טלסקר מהבוקר מראה בפעם ראשונה: תיקו

אשרת

New member
תגובה

הודעות סרק -- הודעות שאינן קשורות לנושא הפורום ואינן מאפשרת דיון סביר. ההודעה שלך, לגבי פורום שינוי, הינה הודעת סרק, היא לא רלוונטית, אין אפילו אזכור לשינוי, ממתיק סוד. מה גם, שמומלץ שאתה שוב פעם תקרא את תקנון פורום שינוי ואת מטרת הפורום, לפני שאתה ממשיך לךהעלות נושאים לא קשורים.
 
אין אפילו אזכור לשינוי אשרת?

באמת? אז מה כתוב בשורה הזאת? תיקו מוחלט בין העבודה והליכוד, כשכל אחת מהן מקבלת 38 מנדטים, על חשבון שינוי והמפלגות החרדיות והערביות. למה סתם לשקר?
 
זה ציטוט מההודעה שלך

אשרת התכוונה שבקישור שאני צירפתי אין איזכור לשינוי (וגם לא לתיקו 38-38 אלא לתיקו 33-33). אתה לא צירפת שום קישור.
 
אבל היא מחקה לי ולא לך את ההודעה

והיא עשתה זאת בפורום שינוי, בעוד אתה פרסמת את הודעתך בפורום הזה, כך שאיזו סיבה נראה לך שיש לה לטעון שאין לזה שום קשר לשינוי, אם הצגת את ההודעה שלך בפורום העבודה?
 
הסבר

היא ראתה את זה בפורום העבודה. את המחיקה היא עשתה עוד לפני כן, עוד לפני שכלל הודעתי הייתה קיימת. לשאלה למה היא מחקה, היא תשיב לך. אני לא הדובר של אשרת. אבל סתם המלצה כללית לי אליך, כשאתה כותב הודעה עם נתונים תשתדל לגבות אותה בקישור, כי אחרת קשה להתייחס לנתונים. לכן גם זה בעייתי להביא ידיעות מהרדיו והטלוויזיה אם אין להן זכר באינטרנט עצמו. במקרה הספציפי הזה גם ראית שנתונים שאני הבאתי (המלווים בקישור) שונים מאלה שאתה הבאת.
 
נכון ובגלל זה התגובה שלי שורשרה

לתגובתה של אשרת ולא אליך, אתה פשוט ענית במקומה.
 

אשרת

New member
בוא נראה מה היה קורה..

אז אותם מנתחי סקרים (שכידוע עוד כמה שעות הם יעטפו דגים, אבל שזה לא יטריד את מנוחתך), היו מפורסמים בפורום שינוי, ואז מה? שוב פעם היה מפתח שרשור מגעיל בין תומכי שינוי למתנגדי שינוי, אתה וגרשון הייתם שוב פעם מתקוטטים כמו ילדים קטנים? טופז היה חוזר על עצמו כהרגלו ואחרים היו מכנים אותו טרול? תודה, אבל לא תודה. יש אין ספור שרשורים בעמוד הראשון של הפורום, אין טעם לעדכן אותנו כל שני וחמישי, במיוחד כאשר הם משתנים כל הזמן, ואנחנו קצת ברי דעת וקצת מודעים לכוחו של סקר. תודה.
 

gershon17

New member
עמיר פרץ נמצא עכשיו בשיא כוחו

הוא רענן, הוא חדש, והוא מאתגר את החוטים בחלק מהבגדים של ממתיקסוד1. עוד מעט יתחילו הפרטים הפחות נעימים עליו לצאת (כלומר, ברובם הם כבר ידועים אני מניח, אבל כשיחזרו עליהם הרבה בתקשורת הם יקלטו), ובמקביל יתחילו ההתחלקויות שלו (אחת כבר היתה השבוע, עם הנאום המטופש שלו באנגלית. מי הדביל שהחליט שעדיף לו לגמגם באנגלית במקום לנאום בעברית עם מתורגמן?!). וכמובן הוא גם יאלץ להתמודד עם השאלה "איך עושים שכר מינימום של $1,000 בלי להחריב את המשק". בקיצור, מוקדם מאד להתחיל לחשב חישובי סקרים.
 

gershon17

New member
אוי ואבוי!

על מה? על מה הם חשבו? מה כבר היה קורה אם היה נואם בעברית??
 

EverMan

New member
רעננות וחדשנות לא נעלמת

תוך 3 חודש. כמו כן , להפך , בזמן הזה אפשר להוכיח גם ממלכתיות , להגביר את המודעות הציבורית , וכו'. זה לאו דווקא מעיד על חסרון.
 
גרשון, אני קורא אותך לסדר!

גרשון, אני קורא אותך לסדר על חוסר הפנמה של המסרים בפורום. הרי כבר הסביר לנו כאן ה"ה יוסי שוורץ שארה"ב תתמוטט בקרוב כלכלית (ולא רק כלכלית) כשזה יקרה, 1000$ יהיו שווים כמו 1000 מרק בשנות השלושים. פרץ ימלא את הבטחתו, עובדי הכפיים ירויחו 1000$לחודש וישראל תהיה שוב מקור עבודה זול שיתחרה בשכר העבודה במזרח הרחוק. עובדי הועדים החזקים בנמל, ח"ח ותע"א ימשיכו להרויח משכורות עתק, אבל בשקלים!
 
פרץ אדיוט

אם היה לו מוח הוא היה מחכה איזה שנה ואז הוא היה לוקח את אריק בלי מאמץ (העם טיפש מה לעשות הדוגמא הכי טובה לזה היא בחירת ברק) אם חס וחלילה פרץ והממשלה הערבית שלו ייבחרו זה יראה שכל אחד (כולל אחמד יאסין-לא רלבנטי) יכול להיבחר שכר מינימום 4700? מי ישלם את זה? אתה? היכונו למכת האבטלה הגדולה שידעה המדינה ואז בטח תאשימו את ביבי
 
שרון מגרש יהודים

אבל עדיין הוא הרע במיעוטו חבל שליברמן או עוזי לנדאו לא מתמודדים
 
לנעים ועזרא

עכשיו ברורה לי איבתכם לפרץ. הוא רוצה לסלק את המתנחלים החיים על הגב שלנו, ולהשתמש בכסף זה כדי להעלות את שכר המינימום ולשפר את תנאי העובדים שפרשו לגמלאות. זאת באמת סיבה מצוינת מצד אנשים כמוכם המבינים שהימים הטובים נגמרו לכם חשנוא את האיש.
 
אז למה שלא יגרש את התל אביבים?

גם הם חיים על הגב שלנו. גם אם השטות שאמרת עכשיו הייתה נכונה האם הכסף למתנחלים באמת יכול לעזור להעלות לכולם את המינימום?
 

gilka

New member
תזכורת

גם כשמצנע נבחר להיות יו"ר העבודה היו שסברו שהנה העבודה שוב נכנסת למירות ויש לה סיכוי. כמה מנדטים היא קיבלה לבסוף? נכון... מספר שהקידומת שלו היא 1. פחות מכפול מהליכוד. אוי. שלא יהיו אי הבנות. הליכוד מבחינתי משוקץ כמעט כמו העבודה, אבל אם אתה נתת תחזית אז גם לי מותר: התחזית שלי היא שמפלגת העבודה לא תחזור לשלטון (ולא. שמעון פרס כשר התמ"ת בממשלת שרון לא נחשב שלטון) בשנים הקרובות.
 
למעלה