טיפ לגרמנית במחשב

dome1525

New member
טיפ לגרמנית במחשב

ניתן לכתוב אותיות גרמניות במחשב ללא מקלדת גרמנית (שאותי אישית מאוד מעצבנת עם ה- Z וה- Y ), וללא הוספת שפה ב- windows. קוראים לזה character map וזה אמור להיות בכל מחשב שיש בו ווינוס (תעשו חיפוש). מה שצריך לעשות זה פשוט ללחוץ על מקש ה- alt ובעודו לחוץ להקליד רצף של 4 ספרות. למי שלא מצא, אני נותנת כאן את 7 האותיות שצריך : ß = alt + 0223 Ä = alt + 0196 ä = alt + 0228 ö = alt + 0246 Ö = alt + 0214 ü = alt + 0252 Ü = alt + 0220 זהו - פשוט לתלות על פתק קטן ליד המחשב ועם הזמן כבר זוכרים.
 

I Was Hoping

New member
רק ה-Y וה-Z?

מה עם @ ו - ? והסוגריים ובכלל כל הסימנים שמעל לשורת המספרים? *כותבת ממחשב בעל מקלדת מקורית בגרמנית ומתבלבלת כל פעם מחדש...*
 

tokit

New member
חחחחח..

אני בשלב שאני מתבלבלת כשאני כותבת ממחשב בעל מקלדת בעברית.. מחפשת שעה את ה-@ ומתבלבלת קבוע בין Z ל-Y..
 

I Was Hoping

New member
אז אולי את תגידי לי

איך עושים @ במקלדת גרמנית בלי להעביר לאנגלית? SHIFT לא עוזר, אני יודעת שזה על המקש של Q
 

diday

Member
Alt Gr זהו הALT הימני + המקש Q

וכך גם € במקש E וכל שאר המקשים שאת רואה בהם סימון ימני נוסף. במקלדת אנגלית ועברית יש גם סימנים מיוחדים, רק שהם לא מסומנים על המקלדת. ניתן להגיע אליהם על ידי ALT + STRG + המקש. למשל E עבור €. STRG במקלדת הגרמנית הוא CTRL במקלדת אנגלית ועברית.
 

טליה ג

New member
דניאל, אתה ענק../images/Emo24.gif

על קיצור הדרך ל-€ לא ידעתי. ממש החכמתי! לי אין מקלדת גרמנית "אסלית" אלא רק הוספתי גרמנית ב-WINDOWS. אני לא זוכרת איך גיליתי איך כותבים שטרודל במקלדת גרמנית, אבל את זה גיליתי על ההתחלה, אבל ה-€ חדש עבורי!
 

Mondsee

New member
מנהלת

כדאי לטגלן את הטיפ הנ"ל. השתמשתי בזה עכשיו לשיעורי בית וזה בטוח יותר יעיל מהשיטה הפרמטיבית שהשתמשתי בה עד עכשיו (copy- paste).
 

diday

Member
ולהוסיף שאין צורך באפסים מובילים

את לא צריכה להכניס 4 ספרות, אלא 3.
 
למעלה