טלכו זה לא אריק

Matsman

New member
*תיקון חשוב! שבט מודחים=שבט הדחויים

טלכו לא הודח באף מועצת שבט מעולם. רק בגלל המצאה מפגרת של השרדות ישראל מי רץ יותר מהר ובוחר אנשים שעוד לא ראה אותם הוא נאלץ לעבור שבט קשה שאף אחד מהשורדים האחרונים לא עבר, וצלח את זה כמו מלך.
 
שוב, הוא הודח ולא משנה באיזו דרך.

יש לכם פרשנות משלכם, אבל שוב, אני רוצה לראות מנצחים במשחק אנשים שנמצאים במשחק מלכתחילה. ושוב, היה לו יומיים להתחבב על שאר השורדים והוא נכשל בכך.
 

Matsman

New member
שוב, אלו לא היו יומיים להתחבב בפני השורדים

אלא בפני שני אנשים מסוימים שהיום הם באלף עזאזל וטלכו נוגע בניצחון. ולא הוא לא הודח. הפרשנות היא כולה שלך. אנחנו חוזרים על דברי ההפקה- "אי הדחויים" ולא "אי המודחים" כפי שאתה נותן את פרשנותך ומעוות את המציאות. אז תעשה טובה, לא בא לך לפרגם לשחקן הכי טוב במשחק, אל תפרגן. אבל לפחות אל תביך את עצמך עם פרשנויות מהונלולו ועוד תוסיף חטא על פשע ותטען שהאחרים עושים זאת.
 
אני מפרגן למי שצריך לפרגן

והדבר המביך זה להשוות את אריק, השחקן הכי טוב בכל שלוש העונות של הישרדות לטלכו ששוב אני מדגיש עף וחזר. לא משנה מה הנסיבות. עף וחזר. מה שלא עשו טומי, ליאורה ושי. הוא עף וחזר.
 

אאא109

New member
הוא לא עף

איך אפשר לומר שהוא עף? בגלל טוויסט הפקתי מטומטם? הוא שמה בזכות ולא בחסד. הוא שלט במשחק בתחילת האיחוד וגם אחרי שהצליחו לקחת לו את השליטה הוא זה שהציל את שי מהדחה. הוא יותר טוב מאריק,אריק היה בעונה שכביכול אמרו שהיא הייתה "אטסרטגית" אלב העונה הזו הרבה יותר קשה מבחינה זו, ובפעם הראשונה שטלכו ושי התנגחו ראש בראש טלכו יצא עם ידו על העליונה ואני מדבר על נסיון העברת זיו לצעד של שי ושי קיבל אז בומבה לפנים כשהוא גילה שהקשר של זיו לטלכו יותר טוב אפילו מהקשר של זיו איתו. לצערו של טלכו למרות שהוא הציל את שי,שי שחקן חזק וללא רגשות אשם במקום להדיח את טומי הדיח את האחרונה מהברית המקורית של טלכו וזו כמובן ליעד. בקיצור לטלכו היה יריב טוב מאוד שנקרא שי שכמובן לאחר מכן הפך גם לבן ברית שלו.
 

Matsman

New member
יא אללה, איזה גבר אתה שאתה מדגיש

בחיאת דינאק, תעשה את זה בבולד "הוא עף וחזר", אולי אז תרגיש יותר טוב. תנקה את הפה מר אריק אלפר "הרופא", נוזלת לך שנאת חינם על טלכו, אפס.
 

אאא109

New member
חחח

הרגת אותי עם הקטע של אריק. הלוואי טלכו ינצח. השחקן הכי טוב שהיה ב3 העונות.
 

Matsman

New member
לא, רק אתה מעוות את המציאות עם הפרשנות שלך

כשאתה מפרש את "אי הדחויים" כאי המודחים, ובכך מעוות את כל המשמעות של המשחק. שתהיה בריא.
 

yellow38

New member
ריקי, נועה, מיטל ויעל באמת הודחו

כול השאר לא באמת הודחו.
 

מצדה74

New member
שי וטלכו לא היו יכולים להדיח את ליאורה

היו לפחות פעמיים ששי וטלכו התרברבו איך הם הולכים להדיח את ליאורה, ובסוף נשארו עם הכובע לעוס היטב (וטלכו גם עם המכנסיים למטה, כפי שראינו בפרק האחרון). אז מספיק לטחון שטויות. פיניטו לה קומדה.
 

MIIKLE

New member
היא בקלות הייתה יכולה להיות מודחת

בהדחה של אוהד ואח"כ של ליעד הם יכלו להעיף אותה בקלות הסיבה שזה לא נעשה זה כי היא מתמודדת שנוח להגיע איתה לגמר.את עיוורת לכך כי את אוהדת אותה ולא יכולה להבין את הגאונות של טלכו.להגיע לגמר בזכות היותך מתמודד שנוא ושלא רוצים להדיח אותך כי אתה הכי שנוא זה לא מחמאה גדולה במיוחד.
 

yellow38

New member
הם יכלו להדיח אותה במקום אוהד אם הם רצו

אחרי שאביגיל הודחה. ליאורה ניסתה להדיח את שי אבל טלכו תיחמן אותה וגרם לה להדיח את אביגיל וליאורה ניסתה להדיח גם את טלכו אבל לא היה לה רוב
 

מצדה74

New member
זה לא מדוייק.

נכון, בהדחה הכפולה היתה לכאורה הזדמנות להדיח את ליאורה. אולם, בל תשכח שההדחה הנוספת באה בהפתעה לכל המתמודדים, שלא תכננו מראש שם נוסף להדחה. לכן, אף אחד מהם לא היה יכול להיות בטוח במאה אחוז שהשם שירשום, יהיה גם השם שירשמו האחרים. כך שלמשל, גם אם נניח עברה לטלכו המחשבה – או! עכשיו יש לי הזדמנות להדיח את ליאורה! הוא לא היה יכול להיות בטוח שגם האחרים ירשמו ליאורה. במצבי הפתעה כאלה, כולם עטים על החזק פיזית שיכול לקחת חסינויות וכו'. וזה היה אוהד. בהדחה של אביגיל – טלכו לא תיחמן. מה שהוא אמר היה אמת, וליאורה ידעה שאביגיל זגזגנית ושאי אפשר לסמוך עליה, כי היא שמעה אותה *במו אוזניה* אומרת שצריך להדיח את טומי ואוהד. ההדחה של אביגיל היתה טובה לליאורה. טלכו לעומת זאת רק הפסיד מזה - קודם כל הוא שרף לעצמו קול במושבעים. שנית, הוא פעל להוציא מישהי שהיתה לו השפעה עליה (כפי שראינו בהדחה של טל ירוק), ולהשאיר מתמודד חזק כמו שי, שלא ממש סופר אותו, כפי שראינו בהדחה של ליעד.
 

השורד

New member
לשתול רעיון בראש של אביגיל ולהשתמש בו כדי

להפוך את ליאורה זה לא נקרא לתחמן?
אז מה כן? ואגב הוא בא לליאורה לאחר ריב בינה לבין אביגיל. ידע לתפוס אותה ברגע הנכון, וליאורה כשהיא מחוממת על מישהו תמיד יהיה קל לשכנע אותה. לא צריך הרבה הגיון, רק לדבר אל הבטן שלה. התכנית המקורית של טלכו היתה להדיח את טומי בעזרת אביגיל. בגלל שטומי זכה בחסינות לא היתה לו ברירה והוא בחר בדרך אחרת לפרק את הברית. טלכו העדיף להקריב חיילת כדי לפרק ברית שהיתה מסוכנת לו והעמידה אותו בסכנת הדחה. בדיעבד אני מסכים איתך שהוא עשה טעות בהדחה הזו. הוא ממילא השתחל יפה לברית הארבעה, זכה לאמון כולם שם, והיה יכול למוטט אותה בשלב מאוחר יותר ע"י מניפולציות על חבריה, כשהוא נותן להם קודם להדיח את שי, המתמודד הכי מסוכן מבחינתו. אבל חוכמה שלאחר מעשה היא קטנה. קשה היה לצפות מראש ששי ידיח את ליעד. השאלה הנשאלת היא מה היה קורה אילו שי לא היה מדיח את ליעד. האם טלכו היה אכן לוקח אותו לגמר (טעות) או משתמש בליעד + ליאורה או הדס כדי להדיח אותו לפני? בכל מקרה טלכו ושי עשו טעות שלא העריכו מספיק את הסיכון של לקחת אחד את השני לגמר. אולי התכנית של טלכו היתה להיפטר משי לקראת הגמר, אבל שי ראה זאת וסיכל זאת מבעוד מועד. ועדיין, שי בטוח רוצה את טלכו וגם את טומי בגמר. שי בגישה של "אני מנצח כל אחד בגמר" שזו טעות בעיני.
 

מצדה74

New member
המהלך הטוב והמהלך הגרוע

לשתול רעיון במוחה של אביגיל זה בסדר. אבל להתאמץ ולשכנע את ליאורה להדיח את אביגיל, שהיתה גרופי שלו בערך כמו ליעד – זה היה הצעד המטופש ביותר שלו בכל המשחק. וכל זה בשביל מה? בשביל לשמור על שי? שי אפילו לא היה בן ברית שלו. שי היה "נדוניה" שהביא איתו זיו. אחרי שזיו הודח, טלכו לא היה חייב לשי כלום. לא ברור לי איך טלכו הגיע לבצע מהלך כל כך לא חכם. אולי היתה זו ליעד שנדנדה לו להעיף את אביגיל הצ'ילבה שלה. ואז מה קרה? ליאורה המושיעה הלכה לשי להגיד לו שהחליטה להציל אותו. שי הסתער עליה בחיבוקים ונשיקות ומאותו רגע ואילך הוא פתח במסע הסברה למען ליאורה ("עם כל הכבוד לליאורה, יש כבוד לליאורה", "עשתה לנו בית ספר בזחילה", ועוד ועוד). לטלכו אמר לאחר הדחת ליעד – "אי אפשר היה להדיח את טומי. ליאורה היתה מבריזה. אם לא היינו זורמים עם המהלך הזה, היינו יכולים למצוא את עצמנו בלעדי ובלעדיך". לנסות להדיח את טומי זה היה לפתוח חזית מול ליאורה. צעד מסוכן ביותר. כבר עדיף היה לו להגיע עם טומי לגמר.
 

yellow38

New member
קודם כול אי אפשר להגיע לגמר עם 7 אנשים

דבר שני אביגיל לא היתה גרופי כמו ליעד כי אביגיל בגדה בו כשהיא הדיחה את זיו ודבר שלישי אביגיל רצתה שההתחברות של טלכו אלי תהיה על חשבון ליעד.
 
מה את רצינית?

שי אמר לטלכו את מה שהוא אמר בשביל להרגיע אותה, שי ממש לא רצה להדיח את ליעד רק בגלל שאם הוא מדיח את טומי הוא פתח חזית עם ליאורה (ווטף?!), לליאורה היו כל מיני רעיונות בראש של להדיח את טלכו, הבעיה היחידה היא שאף אחד לא הקשיב לה. שי פשוט החליט שהוא פוחד שטלכו ידיח אותו לפני הגמר, רצה להחזיר לעצמו את השליטה והחליט להדיח את ליעד. הוא הודיע להדס ואמר לה להודיע לליאורה. זה הכול. שום קשר לליאורה אין בהדחה הזאת.
 

מצדה74

New member
לא, אתה רציני

בהזדמנות אחרת אמרת שבעצם שי רצה להגיע עם טומי לגמר. ממש. מה זה רצה? היה להוט. נו, באמת. "לליאורה היו כל מיני רעיונות בראש של להדיח את טלכו, הבעיה היחידה היא שאף אחד לא הקשיב לה." - עוד שטות. ליאורה דיברה רק עם הדס על האפשרות להדיח את טלכו במקום את ליעד. הדס כמסתבר לא הסכימה, וראינו את המחיר ששילמה על כך. שי לא אמר להדס להגיד לליאורה וכו'. כשליאורה והדס דיברו על הדחת ליעד, ליאורה אמרה שצריך לשמור את התכנית בסוד מפני טלכו, ליעד ושי. ראית את זה בקטע שלא שודר. http://survivor.nana10.co.il/Article/?ArticleID=684410&sid=237 אז למה להמשיך להתווכח על עובדות?
 
למעלה