טיפול באמצעות בע"ח

רן הראל

New member
טיפול באמצעות בע"ח

שלום, שמי רן הראל מטפל באמצעות בע"ח, הטיפול באמצעות בע"ח תופס בשנים האחרונות תאוצה והכרה, בעלי החיים מהווים עבור המטופלים מקור לעידוד, אנרגיה, רוגע והבעת רגשות.הורים רבים נשבו בקסמה של השיטה האופנתית, המציעה פתרונות טיפוליים יצירתיים לילדים הסובלים מקשת רחבה של בעיות - מעיכובים התפתחותיים, דרך הפרעות התנהגותיות ועד נכויות פיזיות, זמניות או קבועות. כשאת ספת הפסיכולוג או את חדר הרופא מחליפה פינת חי עמוסה חיות, הופך התהליך הטיפולי המתיש למשהו ששווה לצפות לו. אשמח לענות לשאלות. כנסו ללינק: http://www.ynet.co.il/articles/1,7340,3163693,00.html חוויה באהבה טיפול באצצעות בע"ח [email protected]
 

vered73

New member
רן, בוא תחסוך לנו את החיפוש והפנייה

ותן לנו מידע היכן אתה עובד, עם אלו חיות, ומחירים. אנחנו רוויי מטפלים ומסגרות, וכבר מדברים ת'כלס.
 

רן הראל

New member
היי ורד

ורד, אני עובד באיזור הצפון (יקנעם והעמקים), אחרי ההיכרות הראשונית עם הילד ושיחה עם ההורים או המחנכים, המטפל בונה תוכנית טיפולית וקובע מטרות מוגדרות בהתאם לקשיים שעליהם צריך לעבוד. בשלב זה המטפל בוחן אילו חיות יסייעו בצורה הטובה ביותר להצלחת הטיפול, ולכל בעל חיים פוטנציאל ספציפי לעזרה. מטרת הצטרפותי לפורום, זה לענות לשאלות המתבקשות בנושא טיפול בעזרת בע"ח. אשמח לקבוע פגישה (לא מחייבת) רן
 

רן הראל

New member
אשמח לענות לשאלות בכל עת

דרך אגב, צפיתי כעת בתוכנית של עימנואל רוזן, בכתבה "ילד אסור", בושה וחרפה למדינה ומשרד החינוך, לאן הגענו????
 

גאמי

New member
כן רן, בושה וחרפה. זוהי מציאות

חיינו. לך תדע. יודעת שניסחת מכתב תגובה ואני מודה לך על האיכפתיות והרגישות.
 
לי יש המלצה בשבילך

יש מקום מקסים במושב גאליה, לא כל כך רחוק ממך, שמטפלים בו בעזרת בע"ח. קוראים להם "ליטופים" ועד כמה שידוע לי יש להם אתר אינטרנט, שווה לבדוק.
 
תיקון קליל

לדעתי קוראים להם ליטופית. המקום פתוח כל השבוע והכניסה היא ללא תשלום. בסופי שבוע הם גובים סכום סמלי של 10 ש"ח לאורח- כך בכל אופן היה בפעם האחרונה שהיינו שם, לפני כשנה. המקום מאוד נעים ומאוורר לעומת פינות ליטוף אחרות שהיינו בהן. שמעתי שגם בכפר אז"ר יש משחקיה שיש בה פינות ליטוף. ולגבי ליטופית: במהלך השבוע מגיעים אליהם ילדים לטיפול עם כל מיני בעיות רגשיות למשל, בעלי החיים שם מאוד ידידותיים ואינם פוחדים מילדים.
 
הנה קישור לאתר שלהם

ואכן קוראים להם ליטופים (הייתי שם כמה פעמים, מקום מקסים). כמו שomer אמרה, זה אכן רוב הזמן ללא תשלום או בתשלום סמלי, ככה שזו גם אופציה זולה לשעשע את האחים בזמן שהילד המיוחד עובר טיפול.
 
למעלה