טכניון ובכלל חיפה..

טכניון ובכלל חיפה..

שלום לכולם! נכון זה לא פורום של הטכניון אבל זה הכי קרוב שמצאתי.. אני רוצה להציג כאן מספר שמועות חוזרות ונשנות שהגיעו לאוזניי בקשר ללימודים בטכניון ומגורים בעיר חיפה וכמובן לשמוע את תגובותיכם..:) 1) "בטכניון אין סיכוי להצטיין אלא אם כן אתה גאון הדור מאחר והלימודים הם ברמה מאוד גבוהה" 2) "בטכניון אדם לאדם זאב"- ז"א האווירה בין הסגל לסטודנטים ובין הסטודנטים לעצמם מנוכרת והדגש הוא בעיקר על תחרותיות ולא על עזרה הדדית. 3) "אין סטודנטיות אלא רבבות של סטודנטים" ( מה שיוצר אצלי בעיה מאחר ואני....סטרייט) ועכשיו בקשר לעיר חיפה: "אין חיי לילה בכל צורה שהיא" כל תגובה תתקבל בשמחה רבה :) סופ"ש נעים לכולם
 

stkachov

New member
תגובה

1. שטויות, יש הרבה מצטיינים, אבל כן, הרמה גבוהה מאוד. 2. שטויות. האווירה נעימה מאוד. 3. יש סטודנטיות, בפקולטות מסויימות יותר ובאחרות פחות. כמו כן, יש עוד בנות בחיפה שהן לא סטודנטיות בטכניון. בקשר לעיר חיפה - שטויות. בקיצור, לא יודע מה שמעתי וממי, אבל כדאי שתברור את המקורות שלך טוב יותר. נ.ב. לאגודת הסטודנטים בטכניון קיים פורום באינטרנט.
 

deathcaster

New member
תגובה שתתקבל בברכה (?)

1. שטויות והרמה מאוד גבוהה בפקולטות מסוימות, בפקולטות אחרות הרמה לא הכי גבוהה לעומת מוסדות אחרים.... אחרת הטכניון היה המוסד האקדמאי מס' 1 בישראל בדירוג הבינ"ל והוא לא. 2. זה קשקוש, אלא אם כן אתה סוציומאט בעצמך.... אם לא, אתה תכיר חברים שיהיו מוכנים לעזור לך ואתה תהיה מוכן לעזור להם. 3. ביולוגיה, תעשייה וניהול (מעשייה וטיול) הן פקולטות שלא חסר בהן סטודנטיות, ויפה אמר מנהל הפורום שבחיפה ישנן עוד נשים מלבד סטודנטיות, ויעידו כל החברים שלי מכל הארץ שבאזור חיפה יש את הבנות הכי יפות.
"עכשיו בקשר לעיר חיפה: "אין חיי לילה בכל צורה שהיא"" - זה נכון אם אתה אחד שנשאר בבית... אבל זה נכון לגבי כל מקום.
 

stkachov

New member
כבר דיסקסנו על זה

שהטכניון היא אוניברסיטה מדעית-הנדסית, היחידה בארץ, ולכן אין משמעות להשוות אותה עם אף אוניברסיטה אחרת שאינה מדעית-הנדסית.
 

deathcaster

New member
ויטלי

דעתך לגבי הטכניון אינה אובייקטיבית אני רק רושם את מה שהדירוג הבינ"ל קבע, האם אני חושב שהדירוג הנ"ל משקף מציאות של רמה אקדמית ? האמת ? יש טיעונים לכאן ולכאן. שוב, אני רק רושם את הדירוג שנקבע שזה למעשה מה העולם חושב על הטכניון. כל נסיון שלך להתווכח איתי (ועם הדירוג הזה שהוא עובדתי לחלוטין.... ) מיותר
 

mesoo

New member
אהבתי את המעשייה והטיול

ויש לי שאלה,אמרת ש " בפקולטות אחרות הרמה לא הכי גבוהה לעומת מוסדות אחרים" זה תקף גם למדעי המעבדה הרפואית??
 

deathcaster

New member
תשובה

לצערי הרב אני חווה על בשרי שהפקולטה/חוג למעבדנות רפואית בטכניון אינה ברמה גבוהה, (לא למדתי שם, אלא מכיר כאלה שסיימו שם שאני צריך לחנוך אותם על פרוצדורות שהיו צריכים להכיר מהתואר הראשון), אבל למשל בוגרי מעבדנות רפואית באונ' העברית/מכללת הדסה יוצאים הרבה יותר מקצועיים.
 

mesoo

New member
אין מעבדה רפואית בעברית

יש במכללת הדסה,טכניון ואונ` ב``ש
 
מפי החבר שלומד בטכניון:

1. נכון בהחלט 2. בין הסטודנטים יש אווירה טובה ומאוד עוזרים אחד לשני אבל הסגל אכן מרוחק ועסוק בעבודות שלו. 3. יש סטודנטיות, יותר ממה שחושבים, חלקן אפילו נראות סבבה, יש איפלו קבוצת פייסבוק בנושא. בקשר לשמוע שאין חיי לילה בחיפה זה שטויות, יש דווקא המון בארים ומועדונים ובדרך כלל גם עם הנחות לסטודנטים ועוד יותר זה שאס"ט משקיע במסיבות לסטודנטים ועוד פעילויות. מה שכן, כל זה לא נחשב אם אתה עתודאי.
 

deathcaster

New member
../images/Emo6.gif

"מה שכן, כל זה לא נחשב אם אתה עתודאי." - כמה שזה נכון, ונכון לגבי כל מוסד אקדמאי
 

זיגזג8

New member
היי

1) לא נכון, פשוט צריך ממש ללמוד ולהשקיע. 2) ממש לא נכון! לדעתי המצב החברתי שם יותר טוב מאשר באוניברסיטת חיפה 3) בשנים האחרונות - יש דווקא מלא סטודנטיות. בקשר לחיפה - יש חיי לילה בשפע, לא כמו ת"א, אבל אפשר בהחלט למצוא מה לעשות פה :) ערב נעים! :)
 

stkachov

New member
חחחח

האמת(ואני רציני לגמרי)... אני לא אתפלא בכלל אם רבים מבני הטכניון עברו לצד השני עקב מחסור בבנות
 
למעלה