הגיוני בס"ה. אמנם אני מתנגד עקרונית לכל העניין, אבל משהמדינה מאפשרת הולדה במקרים כאלו, קרי מאפשרת שימוש בזרע המנוח כדי להוליד, איני רואה שום סיבה שלא לאפשר לעשות זאת בהליך שהוצע על-ידי המשפחה ובהמשך לאפשר את האימוץ על-ידי האחות ובעלה. הרי אם היו למנוח ילדים, מירב הסיכויים שממילא האחות הייתה מאמצת אותם לאחר מותו. בוודאי כך אם אין לה ילדים משל עצמה ואף אין לה אפשרות להוליד. זאת, על-מנת שהילדים 'יישארו במשפחה'.
אז כאמור, לכתחילה אני חושב שיש בעייתיות בכל התהליכים הללו. אדם שמת, מצער ככל שזה יהיה, מת. השיטה בה נוטלים את זרעו ומייצרים איתם ילדים, בעייתי בעיני לכתחילה (אם כי אני לא מדמיין וברוך ה' לא עומד בנעליהם הורי המנוח, כך שקל לי לדבר, אבל מן הסתם הרגשות כאן מאוד קשים מחד ועזים מאידך). אבל משהמדינה מאפשרת את כל ההליכים הללו בנפרד בכל מקרה וכאן רק מתנגדת לביצוען במשולב, אני חושב שבית המשפט קיבל את ההחלטה הנכונה.