אף פעם לא ראיתי שהישראלים מצליחים לטוס יחד בתחרות ולעזור זה לזה וחבל. יתכן שלשם כך צריך להתכונן ברצינות ולתרגל טיסה משותפת וכמובן לטוס עם כלים דומים מבחינת ביצועים.
 

Hawk17

New member
שאלה.

מה עם עמיר? הוא לא היה פעם במקומות האלה? עומר.
 

Giladno

New member
If I remember correct Sagi was inside the

top 10 (overall) in Italy (European championship) in 1989. Miki probably remember other achivements of Sagi, Yair and others
 
שגיא היה פעם מקום 12 בדירוג העולמי, כשכל

אלה שלפניו טסו באופן מקצועי לחלוטין, והנ"ל (אהרלה) טס לו פעם, פעמיים בחודש והיה מנצחעם עם ידיים קשורות מאחורי הגב. אם שחר היה נשאר בחיים - לדעתי לא היה מישהו שהיה עוצר אותו מראש הפירמידה,ההתקדמות שלו הייתה מטאורית ממש.בנוסף לזה כל תא בגופו היה בנוי רק מ- killing instinct אבל ככה זה אצלנו היהודים בספורט, תמיד כמעט,או שאנחנו מתים, או שהחלטנו לפרוש לפני השיא או שאנחנו מספקים תרוצים שאין להם מתחרים.
 

חגי

New member
מקריאת האוז אני מבין ששטראוב עשה

פשלה ושלח את כולם לנחיתה בגול שהיה מלא בחוטי חשמל ועמודים. אני מקווה שהחברה שרדו את זה כי לפי מה שהוא כותך היו הרבה נפגעים.
 
פרי גרובר 43

יפה לבחור מבוגר יחסית שלא טס הרבה וגם לא סובל מעודף מזומנים למימון התחרויות. מי שלא זוכר, זה הבחור שנשאב באוסטרליה ל 5000 מ', שם נשבר הגלשן (הקיל) ובעזרת מצנח שפתח בגובה 2000 מ' ירד לתוך יער אקליפטוסים והמתין, תלוי בתוך הרתמה, 14 שעות לחילוץ, נעקץ ע"י יתושים ונאכל ע"י נמלים. מה שמדהים בכל הסיפור, זה שהבחור לא האמין לרגע שזה הולך להגמר רע. למחרת הוא קיבל גלשן ממויס והמשיך בתחרות.יש שכר לנחישות.
 

Hawk17

New member
מענין

ומדהים. סיפור שכל מה שנשאר לי לומר זה כל הכבוד.
 
למעלה