טיפול לבנדיט 1200

טיפול לבנדיט 1200

שלום לכולם,שמי גיא אני קורא שקט כאן בפורום.טני רוכב על בנדיט 1200 ועומד לפני טיפול גדול(48000),מבקש המלצה על מוסך אמין שמכיר את הכלי ולא שוחט במחיר.תודה!
 

Ad H

New member
אישימוטו

יש לו כאן בפורום שם של אמינות. לא היו להם שום פדיחות אצלי, חוץ מאחת (שלא באשמת אף אחד!) - עיכוב בטיפול באופנוע, עקב מחלה של אדם חשוב שם שאחראי על האופנוע שהבאתי
. אני מוסר לו רק בריאות... מהפעמים שאני בדקתי את הנושא, הבנתי שגם "אחד על אחד" נחשב לא רע בכלל. תריץ קצת חיפושים בפורום...
 

wolverine500

New member
מצטרף להמלצה על אישימוטו

אומנם הטיפולים שלי אצלם מסתכמים בהחלפת צמיגים, אבל ב-2-3 האחרונות ולמעשה מאז שהכרתי אותם - שירות נפלא ומחיר הוגן.
 

kangal

New member
../images/Emo45.gif לאישימוטו

למרות שהכלי האחרון שלי לא מטופל אצלם בגלל מרחק וסוג הכלי, אבל מעל 6 שנים של שביעות רצון עם כמה סוגי דו"ג בהחלט שווים את ההמלצה.
 

eldad-g

New member
אוקי תראה אני מהצפון ואוכל להמליץ לך רק על

מוסכים בצפון לדעתי יאב בחיפה מומלץ בחום בכלל וגם בפרט לאופנוע הזה ואני מדבר בכעליו של אחד בעבר חוץ מיזה לאבא שלי יש אחד בהווה והוא גם מטפל שם בשביעות רצון גבוהה בהצלחה אלדד
 

פ ו כ י

New member
אקסטרים בא"ת נתניה או המוטו של עזרא בפרדס חנה

מקצוענים ומורשי עופר אבניר
 

RedR

New member
בדיוק עשיתי טיפול לבנדיט 1200 שלי

בדיוק עשיתי טיפול גדול : שמן , פילטרים , מצתים , כיוון קרבורטים וכו' .. בנוסף האופנוע כוון לאחר שהחלפתי אגזוז ופילטר פתוח. עשיתי את זה אצל בחור מאד מוכשר שמאד התרשמתי ממנו , עובד במוסך ועובד גם באופן עצמאי ( אני עשיתי באופן עצמאי ) , תפנה אלי בפרטי ואתן לך את הטלפון שלו . אני מאד מרוצה .
 

M O R M

New member
לדעתי ארנון ומוטי מרמת השרון מקצועיים ביותר

הם לא מעסיקים עובדים צעירים חסרי נסיון בשכר נמוך שלא יודעים להחזיק כלים טוב. יש להם עשרות שנים של נסיון מקצועי. הם בעלי אישור מוסך מורשה יבואן סוזוקי ! יש להם את כל הכלים המקצועיים לשם טיפול באופנוע. יש להם המון נסיון באופנוע הספציפי (היה לי כזה - הייתי ועדיין מרוצה מהם בתחום.) ארנון ומוטי מרמת השרון מוסך קטן מקצועי ולא זול במיוחד - רוצה בזול תלך לארץ אחרת - אולי דרום תל אביב. מאחר ואין להם עובדים שכירים עליך לקבוע תור מראש לטיפול גדול מקצועי ואמין. קישור לשירשור המלצות המוסכים הגדול קישור לאוסף השאלות הנפוצות בפורום
 

nimiz

New member
קישקוש בלבוש. בלי להיכנס יותר מדי לתיאור מקרה

עוד לא קרה לי שאופנוע שתחזקתי באישימוטו,( ע"י עובדים צעירים חסרי ניסיון, בזיל הזול מדרום ת"א!)"שמט" לי רגלית בשיא הפניה במהירות לא מנהלתית, אחרי טיפול שם. אופנוע שלקחתי אחרי טיפול מקצועי עם ניסיון לא סתם, וברמת השרון לא בדרום ת"א, נפלה לו רגלית ימין. זה היה אחד הקטעים הכי מבהילים שהיו לי ביותר מ-20 שנות רכיבה. אז בחיאת, תפסיק לנפח לנו את השכל עם פתפוטי הביצים שלך. זה שהם בעלי ניסיון ונורא נורא יקרנים, לא עושה אותם לכ א ל ה מקצוענים. פשוט, אתה כרוכב איטי במיוחד, לא נזקק לטיפול ברמה הכי גבוהה.
 

YAYA15

New member
גם הצמיגים לא מתרכבים להם כ"כ

לא שמעו על הרכבת צמיגים ע"פ החיצים...
 

Bearing

New member
זה קורה לכולם

בערך אחד למאה צמיגים, לא ברצינות, שמעתי על המון מקרים כאלה.
 

menyroth1

New member
מקווה שלא יקרה לך גם (לי זה כן קרה איתם )

בחיאת נימיץ , החברה האלה באישימוטו לא מסוגלים לזהות מנוע שעומד להתפוצץ (לעוף טלטל ) בעוד 100 ק"מ . וזה קרה לי עם ZZR שהם בדקו בדיקה לפני קניה (נסעתי אחרי שרכשתי לראשל"צ ולמחרת נסעתי לת"א ובדרך לת"א עף טלטל כלומר מקסימום 30-40 ק"מ אחרי הבדיקה שלהם ) . הבדיקה שלהם הייתה בתשלום מלא .
 

Bearing

New member
לא בטוח שהיה ניתן לזהות את זה

אם לא היה שום רעש מסגיר וקומפרסיה נורמלית יכול להיות שהיה סדק פנימי כתצאה מעייפות החומר וזה לא משהו שניתן לזהות. בד"כ בשביל לזהות סדקים כאלה צריך ציוד מאד מיוחד שמצוי בעיקר במפעלים של התעשייה האווירית או במפעלים כמו אינטל שמחפשים סדקים מיקרוניים בתוך הצ'יפים שלהם, כמבון שיש לפרק את המנוע לגורמים קטנים ולחתוך את הטלטל ואז להסתכל בפנים. בקיצור בדיקה כזאת תעלה יותר מהאופנוע שלך ומבצעים אותה על בד"כ על כמות קטנה של חלקים מדגמיים בפס יצור שעברו הרצה מיוחדת על מנת לדמות עמידה במאמצים של שנים. בקיצור, בדיקת מנוע בבדיקה לפני קנייה לא יכולה/מתיימרת לבדוק את עייפות החומר של הרכיבים, ותמיד יכול להיות המנוע ילך 5 דקות אחרי שתצא מהמוסך ואף אחד לא אשם. מה לעשות, רוצה אחריות - קנה חדש.
 
למעלה