טליה מתי תשלחי לי??????בערך את זה..
T Tal_Ya_Tal New member 26/5/01 #2 היי אלדר, TKSR אני באמת מתנצלת אלדר שתה ממתין זמן רב. אולם פשוט הייתי עסוקה מאד וגם כזכור לך ה`בעיות` עם המחשב.. ANYWAY, שלחת לי את זה שוב? אפילו לא הספקתי לבדוק (אני מתכוונת -אם שלחת לי שוב את הפרטים שלך ושל..) כי נמחק לי כל ההרד דיסק L&L TALYA
היי אלדר, TKSR אני באמת מתנצלת אלדר שתה ממתין זמן רב. אולם פשוט הייתי עסוקה מאד וגם כזכור לך ה`בעיות` עם המחשב.. ANYWAY, שלחת לי את זה שוב? אפילו לא הספקתי לבדוק (אני מתכוונת -אם שלחת לי שוב את הפרטים שלך ושל..) כי נמחק לי כל ההרד דיסק L&L TALYA