טיפ למהמרים על הליגה האנגלית
כפי שאתם יודעים הליגה האנגלית בשיאה בקריסמאס ויש לכל קבוצה כ4 משחקים ב10 ימים שזה לו"ז מאוד צפוף הטיפ שלי הוא שאל תסתכלו על התוכניה של 3 ימים אלא על 3\4 המשחקים שיש לכל קבוצה ותחשבו כמה נקודות הם יכולים להוציא בכל התקופה הזו.בנוסף צריך לראות אם יש להם משחקים ששווה להם לשמור בשביל המשחקים האלה שחקנים ככה שיש מצב שהם ישחקו חלק מהמשחקים ללא הרכבים מלאים או שפשוט לפני מועד ההעברות יש שחקנים שצריכים להוכיח את עצמם אם להשאיר אותם בקבוצה או הפוך מקווה שעזרתי לילה טוב
כפי שאתם יודעים הליגה האנגלית בשיאה בקריסמאס ויש לכל קבוצה כ4 משחקים ב10 ימים שזה לו"ז מאוד צפוף הטיפ שלי הוא שאל תסתכלו על התוכניה של 3 ימים אלא על 3\4 המשחקים שיש לכל קבוצה ותחשבו כמה נקודות הם יכולים להוציא בכל התקופה הזו.בנוסף צריך לראות אם יש להם משחקים ששווה להם לשמור בשביל המשחקים האלה שחקנים ככה שיש מצב שהם ישחקו חלק מהמשחקים ללא הרכבים מלאים או שפשוט לפני מועד ההעברות יש שחקנים שצריכים להוכיח את עצמם אם להשאיר אותם בקבוצה או הפוך מקווה שעזרתי לילה טוב