טלסקר מהבוקר מראה בפעם ראשונה: תיקו

טלסקר מהבוקר מראה בפעם ראשונה: תיקו

סקר טלסקר שפורסם היום בבוקר בגל''צ מראה בפעם הראשונה מאז נבחר עמיר פרץ ליו''ר החדש של מפלגת העבודה, על שיוויון, תיקו מוחלט בין העבודה והליכוד, כשכל אחת מהן מקבלת 38 מנדטים, על חשבון שינוי והמפלגות החרדיות והערביות. וזה עוד קורה לפני שעמיר פרץ החליט בכלל אם להשתמש בקלף האחרון שעומד לרשותו. נראה שהתחזית שהימרתי עליה אינה רחוקה מלהתממש. על כן לא פלא ששרון ממהר להקדים את הבחירות, עכשיו מדברים כבר על פברואר, כי ככל שהבחירות הקרובות ייערכו יותר מאוחר, הליכוד יאבד יותר מנדטים לפרץ.
 

ZEEVS1970

New member
על הג'וקר כמובן../images/Emo6.gif

אין קלף יותר טוב מזה אלא אם כן משחקים ברידג' או משחק אחר ללא ג'וקרים ואז עדיף כמובן אס ספייד. בכל מקרה נדמה לי שכולם כבר מבינים ולא רק בפורום הזה מי כאן הג'וקר האמיתי.
 
זה לא כבוד גדול לפורום שלך שינוי

הפורום היחיד שמחק את הסקר הזה של טלסקר שהצגתי הבוקר בכל הפורומים. אך נראה שאצלכם סתימת הפיות וטיוח העובדות כבר הפכה למדיניות שלכם.
 

אשרת

New member
כמובן.

אתה לא באמת רוצה שאני הוכיח לך כמה אתה צודק, ממתיק סוד.
 
הסקר של טלסקר פורסם גם במעריב

ראשית, הסקר הציג שתי אפשרויות: 1. הליכוד בראשות שרון 2. הליכוד בראשות נתניהו באפשרות הראשונה: הליכוד - 38 מנדטים העבודה - 27 מנדטים באפשרות השניה: הליכוד - 33 מנדטים העבודה - 33 מנדטים כלומר, התיקו מתקיים רק כאשר נתניהו עומד בראשות הליכוד (וזה תיקו 33, לא תיקו 38). האם בגל"צ ציינו למי הסקר מתייחס כעומד בראשות הליכוד?
 

אשרת

New member
שינוי בכלל לא מופיעה בסקר.

ואגב, אנחנו מוחקים הודעות של מציפנים. ומציפן, זה אחד שכותב את אותה הודעה בלא מעט פורומים. מקווה שיהיה לך מזל שאף אחד לא יתעצבן עליך, וידווח עליך להנהלת הפורומים.
 
כל עוד לא מדובר בהודעות סרק

זו לא הצפה. ובתקנון תפוז לא מופיע כלל הסעיף שעליו את מדברת. הסעיף היחיד שמופיע בקשר להצפה, זה הסעיף הבא: לא להציף פורומים בהודעות סרק, שאינן מאפשרות דיון סביר בפורום. ואני לא חורג מהסעיף הזה, כי מעולם לא רשמתי הודעת סרק.
 
אורח חיים צודק בנתונים

במידה ונתניהו יעמוד בראש הליכוד יהיה תיקו 33:33 אחרת שרון ינצח בבחירות הקרבות לפי הלכי הרוח של היום. יחד עם זאת יש להעיר שלוש הערות. א.למרות המתקפה הכבדה במשך כל הימים האחרונים על עמיר פרץ ממקורות שונים , הניצבים ימינה לו ברור שהתמיכה בו לא יורדת אלא רק מתחזקת וזאת בקרב המוני העם העובד והעניים. ב. זאת לראשונה עולה אחוז תומכי העבודה בקרב האוכלוסייה הרוסית הידועה בעמדות ימניות מאוד. היא עולה מ2.5 אחוז לקרוב ל9 אחוז. זהו אחזו משמעותי מאוד. ג. יש להניח כי בבחירות הבאות שתתקיימנה בפברואר או מרץ אריאל שרון עדיין יזכה לניצחון על פרץ. אלא שזו לראשונה תקום מפלגת אופזיציה שאם תדע לנהל מאבקים נרחבים על תביעות המשרתות את העובדים, העניים, הפנסיונרים, הזקוקים לשרותים רפואים , שתנהל מאבק למען מדיניות שוויונית כלפי הערבים אזרחי המדינה וכנגד הכיבוש והמתנחלים הוא יגיע לשלטון בבחירות הבאות שלא תתקיימנה ארבע שנים לאחר הבאה, אלא הרבה יותר מוקדם.
 
התמונה שאתה מציג אכן הרבה יותר

קרובה למציאות מזו שממתיק סוד מתעקש להציג.
 
אבל הסקר הזה לא כולל את הקלף האחרון

אני נתתי את התחזית שלי ואמרתי שהתוצאות שהימרתי עליהם בתחזית שלי יהיו רלוונטיות רק אם היו''ר החדש של העבודה עמיר פרץ יחליט להשתמש בקלף האחרון שעומד לרשותו ורק לרשותו. אך ורק במקרה הזה התחזית שלי תהיה בכל רלוונטית. אמרתי וחזרתי על זה שוב ושוב, אך נראה שזה לא נקלט מה שאמרתי.
 
עכשיו אני כבר בטוח שאתה מנסה

לעשות לוחמה פסיכולוגית. תבין, אין שום משמעות לאלפיים שבע מאות שמונים ותשעה אזכורים שלך על הקלף האחרון, כשלאף אחד (אף אחד !!!), חוץ ממך, אין מושג על מה אתה מדבר. אם אתה באמת מעוניין בדיון רציני, הקשור ל"קלף" הזה, אתה צריך לומר מהו. אחרת, וכבר כתבתי לך את זה, זה בלבול מוח, וזה ממתיק סוד, צר לי לומר לך, כבר מתחיל להיות תופעה טרולית. כי אתה יודע מצויין, שאף אחד לא יכול להשיב לך ברצינות. ואני,אגב, מעולם לא חשבתי וגם עכשיו אינני חושב, ואינני רוצה לחשוב שאתה טרול.
 

chiff4

New member
אז תחשוף שוב כי אני וכל היתר לא

ראינו ! ואני כתומך המפלגה אשמח לדעת איזה קלף גדול יש לרשותנו!!!
 
למעלה