טליה מתי תשלחי לי??????בערך את זה..

Tal_Ya_Tal

New member
היי אלדר, B-) TKSR

אני באמת מתנצלת אלדר שתה ממתין זמן רב. אולם פשוט הייתי עסוקה מאד וגם כזכור לך ה`בעיות` עם המחשב.. ANYWAY, שלחת לי את זה שוב? אפילו לא הספקתי לבדוק (אני מתכוונת -אם שלחת לי שוב את הפרטים שלך ושל..) כי נמחק לי כל ההרד דיסק B-) L&L TALYA
 
למעלה