טלנובלה בעמ איכות. שלום לכולם.

טלנובלה בעמ איכות. שלום לכולם.

אני לא מאמינה שאני נכנסת לכאן בפעם הראשונה מזה המון זמן ראשית רציתי לומר שהפורום מאוד מאורגן ולענייני, הייתם מאמינים שמביאים לנו לראות פרקים בטלנובלה בעמ? כן. פרקים. למען האמת רציתי לומר שאני תלמידת ביה"ס גבוה יותר נכון. ביה"ס למשחק, בניסן נתיב. אין לי מה לומר חוץ מזה ש.. השחקנית הראשית. לא בר זוהר. השנייה, שמשחקת את רננה לוסטיג מאוד מאוד מוכשרת. כישרון כזה מיימי לא ראיתי, וגם לא אראה כזה בארץ. רמת משחק של חו"ל. רק שתדעו שהיא עוזרת לי המון במשחק, משום שאני לומדת מהמשחק שלה. היא תמיד מחדשת, מביאה את עצמה למקומות הגדולים בתרבות בישראל. 2 סרטים שלה כבר ראיתי, "למראית עין" ואחד נוסף. הצגת תיאטרון שלה, כבר נוכחתי לגלות את גדולתה. אבל יכולת המשחק המדהימה שלה בטב"ע, לא משתווה לזו בקולנוע ובתיאטרון - שגם כאלו מביאים לנו לראות. שם היא משחקת. היא מדהימה. באמת. אם רק היה אפשר להעניק לה משהו, אם רק היה ניתן לתאר כמה אני אוהבת אותה וכמה אני רוצה שהיא תתפתח, תגדל, תקום הלאה ותהיה קצת מוכרת בחברה הישראלית. אם רק. אין ולא תהיה דרך להראות זאת. כשהיא בוכה, אני בייחד איתה. היא כ'כ מרגשת, עד דמעות, היא צובטת אותי בלב. במובן החיובי. ואני מקוה שהיא עכשיו קוראת את זה. תודה, אוהבת, נ.
 
טלייי../images/Emo99.gif

שמח בשבילך
 
../images/Emo79.gifצודקת בהחלט!

טלי היא באמת שחקנית שלא רואים כל יום
והיא באמת כ"כ מרגשת
בהצלחה בהמשך
 

shira1993

New member
מה את עושה פה

עופי מייד לפורום טלי שרון!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
פורום טלי שרון ? יש כזה?

ושמעתי כאן בפורום על מסך הזהב. יפה מאוד שאתם מארגנים כזה אחד לפורום, רואים שאתם משקיעים המון בעצמכם, ואכפת לכם. תחרות מקורית בפורום שלא שמעתי עליה, כל הכבוד ! ולענייני פורום טלי שרון. יש כזה פורום??
 

LiNoyoosh15

New member
כנסי לפה../images/Emo26.gif../images/Emo9.gif../images/Emo99.gif../images/Emo41.gif

http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/forumpage.asp?forum=1386
 

mor the only

New member
כמה שאת צודקת!../images/Emo45.gif

צדקת בכל מילה שאמרת! טלי באמת שחנית מוכשרת
 
כל מילה באבן../images/Emo70.gif

טלי בהחלט שחקנית מדהימה, מוכשרת ברמה שקשה לתאר - ואני בטוחה שעם הזמן היכולות שלה יהיו מוכרות ליותר ויותר אנשים. אגב, איזה עוד סרט ראית? ואיזו הצגה? אגב, שאלת אם יש דרך להעביר לה את מה שכתבת - אין לה מחשב כרגע אז אני לא יודעת אם היא תוכל לקרוא את זה כאן, אבל רבים מאיתנו הולכים להצגה הנוכחית שלה, "כל נדרי", אז אני בטוחה שמישהו ישמח להדפיס את זה ולתת לה - אני הולכת עוד שבועיים, אם מישהו לא יוכל לעשות את זה עד אז.
 
למעלה