טל.

cOolMarK

New member
טל.

מדוע העלות של הקראנק שאתה מוכר כה גבוה? אנשים לא משוגלים ליקנות קראנק כי אין להם סכום כזה גבוה. הקראנק שאתה מוכר צריך לעלות מקסימו 600-620 שקל... וזה מקסימום!
 

roeiBMX

New member
זה לא מדויק...

אם תבדוק תראה שלמשל בAlbes הקראנקים עולים 145 דולר שזה 145*4.4=638 שקלים. אז כבר מה שאמרת לא נכון כי פה עוד לא לקחת בחשבון משלוח מסים וכל השטויות. אבל מה שכן נכון שזה חלק יקר, אבל מה לעשות BMX זה לא כדורגל וזה יקר.
 

cOolMarK

New member
תבין אותי נכון.

טוב מוכר את רוב החלקים כמו באתרים האלה EmpireBMX,Albes,Dancecomp וכ'ו... שנגיד סטם עולה 55-60 דולר? הוא מוכר אותו ב300 :| מישום מה דוקה קראנק חלק שכולנו זקוקים לו הוא מוכר בסכום עצום! 800 ש'ח!
 

cOolMarK

New member
נגיד התחלתה עם אופניים חדשות לא

משהו יקר. ונישבר לך הקראנק :\ מה לעשות? עדיף ליקנות כבר אופניים חדשות מאשר קראנק של אודיסיי...
 

TheRusty

New member
אני לא יכנה אותו אפילו ב400ש"ח

כי זה כרנק אחי לא נוח שריתי בחיים.
 

cOolMarK

New member
שתוק

לא מדברים על נוחות או לא נוחות. מדברים פה על המחיר האכזרי הזה של הקראנק!
 

skavenger

New member
אני נוסע איתו כי מת לי ההארו ...

ולא היה לי מספיק כסף לפרימו וזמן .. הוא דיי בסדר רק שבהתחלה שרוכבים איתו הוא משתחרר אני עדיין משלם עליו..
 

roeiBMX

New member
ראסטי יש לי שאלה

מה היה לך לא נוח בקראנק?? מה יכול להיות לא נוח בקראנק? הדבר היחיד שחשוב זה שהוא לא יהיה עקום והמידה...או שיש לו איזה משהו מיוחד?
 

gilbmx

New member
אתה חצוף !!

אם תסתכל על כל יבואן בארץ תגלה שמה שהם לוקחים זה את המחיר מח"ול כפול 2 + מיסים. יש ליבוא עוד עלויות חוץ ממשלוח - מכון תקנים אחזקת מלאי והעברות. טל לוקח מחירים נמוכים בטירוף. אותו קרנק של oddessey עולה 650 ש"ח לפני משלוח ולפני מע"מ - שזה 17 % (במקרה הכי אופטימי תביא אותו ב 850 ש"ח - אם לא הייתה שום בעיה. ויש לכם בכלל מזל שהוא קיים, אחרת הייתם כולכם רוכבים עם F4 וקרנקים Forged של הרו ששוקלים 17 טון. אתם רוצים להביא חלקים לבד - בבקשה, אתם מוזמנים לגלות: 1. עלויות 2. מה זה להזמין חלקים שלא ראיתם בחיים - ולכן גם לא תמיד מתאימים. 3. טיפול באחריות מעבר לים. אתם רוצים קרנק ב 600 ש"ח מקסימום ? תזמין poverty (כולל משלוח 300 ש"ח ) . זה הכי זול (גם הכי כבד והכי מסריח שאי פעם תשיג) ותהיה מבסוט.
 

cOolMarK

New member
טוב. אבל!

מישום מה כידון שעולה בחול עולה פה אותו דבר וגם שאר הדברים! מישום מה רק קראנק עולה פי איזה 30576302856 מי מה שהו צריך לעלות.
 

gilbmx

New member
אתה לא קראת כנראה...

אז אני אסביר לאט. ניקח את Dans competition הקראנק עולה 145$ עליו תשלם 17% מע"מ, הגענו ל 170 $ . שלחת את הקרנק לארץ - נאמר לבד בדואר אויר - מגיע תוך 3 שבועות ועולה 25$ (בערך) בינתיים הכל עלה 195$ - נחליף לשקלים לפי שער של 4.5 ש"ח לדולר נקבל 877 ש"ח. הסתכלות קצרה במחירון של טל - 845 ש"ח עכשיו תסביר לי מה הבעיה שלך ?
 

b m x

New member
זה פשוט,

כמו שזכותך להחליט לקנות או לא, זכותו של טל לקבוע את המחיר, אף אחד לא מכריח אותך לקנות אצל טל.
 

BMXER

New member
--

גיל אתה רוצה להגיד שטל קונה את הקרנק ב 650
 

gilbmx

New member
מה מלמדים אתכם בביה"ס ?

אתם קוראים מה שאני לא כותב. אל תבריזו יותר מאוריינות. אין לי מושג בכמה טל קונה את הקרנק. אני לא שותף עסקי שלו. אני חבר שלו. טל לא קונה מ Dans competition. אני התכוונתי לומר דבר אחד (או 6) פשוט: 1. ניתנה לכם אפשרות לקנות חלקים איכותיים במחיר הוגן ואפילו נמוך יחסית למחירו בחו"ל. 2. ניתנה לכם האפשרות לראות, להרגיש ולשקול את הקניה שלכם לפני שבצעתם אותה. אתם יכולים להתלונן על מחירים, אבל אין לתענות שלכם שום בסיס. תשאלו חברה שרוכבים על אופני הרים בכמה מוכרים להם חלקים ופי כמה זה מהמחיר בחו"ל, ואגב גם למחירים המטורפים האלה יש לעיתים הצדקה). זהו.
 

b m x

New member
דווקא יש,

מצד היצרן\מוכר ,יש לו רווח כמעט נקי ,ואם לא נקי אז עדיין יש לו רווח מצד הלקוח -זה משתנה מלקוח ללקוח האחד יקנה בלי אפילו להתווכח ,לעומתזאת השני יתמקח כאילו אין מחר -אז מצד הלקוח אין כמעט הגין.
 

b m x

New member
אני חוזר בי

מחלק הדברים שקראתי עכשיו ,לפי הודעתו של גיל אז אין לטל כ"כ רווח בחלק שעליו הדיון פה
 
למעלה