טיפולים הומאופטיים ותמציות

freearth10

New member
טיפולים הומאופטיים ותמציות

יש לי מטופל שמקבל טיפולים הומאופטיים כבר כ-3 חודשים ללא תוצאות ממשיות ורציתי לשאול מה דעתכם האם ניתן לשלב גם תמציות בטיפול. אני אישית קצת מסוייגת. האם יש למישהו כאן נסיון עם טיפולים מקבילים גם בהומאופטיה וגם בתמציות ?
 
הומיאופטיה קלאסית או מודרנית או

הומוטוקסיקולוגיה . הומיאופטים קלאסים מתנגדים לכל שילוב . האחרים פתוחים יותר .
 

freearth10

New member
מה הטעם לתת עוד תמצית אנרגטית?

אני מניחה שגם טיפול הומיאופטי וגם תמציות למיניהן עובדות על הרובד הרגשי. הומיאופט איתו דיברתי דיבר על הרובד הרוחני. האם יש הבדל ביניהם? ואם אני לא יודעת ואני לא יודעת מה נתן ההומיאופט ולמה אז האם יתכן שבנתינת תמצית בעצם כפולה נגביר מאוד את האנרגיה למקום מסויים ובכל מקום בו יש עודף - יש במקום אחר חוסר ועל ידי כך אולי אפילו נחמיר את הבעיה?
 

שילירוש

New member
רובד נפשי

לפי מה שלמדתי כל הרפואה הטבעית עובדת על הרובד הנפשי בגלל זה קוראים לזה גוף נפש. ובכל זאת אפשר לשלב את הטיפולים.
 
מה הטעם

מיה יקרה נכון טיפול הומיאופטי עובד גם על הרובד הנפשי (כפי שציינה שירי)כמו כל הגישות ברפואה ההוליסטית . בהקשר לדברייך : - אם התרופה ההומיאופטית לא חוללה את השינוי המבוקש כנראה שהשינוי המתבקש לא יתרחש כתוצאה ממנה ואז על המטופל להחליט האם הוא חוזר אל ההומיאופט ומקבל פוטנץ אחר , או מחליף מטפל או מחליף כיוון טיפול . כפי שניתן לשלב בין יעוץ תזונתי לטיפול קינסאולוגי ותרפיה באומנות (או כל שילוב אחר שעולה על הדעת) כך ניתן לשלב בין הטיפול בתמציות קריסטלים או תמציות פרחי באך או קליפורניה או אחרות לבין טיפולים אחרים . (זה לא ברמת הפילוסופיה אלא ברמת הנסיון) בהצלחה .
 
למעלה