טל הפושעת מסרבת לשבת בכסא האוכל שלה
היא מצביעה על כסא רגיל ורוצה לשבת רק עליו. לי מאד נוח שהיא תשב בכסא אוכל של קטנים ותהיה מוגבלת באיזור הלכלוך שלה אבל מה לעשות,היא צורחת בכעס ונעמדת. היום אחר הצהריים שמתי לה הגבהה לכסא, קוראים לזה : baby tall והיא היתה כל כך מאושרת. אז זהו,דוחפים את הכסא למחסן. אוף,איזה דכאון. נראה לי שהיא קצת קטנה לזה,לא?
היא מצביעה על כסא רגיל ורוצה לשבת רק עליו. לי מאד נוח שהיא תשב בכסא אוכל של קטנים ותהיה מוגבלת באיזור הלכלוך שלה אבל מה לעשות,היא צורחת בכעס ונעמדת. היום אחר הצהריים שמתי לה הגבהה לכסא, קוראים לזה : baby tall והיא היתה כל כך מאושרת. אז זהו,דוחפים את הכסא למחסן. אוף,איזה דכאון. נראה לי שהיא קצת קטנה לזה,לא?