טיפ טיפה לכולם

טיפ טיפה לכולם

שמעתי טיפ מעניין מאוד שנתן בחור חכם הוא אומר שאם פותחים את הברז למצב שזו זרימה ממש קטנה וחשלה מאוד אז המונה אינו יכול לספור את זה כי אין מספיק לחץ של מים שיפעיל אותו וכך גם לא משלמים על המים האלו , הבחור אמר שבלילה הוא ממלא לעצמו דליים ובבוקר משקה איתם את הגינה אז חבל על כל טיפה חמודים שלי
 

פנומן 72

New member
תשמע, אח של דוד

אם חסכון בדלי אחד ביום יעשה את החבר שלך עשיר - אז מה אני אגיד לך - יש לך חברים שהם לא איי איי איי ...
 

פנומן 72

New member
תגיד יא חתיכת מפגר, אתה יודע כמה עולים מים ?

איזה 10 ש"ח לקוב, וג'ריקן גדול מאוד מאוד יכניס מים אולי ב-חצי שקל. במקרה הטוב. אל תזיין לי את השכל בבקשה.
 

פנומן 72

New member
המים הם של כולם

השינוע שלהם ממאגר המים אל הברז שלך בבית - שייך לחברת מקורות.
 

זיקן

New member
מנהל
הבחור שלך מיתעסק בקקי

יש פטנט יותר מגניב לוקחים כמה מגנטים עוצמתיים של מיקרוגל ועוטפים איתם את המונה מהצדדים ואתה יכול למלא בשקט בריכת שחיה כל הלילה..
 
וואי וואי... פעם ראשונה שאני שומעת...

זה באמת עובד? אבל אתם יודעים שבגדול זה גזל... זה כמו לגנוב
 

זיקן

New member
מנהל
תמיד יש פעם ראשונה ../images/Emo2.gif

זה עובד חד משמעית ראיתי אצל מישהו אם כי אני לא עושה את זה. ושאלה לי אלייך גם בפורום "שיחת נשים" כל כך מעניין כמו פה ?
 
מבחינתי לא...

קודם כל ... כל שניה המנהלת שם מעלה איזה שאלה... וכולן עונות... אין ממש אינטרקציה ביניהן... יש אמנם הרבה הודעות אבל אין אינטרקציה... לפחות מבחינתי... רשמתי שם כמה הודעות וכלום... נראה שרק הקבועות מדברות ביניהן... מה שנקרא "חברות מועדון" מבחינתי יש שם יותר מידיי הודעות של נשים..(נו אתה יודע מה זה נשים...) כאב ראש... אתה מוזמן לקפוץ לביקור שם... לא יזיק להציץ :)
 

זיקן

New member
מנהל
כבר הצצתי ובאמת אין אינטרקציה

והבנתי שאם את רוצה להיתברגן שם את צריכה 2 או 3 משתפי"ות וגם אז אם המנהלת מיתערבת ושולטת אז זה לא פורום שכל אחת יכולה להביא את דעתה ולהיתווכח על זה אחרי הכל זה מהות הפורומים לשמוע כל מיני דעות ורעיונות אפילו שהם מצוצים מהאצבע כמו של פנומן שלא לחינם יש לו מיספר 72 אולי זה מיספר הבתולות שמחכות בעולם הבא.. ובגלל זה הוא כבר רוצה ש 2012 תגיע כבר לכי תדעי .
 

al haboker

New member
.

את אישה ואומרת שנשים הן כאב ראש? בגלל נשים כמוך גברים נותנים לעצמם את הלגיטימציה להתייחס לנשים בזלזול. כן, גם אני ביקרתי בפורום שיחת נשים, וגם התלהמתי עליהן שם, וכן, גם אני משתתפת בפורום הזה אבל מאד צורם לי לקרא דבר כזה, שבא מאישה. אני לא יודעת אם זה מה שאת עושה, אבל לנסות להיות מגניבה וקצת גברית כדי למצוא חן בעיניי גברים- זה פשוט לא נכון.
 
לא אמרתי שנשים הן כאב ראש...

אמרתי שהפורום בגדול הוא כאב ראש... כאב ראש לא בגלל שנשים הן כאב ראש... אלא בגלל שאין שם אינטרקציה... שאלה אחרי שאלה .. (משני מנהלות... אחת כל פעם) ותשובה של כל הבנות... מתישהו זה מתיש לקרוא וזה כאב ראש... ולזה התכוונתי! גם הפורום של האח הגדול היה כאב ראש גדול... והיו שם נשים וגברים... חוץ מזה... בפורום "שיחת נשים" אין נשים... יש פמיניסטיות... אז שוב לא ירדתי על נשים :) סתם סתם אני צוחקת... :)
 
טוב נו... אז אמרתי שנשים הן כאב ראש...

תתבעי אותי כל הנשים ביחד זה יכול להיות וואחד כאב ראש (כי רוב הנשים אוהבות לחפור.. גם אני לפעמים) אבל אישה לכשעצמה יכולה להיות דבר נפלא... :) אז כמו שאומרים... הכל תלוי במינון :) יש גם גברים שהם די חופרים... במיוחד שהם מחוברים לצד הנשי שלהם... :) יש גם גברים שהם כאב ראש... :) נו דיי אני עושה לכולם פה כאב ראש בגללך חח גם לעצמי... גוד נייט
 
למעלה