טכניקות צבאיות בתחבורה הציבורית

מצב
הנושא נעול.
טכניקות צבאיות בתחבורה הציבורית

טכניקות צבאיות בתחבורה הציבורית
כידוע, אינני מגדיר את עצמי כחובב אוטובוסים, אולם אני צרכן כבד שלהם, ולפיכך יש לי עליהם ועל מפעיליהם דעות. נסיבות חיי מספקות לי באופן תדי יחסית את ההזדמנות להשתמש בשירותיה של חברת 'נתיב אקספרס' בנהריה (ואני אפילו מחזיק כרטיסיה שלהם).לצערי, כבר מזמן למדתי שאני לא יכול לסמוך עליהם, למרות שהקו שאני נוסע בו הכי הרבה שלהם מופעל על-ידי אוטובוסים נמוכי קומה של מרצדס (אביתר...). על זה שהמודיעין שלהם נסגר ב-16:00 אני כבר לא מתלונן, כי זה של אגד באותה תחנה נסגר ב-16:30. כנראה שבנהריה הולכים לישון ממש מוקדם. על זה שקווי האוטובוס לא מראים שום סימן של תיאום עם הרכבת גם הפסקתי להתלונן - 'אגד' לא עושים עבודה טובה יותר, מנסיון. אני פשוט מתאים את עצמי וסובל בשקט. אבל אתמול הם כבר הפתיעו אותי ואכזבו אותי מחדש, ומעשה שהיה כך היה: כרגיל, יצאתי לתחנת האוטובוס ב-20:27 מתוך כוונה לתפוס את האוטובוס שעובר שם בערך ב-20:32. אמנם הרכבת האחרונה יוצאת מנהריה ב-21:08 ולוקח בסה"כ כשש דקות מהתחנה בה אני עולה עד לשומר בכניסה לתחנת הרכבת, אבל האוטובוס בקו 3 יוצא מהקניון רק ב-20:30 וב-21:00 (כלומר, סיכוי קלוש להספיק לרכבת, גם כן מנסיון). הלכתי בניחותא כשלפתע, בשעה 20:29 לערך, ראיתי אוטובוס מרצדס מתקרב, כשעליו מתנוסס בגאון מספר הקו - 3!! הופתעתי מההקדמה אבל שינסתי מותני ובריצה קלה הגעתי לתחנה לפניו, רק כדי להיוותר מאוכזב מנפנוף האצבע של הנהג שהודיע לי שהוא לא עוצר. כאמור לעיל, אני כבר רגיל למשחקים של 'נתיב אקספרס' אז ויתרתי על קו 3 והלכתי לעבר התחנה ברחוב הסמוך, בה עוצרים קווים אחרים של 'אגד' ושל 'נתיב אקספרס' שאמנם ייקחו יותר זמן ובמקרה של 'אגד' גם יעלו יותר כסף, אבל כנראה יביאו אותי לרכבת. בעודי הולך מהורהר ראיתי מרחוק אוטובוס של 'נתיב אקספרס' מתקרב, מהדגם שאני רגיל לראות בקו 4, וכבר התכוונתי לרוץ לעבר התחנה המתאימה, כשהבנתי שבתצוגה האלקטרונית מופיע רק סימול '---'. נרגעתי. אין צורך לרוץ, זה בטח אוטובוס ריק ולא בשירות. רק כשהתקרב אלי איפשרה לי תאורת הרחוב הכתומה להבחין כי בפינת החלון הקדמי, בסגנון שמזכיר לי את 'אגד' בימי ילדותי בשנות ה-80, מוצב פתק קטן ועליו הספרה... 3. יותר לציין שלא תפסתי את האוטובוס הזה, למרות ריצה מבוהלת, ולבסוף הגעתי לתחנת הרכבת עם אוטובוס 'אגד' שהנסיעה בו עלתה מעט יותר משקל יותר מהנסיעה בקו 3. ומה מוסר ההשכל? אני לא יודע אם יש כזה לגבי יעילות ותועלת הרפורמה בתחבורה הציבורית - היה רע ונשאר רע. אבל למדתי שב-'נתיב אקספרס' יודעים דבר או שניים על מה שמכנים בצבא 'הונאה' ו-'הטעייה'. קודם שלחו מטרת דמה שגרמה לי לבזבז כוחות והקהתה את ערנותי, אחר-כך שלחו את הכח האמיתי, כשהוא מוסווה באמנות רבה. אכן, עשו לי שיעור מאלף בטקטיקות לחימה.
 
נוגע ללב.. חן, אתה נהרייני ?

טכניקות צבאיות בתחבורה הציבורית
כידוע, אינני מגדיר את עצמי כחובב אוטובוסים, אולם אני צרכן כבד שלהם, ולפיכך יש לי עליהם ועל מפעיליהם דעות. נסיבות חיי מספקות לי באופן תדי יחסית את ההזדמנות להשתמש בשירותיה של חברת 'נתיב אקספרס' בנהריה (ואני אפילו מחזיק כרטיסיה שלהם).לצערי, כבר מזמן למדתי שאני לא יכול לסמוך עליהם, למרות שהקו שאני נוסע בו הכי הרבה שלהם מופעל על-ידי אוטובוסים נמוכי קומה של מרצדס (אביתר...). על זה שהמודיעין שלהם נסגר ב-16:00 אני כבר לא מתלונן, כי זה של אגד באותה תחנה נסגר ב-16:30. כנראה שבנהריה הולכים לישון ממש מוקדם. על זה שקווי האוטובוס לא מראים שום סימן של תיאום עם הרכבת גם הפסקתי להתלונן - 'אגד' לא עושים עבודה טובה יותר, מנסיון. אני פשוט מתאים את עצמי וסובל בשקט. אבל אתמול הם כבר הפתיעו אותי ואכזבו אותי מחדש, ומעשה שהיה כך היה: כרגיל, יצאתי לתחנת האוטובוס ב-20:27 מתוך כוונה לתפוס את האוטובוס שעובר שם בערך ב-20:32. אמנם הרכבת האחרונה יוצאת מנהריה ב-21:08 ולוקח בסה"כ כשש דקות מהתחנה בה אני עולה עד לשומר בכניסה לתחנת הרכבת, אבל האוטובוס בקו 3 יוצא מהקניון רק ב-20:30 וב-21:00 (כלומר, סיכוי קלוש להספיק לרכבת, גם כן מנסיון). הלכתי בניחותא כשלפתע, בשעה 20:29 לערך, ראיתי אוטובוס מרצדס מתקרב, כשעליו מתנוסס בגאון מספר הקו - 3!! הופתעתי מההקדמה אבל שינסתי מותני ובריצה קלה הגעתי לתחנה לפניו, רק כדי להיוותר מאוכזב מנפנוף האצבע של הנהג שהודיע לי שהוא לא עוצר. כאמור לעיל, אני כבר רגיל למשחקים של 'נתיב אקספרס' אז ויתרתי על קו 3 והלכתי לעבר התחנה ברחוב הסמוך, בה עוצרים קווים אחרים של 'אגד' ושל 'נתיב אקספרס' שאמנם ייקחו יותר זמן ובמקרה של 'אגד' גם יעלו יותר כסף, אבל כנראה יביאו אותי לרכבת. בעודי הולך מהורהר ראיתי מרחוק אוטובוס של 'נתיב אקספרס' מתקרב, מהדגם שאני רגיל לראות בקו 4, וכבר התכוונתי לרוץ לעבר התחנה המתאימה, כשהבנתי שבתצוגה האלקטרונית מופיע רק סימול '---'. נרגעתי. אין צורך לרוץ, זה בטח אוטובוס ריק ולא בשירות. רק כשהתקרב אלי איפשרה לי תאורת הרחוב הכתומה להבחין כי בפינת החלון הקדמי, בסגנון שמזכיר לי את 'אגד' בימי ילדותי בשנות ה-80, מוצב פתק קטן ועליו הספרה... 3. יותר לציין שלא תפסתי את האוטובוס הזה, למרות ריצה מבוהלת, ולבסוף הגעתי לתחנת הרכבת עם אוטובוס 'אגד' שהנסיעה בו עלתה מעט יותר משקל יותר מהנסיעה בקו 3. ומה מוסר ההשכל? אני לא יודע אם יש כזה לגבי יעילות ותועלת הרפורמה בתחבורה הציבורית - היה רע ונשאר רע. אבל למדתי שב-'נתיב אקספרס' יודעים דבר או שניים על מה שמכנים בצבא 'הונאה' ו-'הטעייה'. קודם שלחו מטרת דמה שגרמה לי לבזבז כוחות והקהתה את ערנותי, אחר-כך שלחו את הכח האמיתי, כשהוא מוסווה באמנות רבה. אכן, עשו לי שיעור מאלף בטקטיקות לחימה.
נוגע ללב.. חן, אתה נהרייני ?
אני נהרייני במקור. אתה עובד בסביבה? אני מבין את נאמנותך לתחבורה ציבורית אבל אתה פשוט מפסיד רגעים רבים מהחיים. אם יש לך רשיון נהיגה, אוטו קטן יכול לחסוך לך זמן רב.. ובחברת נתיב אקספרס לא הייתי משתמש.. יש להם מתחרים? מעניין.. ממני שכל כך אוהב את נהריה
 
נהריה ותחבורה

נוגע ללב.. חן, אתה נהרייני ?
אני נהרייני במקור. אתה עובד בסביבה? אני מבין את נאמנותך לתחבורה ציבורית אבל אתה פשוט מפסיד רגעים רבים מהחיים. אם יש לך רשיון נהיגה, אוטו קטן יכול לחסוך לך זמן רב.. ובחברת נתיב אקספרס לא הייתי משתמש.. יש להם מתחרים? מעניין.. ממני שכל כך אוהב את נהריה
נהריה ותחבורה
החברה שלי גרה בנהריה ואני בחיפה, כך שיש לי תירוץ טוב לנסוע ברכבת, אפילו אם היה עולה לי קצת פחות כסף וזמן אם הייתי נוסע ב-'אגד' בגלל המיקום המסוים שבו היא גרה. העקרון של תחבורה ציבורית הוא מקודש אצלי - אני באמת לא אוהב לנהוג, למרות שסופי השבוע גורמים לי 'לגהץ' כהוגן את כביש החוף בדרך צפונה. אני לא סובל ולא מרגיש שאני מבזבז את הזמן בתחבורה הציבורית - להיפך, אני תמיד נושא איתי חומר קריאה (אין פרסים למי שמנחש באיזה נושא) ובכך עושה משהו שחשוב לי ושאני לא נוהג לעשות בהזדמנויות אחרות. כמו שכתבתי, 'אגד' לא נתפסים אצלי כיותר טובים בהרבה, ואני אומר זאת כ כמשתמש כבד שלהם בחיפה והצפון בשנים האחרונות ובכל החיים. גם להם אין נתוני אינטרנט על הקווים העירוניים שלהם ושיטת הכרטס שלהם בחיפה לא טובה בהרבה מזו של נתיב אקספרס (רק יותר יקרה!). אני גם מבין שמשרד התחבורה, הממשלה והכנסת הם-הם האשמים במצב, שהרי לגופים פרטיים כמו 'אגד' ו-'נתיב אקספרס' אין, בראייתם, סיבה להשקיע בשיפורים שלא מכריחים אותם לבצע.
 
חן, מה עם הסיכון הביטחוני?

נהריה ותחבורה
החברה שלי גרה בנהריה ואני בחיפה, כך שיש לי תירוץ טוב לנסוע ברכבת, אפילו אם היה עולה לי קצת פחות כסף וזמן אם הייתי נוסע ב-'אגד' בגלל המיקום המסוים שבו היא גרה. העקרון של תחבורה ציבורית הוא מקודש אצלי - אני באמת לא אוהב לנהוג, למרות שסופי השבוע גורמים לי 'לגהץ' כהוגן את כביש החוף בדרך צפונה. אני לא סובל ולא מרגיש שאני מבזבז את הזמן בתחבורה הציבורית - להיפך, אני תמיד נושא איתי חומר קריאה (אין פרסים למי שמנחש באיזה נושא) ובכך עושה משהו שחשוב לי ושאני לא נוהג לעשות בהזדמנויות אחרות. כמו שכתבתי, 'אגד' לא נתפסים אצלי כיותר טובים בהרבה, ואני אומר זאת כ כמשתמש כבד שלהם בחיפה והצפון בשנים האחרונות ובכל החיים. גם להם אין נתוני אינטרנט על הקווים העירוניים שלהם ושיטת הכרטס שלהם בחיפה לא טובה בהרבה מזו של נתיב אקספרס (רק יותר יקרה!). אני גם מבין שמשרד התחבורה, הממשלה והכנסת הם-הם האשמים במצב, שהרי לגופים פרטיים כמו 'אגד' ו-'נתיב אקספרס' אין, בראייתם, סיבה להשקיע בשיפורים שלא מכריחים אותם לבצע.
חן, מה עם הסיכון הביטחוני?
ידוע שהמדינה מפקירה את חיי הנוסעים באוטובוס. לא מבוצעת בדיקה על כל נוסע. מאבטח אפילו לא רואה כל נוסע, כמו ברכבת. אז מדוע אתה שם את נפשך בכפך? מילא רכבות, מטוסים, מוניות.. אבל אוטובוס זה דבר מסוכן ומי ינהל לנו את חדשות הרכבת אם לא כבודו ?
 
סיכונים בדרכים

חן, מה עם הסיכון הביטחוני?
ידוע שהמדינה מפקירה את חיי הנוסעים באוטובוס. לא מבוצעת בדיקה על כל נוסע. מאבטח אפילו לא רואה כל נוסע, כמו ברכבת. אז מדוע אתה שם את נפשך בכפך? מילא רכבות, מטוסים, מוניות.. אבל אוטובוס זה דבר מסוכן ומי ינהל לנו את חדשות הרכבת אם לא כבודו ?
סיכונים בדרכים
תאמים לי שאני מפחד לא פחות כשאיזו מזדה חותכת אותי ב-130 קמ"ש בדרך לעכו, או כשאני רואה איך נהגי הארץ מתייחסים בקלילות ראש למשמעות הצבע האדום ברמזור. גם כשאני יושב בבית קפה אני יכול לשקשק מפחד באותה מידה, או בתור בכניסה לקניון או למועדון הריקודים. בראייתי, מדינה שמתירה למכוניות שמסוגלות לנסוע 100 קמ"ש מעל למהירות המותרת להסתובב על הכבישים, לא מתקינה מצלמות של המשטרה בכל צומת ראשית ולא שוללת אוטומטית את הרשיון לתקופה ארוכה למי שנתפס נוהג בשכרות היא-היא המפקירה את חיי אזרחיה (ויש עוד דוגמאות רבות, כמובן).
 
כרגיל, חן ביטא את מחשבותי במדויק

סיכונים בדרכים
תאמים לי שאני מפחד לא פחות כשאיזו מזדה חותכת אותי ב-130 קמ"ש בדרך לעכו, או כשאני רואה איך נהגי הארץ מתייחסים בקלילות ראש למשמעות הצבע האדום ברמזור. גם כשאני יושב בבית קפה אני יכול לשקשק מפחד באותה מידה, או בתור בכניסה לקניון או למועדון הריקודים. בראייתי, מדינה שמתירה למכוניות שמסוגלות לנסוע 100 קמ"ש מעל למהירות המותרת להסתובב על הכבישים, לא מתקינה מצלמות של המשטרה בכל צומת ראשית ולא שוללת אוטומטית את הרשיון לתקופה ארוכה למי שנתפס נוהג בשכרות היא-היא המפקירה את חיי אזרחיה (ויש עוד דוגמאות רבות, כמובן).
כרגיל, חן ביטא את מחשבותי במדויק
בנושאים רבים - גם בהודעתו הקודמת. אוסיף התייחסות להרגלו לקחת איתו חומר קריאה בנסיעות (אני בא מאותה תרבות): להבדיל מ - (א) הרכבת; (ב) אוטובוס בחו"ל - אם אתה נוסע בארץ באוטובוס בשעות החשיכה, לא בטוח שיהיה לך מספיק אור כדי לקרוא! . למה? ככה!
 

raminec

New member
אם למישהו אכפת מהסיכונים בדרכים

סיכונים בדרכים
תאמים לי שאני מפחד לא פחות כשאיזו מזדה חותכת אותי ב-130 קמ"ש בדרך לעכו, או כשאני רואה איך נהגי הארץ מתייחסים בקלילות ראש למשמעות הצבע האדום ברמזור. גם כשאני יושב בבית קפה אני יכול לשקשק מפחד באותה מידה, או בתור בכניסה לקניון או למועדון הריקודים. בראייתי, מדינה שמתירה למכוניות שמסוגלות לנסוע 100 קמ"ש מעל למהירות המותרת להסתובב על הכבישים, לא מתקינה מצלמות של המשטרה בכל צומת ראשית ולא שוללת אוטומטית את הרשיון לתקופה ארוכה למי שנתפס נוהג בשכרות היא-היא המפקירה את חיי אזרחיה (ויש עוד דוגמאות רבות, כמובן).
אם למישהו אכפת מהסיכונים בדרכים
אז שיבדוק את הסטטיסטיקה של ההרוגים בדרכים. ושישווה בין רכב פרטי לתחבורה ציבורית. יש לי הרגשה שמי שיבדוק יקבל תוצאות מפתיעות. בין היתר הוא גם עלול לגלות שאפילו עם הפיגועים תחבורה ציבורית יותר בטוחה מאשר תחבורה פרטית. לפיכך, אחסוך מכם את מקסנותיי בעניין. Raminec
 

mister K

New member
נתיב אקספרס

טכניקות צבאיות בתחבורה הציבורית
כידוע, אינני מגדיר את עצמי כחובב אוטובוסים, אולם אני צרכן כבד שלהם, ולפיכך יש לי עליהם ועל מפעיליהם דעות. נסיבות חיי מספקות לי באופן תדי יחסית את ההזדמנות להשתמש בשירותיה של חברת 'נתיב אקספרס' בנהריה (ואני אפילו מחזיק כרטיסיה שלהם).לצערי, כבר מזמן למדתי שאני לא יכול לסמוך עליהם, למרות שהקו שאני נוסע בו הכי הרבה שלהם מופעל על-ידי אוטובוסים נמוכי קומה של מרצדס (אביתר...). על זה שהמודיעין שלהם נסגר ב-16:00 אני כבר לא מתלונן, כי זה של אגד באותה תחנה נסגר ב-16:30. כנראה שבנהריה הולכים לישון ממש מוקדם. על זה שקווי האוטובוס לא מראים שום סימן של תיאום עם הרכבת גם הפסקתי להתלונן - 'אגד' לא עושים עבודה טובה יותר, מנסיון. אני פשוט מתאים את עצמי וסובל בשקט. אבל אתמול הם כבר הפתיעו אותי ואכזבו אותי מחדש, ומעשה שהיה כך היה: כרגיל, יצאתי לתחנת האוטובוס ב-20:27 מתוך כוונה לתפוס את האוטובוס שעובר שם בערך ב-20:32. אמנם הרכבת האחרונה יוצאת מנהריה ב-21:08 ולוקח בסה"כ כשש דקות מהתחנה בה אני עולה עד לשומר בכניסה לתחנת הרכבת, אבל האוטובוס בקו 3 יוצא מהקניון רק ב-20:30 וב-21:00 (כלומר, סיכוי קלוש להספיק לרכבת, גם כן מנסיון). הלכתי בניחותא כשלפתע, בשעה 20:29 לערך, ראיתי אוטובוס מרצדס מתקרב, כשעליו מתנוסס בגאון מספר הקו - 3!! הופתעתי מההקדמה אבל שינסתי מותני ובריצה קלה הגעתי לתחנה לפניו, רק כדי להיוותר מאוכזב מנפנוף האצבע של הנהג שהודיע לי שהוא לא עוצר. כאמור לעיל, אני כבר רגיל למשחקים של 'נתיב אקספרס' אז ויתרתי על קו 3 והלכתי לעבר התחנה ברחוב הסמוך, בה עוצרים קווים אחרים של 'אגד' ושל 'נתיב אקספרס' שאמנם ייקחו יותר זמן ובמקרה של 'אגד' גם יעלו יותר כסף, אבל כנראה יביאו אותי לרכבת. בעודי הולך מהורהר ראיתי מרחוק אוטובוס של 'נתיב אקספרס' מתקרב, מהדגם שאני רגיל לראות בקו 4, וכבר התכוונתי לרוץ לעבר התחנה המתאימה, כשהבנתי שבתצוגה האלקטרונית מופיע רק סימול '---'. נרגעתי. אין צורך לרוץ, זה בטח אוטובוס ריק ולא בשירות. רק כשהתקרב אלי איפשרה לי תאורת הרחוב הכתומה להבחין כי בפינת החלון הקדמי, בסגנון שמזכיר לי את 'אגד' בימי ילדותי בשנות ה-80, מוצב פתק קטן ועליו הספרה... 3. יותר לציין שלא תפסתי את האוטובוס הזה, למרות ריצה מבוהלת, ולבסוף הגעתי לתחנת הרכבת עם אוטובוס 'אגד' שהנסיעה בו עלתה מעט יותר משקל יותר מהנסיעה בקו 3. ומה מוסר ההשכל? אני לא יודע אם יש כזה לגבי יעילות ותועלת הרפורמה בתחבורה הציבורית - היה רע ונשאר רע. אבל למדתי שב-'נתיב אקספרס' יודעים דבר או שניים על מה שמכנים בצבא 'הונאה' ו-'הטעייה'. קודם שלחו מטרת דמה שגרמה לי לבזבז כוחות והקהתה את ערנותי, אחר-כך שלחו את הכח האמיתי, כשהוא מוסווה באמנות רבה. אכן, עשו לי שיעור מאלף בטקטיקות לחימה.
נתיב אקספרס
חברה המתנהלת בצורה מיושנת עם אוטובוסים ישנים (מלבד המרצדס סיטארו המעטים ואוטובוסי הוולבו B10B העובדים על קווי חדרה-נתניה) ללא מערכת כירטוס וללא אתר אינטרנט המאפשר גישה ללוחות זמנים. החברות נתיב אקספרס, סופרבוס ומרגלית הן חברות לא ידידותיות לנוסעים המחזירות את התחבורה הציבורית 10 שנים אחורה ולא מגיעות אפילו לקרסוליים של אגד. לצערי זה מה שיוצא מהרפורמה הטיפשית של משרד התחבורה, שאני כנוסע וכחובב אוטובוסים (וגם רכבות כמובן!) חושב שהיא הדבר הגרוע ביותר שקרה לתחבורה הציבורית בישראל (אולי מלבד הקמת המפרצית בחיפה ע"י העירייה).
 

איליה.

New member
אגב המפרצית המפלצית, בחוף הכרמל

נתיב אקספרס
חברה המתנהלת בצורה מיושנת עם אוטובוסים ישנים (מלבד המרצדס סיטארו המעטים ואוטובוסי הוולבו B10B העובדים על קווי חדרה-נתניה) ללא מערכת כירטוס וללא אתר אינטרנט המאפשר גישה ללוחות זמנים. החברות נתיב אקספרס, סופרבוס ומרגלית הן חברות לא ידידותיות לנוסעים המחזירות את התחבורה הציבורית 10 שנים אחורה ולא מגיעות אפילו לקרסוליים של אגד. לצערי זה מה שיוצא מהרפורמה הטיפשית של משרד התחבורה, שאני כנוסע וכחובב אוטובוסים (וגם רכבות כמובן!) חושב שהיא הדבר הגרוע ביותר שקרה לתחבורה הציבורית בישראל (אולי מלבד הקמת המפרצית בחיפה ע"י העירייה).
אגב המפרצית המפלצית, בחוף הכרמל
בראש המגדל הגלילי שבפינת בניין מרכזית חוף הכרמל הותקנו האותיות המרכיבות את שם התחנה - מרכזית חוף הכרמל - וסמל של אגד. טוב שאגד החליט לקרוא לה מרכזית חוף הכרמל ולא תחנה מרכזית חדשה חיפה, כי אחרת זה היה יוצר בלבול שלא מהעולם הזה. הנהג של 11 אמר לי שהנהגים טרם קיבלו מידע אודות השינויים הצפויים במפת הקווים כתוצאה מפתיחת התחנה. הוא רק אמר שכנראה יתווספו קווים חדשים. למישהו יש מידע?
 

איליה.

New member
והוא אמר שהיא תיפתח ביולי-אוגוסט!

אגב המפרצית המפלצית, בחוף הכרמל
בראש המגדל הגלילי שבפינת בניין מרכזית חוף הכרמל הותקנו האותיות המרכיבות את שם התחנה - מרכזית חוף הכרמל - וסמל של אגד. טוב שאגד החליט לקרוא לה מרכזית חוף הכרמל ולא תחנה מרכזית חדשה חיפה, כי אחרת זה היה יוצר בלבול שלא מהעולם הזה. הנהג של 11 אמר לי שהנהגים טרם קיבלו מידע אודות השינויים הצפויים במפת הקווים כתוצאה מפתיחת התחנה. הוא רק אמר שכנראה יתווספו קווים חדשים. למישהו יש מידע?
והוא אמר שהיא תיפתח ביולי-אוגוסט!
 

raminec

New member
מה אתה אומר איליה,

נתיב אקספרס
חברה המתנהלת בצורה מיושנת עם אוטובוסים ישנים (מלבד המרצדס סיטארו המעטים ואוטובוסי הוולבו B10B העובדים על קווי חדרה-נתניה) ללא מערכת כירטוס וללא אתר אינטרנט המאפשר גישה ללוחות זמנים. החברות נתיב אקספרס, סופרבוס ומרגלית הן חברות לא ידידותיות לנוסעים המחזירות את התחבורה הציבורית 10 שנים אחורה ולא מגיעות אפילו לקרסוליים של אגד. לצערי זה מה שיוצא מהרפורמה הטיפשית של משרד התחבורה, שאני כנוסע וכחובב אוטובוסים (וגם רכבות כמובן!) חושב שהיא הדבר הגרוע ביותר שקרה לתחבורה הציבורית בישראל (אולי מלבד הקמת המפרצית בחיפה ע"י העירייה).
מה אתה אומר איליה,
מה הסיכוי שאגד יטרחו להודיע לנו, הסטודנטים בטכניון לגבי השינויים? Raminec
 

איליה.

New member
עם המפרצית עשו עבודה יפה.

מה אתה אומר איליה,
מה הסיכוי שאגד יטרחו להודיע לנו, הסטודנטים בטכניון לגבי השינויים? Raminec
עם המפרצית עשו עבודה יפה.
אם כי קצת באיחור. הפיצו עלונים עם כל הפרטים על הקווים החדשים, בין השאר גם הקו לטכניון. אני מקווה שגם עם חוף הכרמל יעשו אותו דבר. חבל שבמרכזית המפרץ עדיין מוצבת מפת קווים ישנה, מהיום שבו פתחו אותה, למרות שמאז היו שינויים לא מעטים!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה