טלפתיה כתקשורת כלבית ?

shai me

New member
טלפתיה כתקשורת כלבית ?

כבר הרבה זמן יש לי תחושה מוזרה שצ'יקו קורא לי את המחשבות. הדוגמא הכי בולטת היא שאני חושב להוציא אותו (רק חושב, לא עושה שום דבר שיכול לרמוז לו וזה גם לא בשעות קבועות) הוא מתחיל להתרגש ולקפוץ על הרצועה. מכיוון שאני טיפוס ספקן הדחקתי את העניין עד שלפני כמה ימים ראיתי בערוץ החיות תוכנית על כוחות של חיות. בתוכנית הם עשו ניסוי: הכלב נשאר בבית עם מצלמות שתיעדו את התנהגותו ואת הבעלים לקחו בלי להגיד לה לאן ומתי חוזרים. במשך כל הזמן הכלב ישב בשקט ונימנם ורק שאמרו לבעלים שעכשיו היא חוזרת הביתה פתאום הכלב התעורר וחיכה בהתרגשות ליד הדלת. מ ד ה י ם !!! עוד מישהו ניתקל בתופעות המענינות האלו?
 
עם כלבים לא נתקלתי,אבל יש לזה

הסברים שלא כל אחד יאמין להם. כמו שיש כאלה שרואים חייזרים,ישויות וכ"ו.לכל יצור חי יש את היכולת לראות ולחוש דברים שאינם נראים או נתפסים בעין.אתה יכול ללראות ב"תת מודע" שלך את מה שקורה עוד דקה שתיים והינה אחרי דקה שתיים זה קורה. כמו הקוסמים שמבקשים ממישהו לבחור קלף,לא להראות ולחשוב רק על הקלף.בשלב מסויים הקוסם אומר מה הקלף,והוא צודק. זה נקרא אימון מוח ימני שלצערנו בשלב צעיר בחיינו העדפנו להשתיקו. מי ששמע על שיטת סילבה בוודאי יודע על מה אני מדברת.
 

ניל´´י

New member
כן, אצל רעמססי שלי...

הוא היה מזהה התקף אפילפטי לפני שההתקף מגיע.
 

zooom360

New member
יש כלבים שמאומנים במיוחד לשם

גילוי התקף אפילפסיה לפני שזה קורה. (כנראה הם מריחים את הריח שהגוף מפריש לפני ההתקף, או משהו בסגנון)
 

סידניי

New member
הכלב שלי כזה..

כשהיה לנו את הסלון הישן והג'יפה הוא תמיד היה בסלון ועוקב אחרי כל מה שקורה.. אם הוא היה רואה שאני הולכת לכיוון המפתחות או הדלת הוא ישר היה קם ורוצה לבוא גם.. לא מזמן קנינו סלון עור חדש.. ואסור לו לעלות עליו... אבל הוא גם מאוד לא אוהב להיות על הריצפה (שטיח,כרית,שמיכה - לא מעניינים אותו) אז הוא עבר ואימץ את החדר שלי... משם הוא לא יכול לראות אם אני קמה הולכת או מתכננת לעשות משהו.. בזמן האחרון עוד לפני שאני קמה מהספה לכיוון המפתחות.. ושאני רק בשלב של לחשוב על לקום מהספה.. הוא כבר מתייצב לי בסלון ומחכה שנלך.. מה שיותר מעניין אותי.. לפעמים שאני נוסעת לחברה שלי למושב.. בערך 5 דקות לפני הכניסה למושב הוא מתחיל לבכות ולרעוד והדופק שלו עולה לשמיים.. כאילו שהוא מת מפחד ממשהו.. כל פעם אני מנסה להכנס מדרך אחרת למושב ואותו הסיפור.. הוא אף פעם לא עבר התעללות כלשהי.. ובטח לא במושב.. הוא אצלי מגיל חודש וחצי ככה שאני יודעת את כל ההיסטוריה שלו כי הוא כל הזמן איתי.. רק שלא יקבל לי יום אחד איזה התקפת לב בדרך לשם.. יש למישהו רעיון מה זה יכול להיות?
 
רשמתי קודם,

יש שיטה בשם שיטת סילבה. שיטת סילבה למעשה היא אימון המוח הימני,או אם נפשט את זה,זה למעשה ה"תת מודע". לכול יצור חי יש את הידע שלא נראה לעין וזה לא אינטואיציה. זה לראות את הלא נראה,וזה גם לדעת מה הולך לקרות בעוד מס' שניות ורגעים. הכלב שלך כניראה רואה משהו או חש משהו שגורם לו לפחד או לתחושה אחרת.
 
למעלה