טל.

cOolMarK

New member
אין היגיון

לעלות את המחיר רק על הקראנק אם טל היה רוצה להרויח משהו הוא היה מעלה את המחיר על גלגלים נגיד או כידונים. השאלה למה דווקה קראנק? P:
 

roeiBMX

New member
זה הגיון פשוט מאוד!!!

אם כבר טל "מעלה" מחירים כמו שאתה אומר, הוא "מעלה" אותם לפי אחוזים, ובגלל שקראנק עולה הרבה יחסית לשאר החלקים גם ההפרש גדול בהתאם. זה רק השערה. חוץ מזה, באמת כולנו צריכים להגיד לטל תודה ובטח שלא לבוא בטענות כי בלעדיו יכול להיות שהרבה מאיתנו בכלל לא היו רוכבים.
 

israelbmx

New member
הסבר../images/Emo3.gif

טוב, אז הנה: כל יצרן מתמחר את המוצר שלו (כלומר, קובע לו את המחיר לצרכן מבחינתו). הבעיה היא, שהקרנקים של ודיסי מתומחרים ל-175$, ולא לכמו שמוכרים אותם ב-145$. זו כמובן בעיה שלי, מפני שמחיר העלות לא השתנה. תאמינו לי, שאם יש מישהו שרוצה להוזיל מחירים יותר מכם - זה אני. כל החנות נועדה לפתח את הספורט, ולא למטרות רווח. יש חלקים שאני יכול למכור כמו ב empire, ויש כאלו שלא - רק מפני שהם עולים לי יותר מידי. עוד דבר הוא, שאמפייר וכו' מוכרים ממש בזול - ואף חנות רגילה בארה"ב או בכל מקום אחר בעולם לא יכולה להתמודד איתם בנושא הזה. מה שכן, אני יכול להגיד שכבר יש פתרון באופק, רק שייקח עוד כמה חודשים עד שאיישם אותו - ואוכל למכור חלקים באותה הרמה במחיר נמוך יותר. אה כן, ועוד דבר - מחירי המתכות בעולם התייקרו בטירוף, ואני כבר משלם מחיר חדש - אז תשימו לב שבקרוב גם אמפייר יאלצו להעלות מחירים. אי-אפשר לברוח מזה. ודי להתלונן כבר י'בכיינים.
 

cOolMarK

New member
סבבה טל הבנתי.

ומה התוכנית שתוכל להוזיל את המחירים?
 

KzizatHazir

New member
מה שטל מנסה להגיד בכמה מילים זה

תפסיקו להתנהג כמו ישראלים שמתמקחים על המחירים! אין מה לעשות המשלוח עולה הרבה כסף. את מי שצריך להאשים פה זה את חברות התעופה והממשלה שגובה כל כך הרבה כסף וכל המע"מ וכל הבולשיט הזה.. בקיצור זה שווה כל אגורה כי גם אתם מקבלים אחריות! אז במקום להתלונן נסו להבין :) אין מה לעשות שהמצב במדינה קשה ואין כסף אבל אם תגלו קצת סבלנות הכל ישתלם בסופו של דבר! בנוסף לזה אם כבר נכנסתם לעולם הביאמאקס הייתם צריכים לדעת מהרגע הראשון שפינצ'רתם פנימית שזה הולך לעלות לכם הון. בקיצור: BE COOL! jahis1
 

TheGuyOnTheBike

New member
לנסות להגיע להיגיון הבריא של הילדים

פה זה קשה כמו להיות חימושניק אתאיסט.
 

cold dark sound

New member
dammit!

fuck! just back from the hospital! it's now 2 weeks since I broke my thumb! dammit! I did x-ray today and it still broken! I guess more 2 weeks and I'll be fine! I can't ride now! I just watching eyal ride....... anyway tell that mark kid that we hate him! see ya soon! oh and Tal Mazar! wanna come in the 30 of october to do "Shvil Israel" ??
 
למעלה