*********טסה לכרתים*********

*********טסה לכרתים*********

אז רציתי להפרד מכולם לשבוע אחד..בעצם חמישה ימים... מין הסתם אני מצפה שתתגעגעו ...תתלשו שיער (ולא ברגליים)... לתלות את התמונה שלי על המקרר...בעצם בכל מקום חוץ מבשירותים... שלא אחנק. טוב, דיייייי עם השטויות..אז ככה..למרות ההפסד שלנו באירויזיון ובתחרות מיס יוניברס...לא קרה כלום..כמו שאמר טל ..(הזמר באירויזיון) אין דבר...אין דבר...אין דבר... לפחות אני מקווה שמחר נחגוג את זכייתה של מכבי ת``א... אם יהיה והיא זוכה..אני עולה על שולחן במועדון..דופקת כוס של אוזו (ואני לא שותה בכלל אלכוהול)..ושוברת צלחות..איך אני????? אז אפרד מכם, לשבוע מדהים..נפלא ומוקסם אהיה כאן ביום חמישי בערב..ומי יודע..אולי ניפגש ביום שישי... בעצם זה די בטוח... :) אוהבת אתכם ואתגעגע...}{ נשיקות לכולם מקסימוששששששששש :)
 

סילבסטר

New member
היו שלום ותודה על הדגים... H-)

אז מקסימוש תהני בכרתים מלווה אותך ברוחי אל המטוס את האוזו לגמי נא בכוס חשבי עלינו ,ליבך יתמלא חיוכים את על אי יפה ואנו בשרב מתיבשים מקווה שמכבי יביאו הגביע אחרת עם ``גומי`` לשמעון אגיע תשתזפי לך בכיף ואל תשכחי קרם הגנה שלא תישרפי מאחל לך בכיף עם הרבה אהבה סילבסטר חוזר אולי בתשובה
 
סילבסטרונייייייי :)

יהההה אולי חוזר בתשובה? וואוו ואיזה תמונה אם הייתי יודעת שכך זה נראה בשחייה הייתי מגיעה בתאווה את בגד הים משאירה בבית כי להשתזף רוצה בדדים מכבי את הנצחון יביאו כי אם לא..את האוזו אשאיר פה צלחות אשבור עם ינצחו ולעודד את היוונים יגיעו אתגעגע...כבר תכף ומיד ואותך להרגיש הייתי רוצה בצד שלום ותודה ושבוע מופלא שלך מקסימוששששששש :)
 

יפעת*

New member
תזהרי שם

אם ננצח היוונים יכולים להעשות מסוכנים. תעשי חיים יקירתי, ואל תחשבי עלינו בכלל :cool:
 
למעלה