טיפים להחלפת אטם קייס של הקלאץ בכתום 250 דו"פ

טיפים להחלפת אטם קייס של הקלאץ בכתום 250 דו"פ

לאחר 4 החלפות
וכל פעם נוזל ממקום אחר\מומנט הסגירה לחץ וקרע את האטם (המעצבן הזה)
שכללו כל פעם שמן גיר מחדש נסיעה רחוקה והזמנות מחול ואופנוע מושבת כ- 4 חודשים
אשמח לטיפים שבוודאי כולם עברו את ההחלפה הזו..

אני מכיר את העבודה בעל פה, יחד עם זאת תמיד בסגירה, האטם לא יושב טוב,
ונקרע. אף על פי שסגרתי לפי מומנט הסגירה המומלץ 12 N\M ותקנו אותי אם אני טועה.. :)

כבר ההיתי לוקח אותו לטיפול בחברה.. אך חסר עגלה אנוכי, וזמן פנוי בשעות הפעילות.. אין לי


אסף
 
לדעתי לא הלחץ קורע את האטם

אלא הנחה לא נכונה.קח טיפונת גריז על האצבע ובכמה נקודות על האטם תן נגיעה עם הגריז.אז תניח את האטם במקומו ותראה שהוא מונח טוב כלפי החורים וכלפי הבלוק,אם הוא מתרומם לך באיזו שהיא נקודה ,תחזור על הפעולה עם הגריז [זה צריך להיות קמצוץ גריז ולא שני ק''ג].
אז, תושיב את המכסה במקום ואת הברגים שים במקומם מבלי לחזק עד שכולם ישבו טוב,תתחיל לחזק עם היד ורק בסוף בעזרת מפתח.אין סיבה שאטם יקרע מסגירה של ברגים.
בהצלחה.
 
בעניין ההצלבה

גז ונעלם איך אתה ממליץ להתחיל ולסיים את ההצלבה

מלמטה בצידו השמאלי ללמעלה בצידו הימני (הקיצוניים)

או פנימה והחוצה כמו שמקובל בראש מנוע של רכב?.

גריז להדבקה ראשונית?!. רעיון מעולה!!

עוד רעיונות?.
 

amitexc

New member
יש לך את הבוקסות שממקמות את המכסה?

אמורים להיות 2 כאלה, האטם צריך לשבת טוב עליהם.
חוץ מזה אתה מכניס את כל הברגים למכסה וסוגר אותם ביד לפני שאתה מתחיל להדק?
נראה לי שיש לך בעיה אחרת שגורמת לנזילות...
 

Fengluzon

New member
יתכן והבעיה הינה במכסה עצמו.

תניח אותו על משטח ישר לחלוטין ותבדוק, האם המכסה מעוות בנקודות מסויימות.
יכול להיות שנשארו עודפי RTV במידה ומישהו ניסה בעבר לאטום עם החומר המדובר.
לגבי סגירה, בהצלבה. קודם כל עם היד ואז ברגש והמון עדינות סגירה סופית.
בהצלחה.
 
שאלה דבילית בחיית רבק תפעיל את ההגיון שאין לך

ותחשוב טיפה מעל מה שאדם מסוגל לחשוב להחליף אטם סיפור מההפטרה לא צריך עצות רק טיפה ממש טיפה של מחשבה לא יותר בהצלחה
 
אני ממש לא חושב ככה

ראשית אני מודה לכולם על האצות השימושיות.

כן כמובן שקיימות שני הבוקסות.. מה אתה אומרת את האטם להלביש תחילה על הקייס הפנימי.. (לפי דעתי אין דרך אחרת כי המוט מקשר של השסטום כח מפריע בהלבשת הקיס אחרת)

וידידי היקר זה אמנם לא סיפור מההפטרה, יחד עם זאת זה נהפך לי לשבירת ראש כי כל הזמן נוזל מסיבה אחרת.

אני בהסכלתי הנדסאי רכב ובתפקידי מנהל מוסך של חברה ידועה של רכבים.

האטם הזה ידוע לשימצה וגם עופר טימור העיד על כך!

אבדוק תקינותו שנית של הקיס והאם הוא ישר כמובן והאעדכן..

תודה רבה,

אסף
 
למעלה