טסט פנימי

Mr Peiser

New member
טסט פנימי

יש לי ביום חמישי. עשיתי כבר 23 שיעורים ולפני הטסט אני עושה עוד שיעור ככה שזה יהיה בשיעור 24. מה אתם אומרים? זה לא קצת מוקדם? המורה שלי שאל אותי אם אני מרגיש מוכן ואמרתי לו שאני חושב שכן...יש לי לפעמים כל מיני טעויות מטומטמות כאלה עדיין. טסט פנימי זה לא אותה רמת חומרה כמו של טסט חיצוני נכון? כאילו, עוברים הרבה יותר בקלות, נכון? חבר שלי היה איתי היום בשיעור ואמר שלטסט פנימי אני מאה אחוז מוכן אבל לא יודע אם לסמוך עליו הוא נהג ממש גרוע (עבר טסט חמישי על אוטומטי ובכלל די מפחיד לנסוע איתו) אז השאלה היא האם לדחות את הטסט ולעשות עוד שיעור או שניים..? באיזה שיעור אתם עשיתם את הטסט? והאם חל שיפור משמעותי בנהיגה שלכם בין הטסט הפנימי לטסט החיצוני? וואו איזה מבול של שאלות...סוורי
טוב למי שיש סבלנות מוזמן לענות. תודה
 

thunderstorm

New member
לדעתי בלבד..

תעשה את הפנימי, כי בלאו הכי תוכל לגשת לחיצוני רק בשיעור 28, וזה אומר עוד לפחות 4 שיעורים אחרי הפנימי. וחוצמזה - אם המורה רוצה שתיגש לפנימי, סימן שהוא די בטוח שהנהיגה שלך ברמה מספיק טובה לחיצוני (כמובן רק אם הוא מורה טוב ולא אחד שסתם מחפש לעשות עליך כסף). אם אתה אומר שיש לך רק טעויות קטנות, אז עם קצת ריכוז זה יעבור. הפנימי לא באמת אומר משהו על רמת הנהיגה שלך, לרוב זה רק עניין פורמלי של ביה"ס לנהיגה. אני עשיתי את הפנימי שניים או שלושה שיעורים לפני החיצוני, לא זוכרת באיזה מספר שיעור. ולדעתי לא היה שיפור, כי כבר נהגתי גם ככה ברמה טובה. שיהיה בהצלחה!
 

Elicoz19

New member
אני ניגשתי בשיעור 24

אז אני מציע לך שתיגש אם אתה מרגיש מוכן. וגם אם לא
אתה תעבור
 

Mr Peiser

New member
אני לא בטוח אם אני מוכן..

כאילו מבחינה טכנית אני חושב שאני כבר שולט מספיק באוטו, העניין הוא שאני לא שם לב לפעמים למכוניות שנכנסות לכיכרות או שוכח להסתכל בראי כשאני רוצה לעבור נתיב (לא הרבה, אבל קורה לפעמים) אלו הדברים העיקרים שבגללם חשבתי שלא בטוח שאני מוכן..
 
למעלה