טנטרום אצל בת שנתיים. צריכה את עזרת
שלום לכם, יש לי בת עוד כמה ימים בת שנתיים, ילדה מאוד חכמה, מפותחת, עם אוצר מילים מדהים. היא עדיין לא בגן אלא בבית עם המטפלת. הבעיה היא התפרצויות זעם שיש אצלה. זה התחיל בסביבות גיל שנה וקצת וזה רק הולך ומתעצם. הבעיה שבמצבים של טנטרום אני ממש חסרת אונים מולה ולא יודעת כיצד לנהוג. למשל, דוגמא מאתמול. באמצע הטיול איתה היא נשכבה באמצע הרחוב על המדרכה והתחילה לצרוח ולהשתולל. ניסיתי לדבר איתה, ניסיתי להסביר לה, ניסיתי להיתעלם - כלום לא עזר. הבעיה שבמצבים כאלה אני גם לא מצליחה להרים אותה מהרצפה - היא משתוללת נורא וגם מאוד כבדה. אז עמדנו באמצע הרחוב, היא על המדרכה משתוללת וצורחת, אנשים מתחילים להתאסף סביבנו (חשבו שמשהו קרה לילדה) אני ממש חסרת אונים מולה. כך זה נמשך יותר מחצי שעה (כשסביבנו התאספו המון אנשים). ניסיתי להרים אותה מהמדרכה, אך ממש לא הצלחתי. אני כבר ממש חוששת לצאת איתה מהבית, שזה שוב לא יקרה. יש לציין שגם בבית טנטרומים קורים, אך זה עובר בצורה הרבה יותר מהירה ועם פחות השתללויות. ניסיתי להבין מה הסיבה לטנטרום, אך ממש לא הלצחתי. צריכה את עצתכם. מה עושים במצב של טנטרום כשזה קורה באמצע הרחוב (במצבים כאלה אני ממש לא מצליחה לשלוט בה או להרים אותה)? האם זה נורמלי שטנטרום נמשך חצי שעה - שעה. האם יש איזה טיפול משהו? האם כדאי להתייעץ עם איזה איש מקצוע. עזרתכם תתקבל בברכה.
שלום לכם, יש לי בת עוד כמה ימים בת שנתיים, ילדה מאוד חכמה, מפותחת, עם אוצר מילים מדהים. היא עדיין לא בגן אלא בבית עם המטפלת. הבעיה היא התפרצויות זעם שיש אצלה. זה התחיל בסביבות גיל שנה וקצת וזה רק הולך ומתעצם. הבעיה שבמצבים של טנטרום אני ממש חסרת אונים מולה ולא יודעת כיצד לנהוג. למשל, דוגמא מאתמול. באמצע הטיול איתה היא נשכבה באמצע הרחוב על המדרכה והתחילה לצרוח ולהשתולל. ניסיתי לדבר איתה, ניסיתי להסביר לה, ניסיתי להיתעלם - כלום לא עזר. הבעיה שבמצבים כאלה אני גם לא מצליחה להרים אותה מהרצפה - היא משתוללת נורא וגם מאוד כבדה. אז עמדנו באמצע הרחוב, היא על המדרכה משתוללת וצורחת, אנשים מתחילים להתאסף סביבנו (חשבו שמשהו קרה לילדה) אני ממש חסרת אונים מולה. כך זה נמשך יותר מחצי שעה (כשסביבנו התאספו המון אנשים). ניסיתי להרים אותה מהמדרכה, אך ממש לא הצלחתי. אני כבר ממש חוששת לצאת איתה מהבית, שזה שוב לא יקרה. יש לציין שגם בבית טנטרומים קורים, אך זה עובר בצורה הרבה יותר מהירה ועם פחות השתללויות. ניסיתי להבין מה הסיבה לטנטרום, אך ממש לא הלצחתי. צריכה את עצתכם. מה עושים במצב של טנטרום כשזה קורה באמצע הרחוב (במצבים כאלה אני ממש לא מצליחה לשלוט בה או להרים אותה)? האם זה נורמלי שטנטרום נמשך חצי שעה - שעה. האם יש איזה טיפול משהו? האם כדאי להתייעץ עם איזה איש מקצוע. עזרתכם תתקבל בברכה.