טלקנסיס טלפתיה ושאר חסות

זוהי

New member
טלקנסיס טלפתיה ושאר חסות

יודעת - לא קשור למגיה אבל כאן זה המקום היחיד שכן עונים על דברים כאלה (ע``ע אור הצפון) קראתי בספרים מצאתי אתרים - חמוד נורא וסתם רוצה לדעת יש למישהו נסיון? ידע מסויים בעיקר עם טלפתיה כי טלקנזיס...הוא..- פשוט (אגב - זה טלקנסיס או טלקנזיס...?) יש תרגילים מסוימים מאוד - לטלפתיה - ואיך נכתב טלפתיה באנגלית זוהי שבזמן האחרון שואלת יותר מדי בלי קשר - דארקר - ראיתי שחזרת - נעלמת הרבהה זמן - וואלקם באק
 
בבקשה!!!!

איפה יש אתרים על טלקנזיס וטלפתיה??????!!!! אני מחפש ולא מוצא אני מתעניין מאוד בנושאים האלו
 

זוהי

New member
א.....ממה שאני מצאתי

יש הרבה אתרים על מיסטיקה - וכמעט בכל אתר יש פינה קטנה - בדרך כלל על טלקניסיס טלפתיה - יש באתר של יאהו - שאני אותו הכי מעדיפה חוצמזה - אין (לדעתי) מספיק יש תרגילים זה עם העפרון - שאגב הצליח לי חלקית זה עם המטוטלת - שאף אחד שדברתי איתו הצליח איתו זוהי שפשוט משגע אותה שאין תשובה כאן!!!! :p
 

זוהי

New member
חייב לבעס

את זה ממש לא ציפיתי יאהו כנס לקישור ותהנה פחחחח זוהי ושוב - נשארה בלי סיומת
 
זוהי...

...באמת הצלחת את הקטע עם העיפרון?....אני מנסה שנים! המטוטלת תמיד תצליח רק אם יש לך את השקט והנינוחות..אני מצליחה:) שלך...
 

זוהי

New member
בשבילי....

לקח זמןןןןןן אבל היתה תנועה - או שזאת סתם רוח אבל שכן שלי שהשקיע כנראה יותר ממני כמעט משחק עם העפרון חופשי הוא אפילו החזיק אותו באויר! אומרים שצריך כישרון - כמו בשביל כל דבר אחר ו....ממה שאני שמעתי מאנשים - הרוגע שלך - לאו דווקא יעזור בדרך כלל זה קורה בזמן של עצבים זוהי בלי סיומת
 
לזוהי ולאחד...

כודם כל...כמו שמורה שלי ללשון אה...הייתה אומרת אין הבדל אם זאת מילה לועזית טלקנזיס או טלקנסיס...אני אישית מעדיפה את אפשרות א`...אבל זה ממש לא מעניין. אפשר לקרוא לזה גם פסיכוקנזיס...יש אתר אחד מגניב וחביב ביותר שנקרא spirit online יש שם חומר על הנושא...חפשו... בכל מקרה,טלפתיה ופסיכוקנזיס דורשים שעות של אימונים אלא אם כן אתם מוכשרים בזה באופן מדהים או משהו אז סבלנות...
 

זוהי

New member
תצחקי.....

אבל פגשתי לפני שנתיים מישהי בקרית שמונה והיא ואמא שלי דיברו ואני נזכרתי בבדיחה ששמעתי ממשהו - והיא התחילה לצחוק כששאלנו למה היא סיפרה בדיוק את אותה בדיחה ואחרי זה כששאלתי אותה איך היא ידעה - היא היתה בטוחה שלחשתי לה את זה פחחחחחחח נשמע דפוק - אבל....תחשבי על זה אם אין לה את היכולת - איך היא ידעה על מה חשבתי?.... זוהי שממש חייבת לפחות שלוש שעות שינה
 
לא צחקתי על זה...מי אני שאצחק על...

עולם המיסטורין? אם תבדקי תראי שכתבנו את ההודעות באותו זמן כמעט...יעני טלפתיה...הבנו?
 

זוהי

New member
לא מחפשת מידע.....

מחפשת ידע אישי ונסיון אפילו סתם כי איכשהוא הצלחתם לגרום למשהו לזוז כי ככה רציתם בלי מגע פיזי ספרו..... זוהי שכבר מאבדת שפיות מרב שהיא קראה הודעות בפורומים B-)
 

resputin

New member
לזוהי

אני אולי לא ממש אוכל לעזור לך, כי אלו התרגילים הכי טובים שיש, אבל הם עוזרים, מה גם כעס עוזר, לפחות לי עזר
 

זוהי

New member
עם המטוטלת....?

אני וידיד שלי יושבים מול אגרטל שעתיים ביום כבר יותר מחודש אין פשוט לא זזה ובקצה יש ממש חתיכה קטנה של נייר אין - תקועה שם היתה הצלחה בשבילך ? כאילו - לא עם העפרון - כי זה יותר פשוט - משום מה יותר קל איך הלך לך? זוהי שכבר קיבלה צורה של כסא אגב - אור הצפון....כמה שהבנתי - רובם נכנסים לפורומים בסביבות עשר וחצי אחת עשרה....אז - או שנכנסנו לפורום במקרה או ש...... חחחחח - זה באמת יכול להיות מדליק לא?
 
מה אמרתי לך?...טלפתיה...

ועוד משהו...חודש זה לא הרבה.. אני בזבזתי את חצי השנה האחרונה במוסד החינוכי הלא דמוקרטי(הידוע בשם בית ספר)בניסיונות שונים להזיז פיסות נייר ,גירים טבעות ומורים שונים...וכלום...אולי אין לי כישרון...אבל טכנית כולם אמורים להצליח לבסוף...אז...על יאוש...
 

CAT4

New member
תנסי משהוא יותר פשוט

תנסו לגרום לאנשים לעשות מה שאתם רוצים לא מהוא מיוחד. להרים יד להוריד יד. לגרד מאחורי העוזן. להסתובב. להתחיל אם דברים קטים ולאט לאט לעלות ברמת הקושי. זה יותר כל מלהזיז עצמים מתיים Y.G.A the CAT
 

זוהי

New member
לא הרבה ?!

הפסדנו את רוב הפרקים האחרונים של חברים - בפעם השניה!!!! ביצפר - אני כבר מזמן אימצתי שיטות מיוחדות והרבה דברים זזו - בעיקר לכיוון הנס-קפה של המורה כמה שהיתי שונאת לקום כל בוקר בשש (לוקח לי הרבה זמן - ואני מתכוונת הרבה זמן להתעורר) אני רוצה שובבבב נמאס לי לישון בשמונה בבוקר עד חמש אחר``הצ - כל היום נעלם לי וכבר שבוע ויום שלא ראיתי אף אחת מהחברות שלי פפףףףףףףףףף יוחזר הבית-ספר לאלתר! זוהי שתתחרט על זה עוד כמה דקות ;-)
 

Bificus

New member
מה???

את לא יכולה להתכוון לזה ברצינות!!!! ביצפר זה מקור כל הרוע בעולם!!!!!! וחוצמזה, את תמיד יכולה לכתוב כל מיני דברים משונים להעביר את הזמן.. בייחוד פאנפיקים..... ואני בטוחה במאה אחוז שמתישהו שוב ישדרו את כל הפרקים של חברים! ולפחות הצלחת להזיז משהו לעומת אנשים אחרים....:(
 
למעלה