טיפול לבנדיט 1200

menyroth1

New member
אז מתעוררת שאלה מתבקשת

בשביל מה כולנו משלמים 500-600 ש"ח לבדיקה לפני קניה לרוב בעיה בתוך המנוע , תתריע כמה וכמה ק"מ . בד"כ ברזל בגודל שכזה ובחוזק שכזה (שמתוכנן למשימתו ) לא הופך מסדק מיקרוני ומקרוסקופי לקרע רציני בלי שהוא קודם מתכופף /נפתח/ מתעקם /מתעוות וכו' . מסכים איתך שיכול לקרות במכה אבל זה ממש ממש ממש ממש נדיר וזה בד"כ לא כך , ואם שילמו לו עבור בדיקה כשהוא מתיימר ליהיות מקצועי שאומר לי אם האופנוע הוא חתול בשק או תקין אז שיהיה מקצועי ולא ייתן לילד לבדוק אלא לאחד ברמה של סטפן , אני מבטיח לך שגם אם סטפן היה מפקשש כך גם אז מקצועיותו אינה מוטלת בספק כאן אצל אף אחד (ואני לא ממש עושה פרסומת לסטפן אלא מציג את אישימוטו באור שאני רואה אותם ) .
 

Bearing

New member
אני שמעתי על מקרה דומה

של אופנוע שעבר בדיקה באחד על אחד אצל סטפן, זה לא קרה לי באופן אישי, שמעתי את זה ממוסכניק ולכן אני לא יודע שזה היה ב100%. בכל מקרה אם יש סדק פנימי לא יהיה לזה שום ביטויי ברעש של המנוע ובקומפרסיה עד אשר הסדק יתרחב ויפתח והטלטל ישתחרר. ידוע שהבדיקה יכולה לעלות על תקלות מסויימות, ועל תקלות אחרות לא. במידה והקומפרסייה רגילה, בד"כ מה שאומרים על המנוע ידוע מראש, רעשי בלאי כלליים מהמנוע, ואז בשקט מסבירים לך שזה נורמלי לשנתון, תכלס, אי אפשר לדעת מתי המנוע ילך, כמו שאף רופא שיעשה לך בדיקה כללית לא יוכל להגיד מתי תקבל שבץ, לרוב אפשר לראות רק תקלה שכבר קיימת (למשל קראנק דופק). לגבי כולנו שמשלמים על בדיקות, דבר בשם עצמך. באופן כללי למי שלא מבין הרבה באופנועים, ולא יכול לזהות מה זה דיסק מתחת למידה, שילדה עקומה או מרותחת, מסבי היגויי בעייתים, גלגל עקום וכו' או אפילו הרעש מהקראנק שהוזכר קודם, הבדיקה שווה את הסכום הנ"ל. הבדיקה נותנת מקדם בטחון אך בשום פנים ואופן לא נותנת אחריות כמו באופנוע חדש. וכמובן תוספות ביכולת המיקוח על מחיר האופנוע כתוצאה מהריג'קטים שהתגלו בד"כ משלמים את מחיר הבדיקה ויותר.
 

menyroth1

New member
מקבל מה שאמרת אבל עדיין יש בעיה

כל זה לא עונה על מרווח ההתראה היותר מידי קצר שזה קרה. זה לא אמור לקרות תוך 100ק"מ (שבZZR טל שביט , נימיץ , קרמבו ואייל מוסתאש וחתולי ואספרגוס עושים בפחות מחצי שעה ) . אני מבין שייתכן סדק , אני מבין שקשה לעלות על זה כשזה מיקרוני, עדיין קשה לי לקבל שבין השלב של מילימטרי (הסדק ) לבין סנטימטרי (הסדק ) עם ההתעוותות ועם הרעשי רקע (שתיארת ) ועם ירידות בקומפרסיה זה לא אמור לקרות מעכשיו לעכשיו . ראיתי כבר הרבה מכונות ומכוניות בימי חלדי , מנועים לא הולכים כל כך מהר . אני מבין שייתכן שהלך מנוע (קורה למרות שזה כואב ) אבל עדיין קשה לי להבין (ולא לייחס למקצועיות ) תוך פחות מחצי שעה . כיוון שאין לי ראיות בכלל , אלא רק שמועה שעברה ליד אוזני שקצת קשה לי להתייחס אליה ברצינות במצב הנוכחי , לא אוסיף ואגיד שהמנוע הזה גם רותך על ידי אישימוטו (מבפנים ) כמה שבועות לפני כן . וגם לא אטיח בו שהוא ידע שהמנוע לא אי אי אי בגלל הריתוך , זה בסך הכל שמועה , או יותר נכון זה חיבור של אחד ועוד אחד ממה שפלטו שתי אנשים בתקופה הנוכחית ( כחמש שש שנים אחרי קרות האירוע ) .
 

AVNER XR

New member
בוא נגיד שקרה כשל ,בכל מקרה יש לך

אחריות על הבדיקה ,למה לא זרקת להם את האופנוע שיתקנו? הרי לא ייתכן שאתה גרמת לכשל מיד אחרי הבדיקה לאורך 100 ק"מ.
 

Bearing

New member
מני אתה צריך להחליט

או שאתה קורה להם רמאים או לא מקצוענים, מה זה השינויי גרסאות הזה באמצע חקירה? ולי היה מקרה דומה בטנדר סובארו של אבא שלי, המנוע עבד ועשה רעשים רגיים לגמרי עד שפתאום היה שבר פנימי בבלוק והקרנק התחיל להסתובב בחלקו מחוץ למנוע, לא הייתה שום התרעה ואנחנו הקשבנו למנוע כל הזמן.
 

menyroth1

New member
המקרה הזה התארך

ולכן לא רציתי להיכנס לכל הסיפור אלא הסתפקתי ב"חוסר מקצועיות " . כאשר מישהו כאן החליט להאריך את הסיפור , אז כבר סיפרתי כל מה שקרה . וזה היה גם רמאות .
 

nimiz

New member
ובגלל זה מסתובבים כ"כ הרבה פושעים ברחובות

כי יש שוטרים עלובים שפועלים על סמך "שמועות" ליד האוזןבלי לברר דברים ולרדת לפשרם. רק תגיד לי מיכהאוזן איך אפשר לרתך מנוע? מבפנים?!! אתה קולט את מה שאתה כותב? התעצבנתי, מסעתי לשם ובדקתי את הייסטוריה של האופנוע. הכלי הזה היה לפני ה"אירוע" שלך שלוש פעמים באישימוטו. פעמיים להחלפת צמיגים ופעם בדיקה. איך הגעת לריתוך מבפנים?? ולמה שמנוע של 28,000 ק"מ יזדקק לריתוך? ועוד מבפנים? אגב 100 ק"מ, זה באמת מה שעשית בחודשיים וחצי, הזמן שחלף מהבדיקה ועד לתקלה?? שום טיול מועדון שום נסיעה למכולת? ככה? 100 ק"מ בחודשיים וחצי? לא יודע, נראה לי עוד שקר קטן בתצריף של הבלוף הזה שלך. צ'מע, אתה וואחד טיפוס. מוציא דיבה ומשקר כאילו אין מחר. גועל נפש ממש.
 

menyroth1

New member
המנוע התפוצץ אותו יום של הבדיקה

אין לי דרך לבדוק את העניין של הריתוך ולכן ציינתי במפורש שזו שמועה בלבד . בהחלט מרתכים מנועים מבפנים ואם זה חדש לך אז תתעורר . כי כאשר באתי לאחד על אחד עם אופנוע שהוא מכיר הוא ציין את זה במפורש . לא ציפיתי לרגע שכאשר אישימוטו עושה קומבינה הוא ישאיר את הרישומים כך שאפשר לבוא למחרת ולבקש צו להמצאת המסמכים מבימ"ש (בתביעה נגדו ) ויהיו הוכחות נגדו . אני מתאר לעצמי שעל עבודה ב"שחור" שמעת כבר בחייך לא פעם ולא פעמיים . איני מוטרד מהרצון שלך להגן עליהם (שנראה מופרז יחסית למאמץ שלקוח ישקיע בד"כ ) , אתה רשאי להמשיך לנסות ולהגן . מבחינתי אין סיכוי שאחדל אי פעם להגיד את האמת בנושא אישימוטו בקול רם .
 

nimiz

New member
מני רוט, חצי אמת זה שקר, ואתה - שקרן!!!

במיטב המסורת של אנשי משטרה, אתה מכופף את האמת, מעוות סטטיסטיקות, ומוסר חצי אי אמיתות. לכן בעיני, אתה סתם שקרן. ומהיכרות עם הדמות הוירטואלית שלך בפורום, זה ממש בא לי בהפתעה. הכנסת את האופנוע לבדיקה באישימוטו. בבדיקה נאמר לך שהמנוע בסדר, אבל הגיר לא תקין. אחרי כך וכך ק"מ, עף לך הטלטל. חשבת פעם שזה נגרם מכך שבחרת לא לתקן את הגיר וגלג"ש השתחרר ופגעי במיסב תחתון? התראה על כך קיבלת? הגעת לשם עצוב ומבואס. לא ציפית להוצאה כו מטורפת, בכ"ז, מנוע הלך. וחצי אמת למה כי שם להפתעתך, נאמר לך מפורשות: מה אתה כזה עצוב? יש אחריות על הבדיקה! החבר'ה באישימוטו הלכו והוציאו מכיסם 7000 ש"ח על מנוע לזיזי שלך, פירקו והתקינו אותו על חשבונם. אתה בסה"כ הוספת עוד 800 ש"ח עבור החלק היחסי של הגיר, שבבדיקה נאמר לך שהוא לא תקין, ועל הדרך קיבלת מצמד חדש. אז אם אתה שואל "בשביל מה כולנו משלמים 500-600 ש"ח לבדיקה לפני קניה", התשובה היא - אתה משלם גם למקרה כמו שקרה לך, שמשהוא שאפילו לא ברור שלא נתגלה בבדיקה, יש מי שלוקח אחריות לטובת הלקוח, עם נזק כספי מובטח. אגב, חצי שנה אח"כ מכרת את הזיזי וקנית DR. איפה בדקת אותו? באישימוטו. למה? מפני שהם יצאו איתך גדולים מהחיים. אם היחס שקיבלת בפרשת המנוע של הזיזי היה סטנדרט לשירות בארץ, תאמין לי, היה יותר טוב פה מבאמריקה. אבל מה לעשות, הארץ מלאה באנשים כמוך, שלא משנה כמה רחוק תלך בשבילם, עדיין יהיו מרים כלענה וממורמרים כקלימרו המצויר. תה יודע, אתה קיבלת מהם יחס מעל ומעבר. ותראה איזה דבר כתבת עליהם ולא הוצאת דבר על מה שקיבלת מהם בתמורה. יושבים אנשי אישימוטו, רואים כזה דבר ואומרים בשביל מה? אתה הולך מוציא אלפי שקלים מהכיס, והלקוח, נשאר מר וממורמר ומציא דיבתנו רעה. למה לעשות את זה? FUCK IT, פעם באה שזה יקרה, אנחנו לא נעמוד מאחורי האחריות שלנו, נהיה כמו כולם. נכניס וכשיש בעיה שיחפש אותנו. ובכך, אתה פוגע בכולנו. לי נראה שמגיעה לאישימוטו ממך התנצלות פומבית על ההכפשה הזו. פשוט תתבייש.
 

tomech11bemoto

New member
../images/Emo10.gif אמתין להתייחסות של מני רוט

טעויות קורות אצל כ ו ל ם אבל אם הם עמדו מאחורי הטעות הזו ברמת עלות של מעל 7K ובפירוט שרשם נימיץ, אז אני מסיר הכובע. מצד שני נימיץ לא התייחס לזה ולכן לא ברור. אני מבין שאמרו שהגיר לא תקין. השאלה באיזו רמה הוא לא תקין. בד"כ גיר שלא תקין עלול לקפוץ מההילוכים וכו'. השאלה אם נאמר מפורשות שאסור לרכב על האופנוע כי גלגל"ש עלול להשתחרר בפנים...כי מצב כזה כמו שקרה זה באמת מצב נדיר ביותר. אני מניח שאין לאישי-מוטו עניין לדחוף ולטפח את תרבות השנור. לוא היו אומרים ברורות כמה מצב הגיר טרמינלי, ושאסור להמשיך ולרכב, הם לא היו נכנסים לפיצוי כלפי מני-רוט. אבל בעיני. דווקא יפה מאד ההתייחסות שלהם לאחר שכביכול טעו בהמלצות ובמסקנות הבדיקה. וגם מילה לנימיץ: זכותו של מני רוט לא להיות שבע רצון מהטיפול של אישי-מוטו אפילו בהתאם לתוספות הנכבדות שהוספת כדי להאיר את עיננו. זכותו של מני רוט למשל להתעצבן על שקנה אופנוע לאחר בדיקה שמייד "חצי שעה אח"כ" היה צריך להוביל על גרר ולהכניס לשיפוץ מקיף על אף שהשיפוץ לא מומן מכיסו. זכותו להעדיף לרכוש אופנוע משומש אבל תקין וללא צורך באיבוד זמן למטרת שיפוצים. סכ"ה למטרה זו הלך לבדיקה. אז אתה לא צריך לכעוס על שהוא "נשאר מר וממורמר". סכ"ה קשה להתווכח עם תחושות. מצד שני, ראוי לתת את התמונה הכוללת של פרטי המקרה. כי אני למשל, מאד התרשמתי מהמוסך אחרי שהוספת הפרטים על השתלשלות המקרה. אישית אני חושב שטעויות יכולות לקרות אצל כולם אבל האמינות היא החשובה יותר. הם התגלו כענקים באמינות
 

menyroth1

New member
אתה יכול לחפש אצלם את העתק הבדיקה

ואחרי זה תגיד לי שאני שקרן . בבדיקה לא נמצאה כל תקלה באופנוע . את הDR לא קניתי אחרי חצי שנה אלא אחרי חודשיים וחצי . (אתה יכול לבדוק תאריכים מול פרפר ) . ולמה חודשיים וחצי כי זה אחרי שהלך מנוע בדיוק כשהבנתי שיעשו קומבינה על קומבינה וישימו שוב מנוע גמור (כמו ששמו כשעאלק לקחו אחריות ) . אני לא יודע כמה הם שילמו על המנוע הראשון , וזה לא האישיו . הם שמו מנוע גמור ובהחלט ייתכן שהם ידעו שהוא גמור ועשו קומבינה . אני רק יודע היום שהמנוע של הZZR רותך מבפנים על ידם שבועיים שלושה לפני שרכשתי אותו , ושהם ידעו מה מצב המנוע בדיוק ולא ציינו את זה בבדיקה אז אל תנסה לסובב את זה לכיוון רעשים בגיר (שגם הם לא היו בבדיקה ) .
 

M O R M

New member
../images/Emo5.gif אני רוכב לאט לאט וכחוק

תמיד שומר על חוקי העבורה. אל תקלקל לי את התדמית בבקשה. מאסטרו לה דוכס תמצא לי בבקשה את התמונה של הסנט מורמ הקדוש.
 

tomech11bemoto

New member
../images/Emo24.gif

לאן נעלמת? יובלות שאני מחכה לרגע הזה! מה יצאת למסע קרחונים בקטבים או לחצות את הסהרה? טוב שארנון ומוטי החזירו אותך! מה דעתך על הציבור שמתלונן שהמחירונים יורדים כשבפועל המחירונים עדיין גבוהים ללא שום קשר למציאות. מה זה מראה על הציבור?
 
למעלה